Na 7 telefoontjes en een winkelbezoek heb ik het nog steeds niet voor elkaar gekregen om mn abonnement te koppelen aan mn Mijn Odido. Telefoon support heeft al 2 keer mijn account verwijderd nog steeds niets werkt het niet, lijkt erop dat ze geen zin hebben om een echte ticket aan te maken voor het Technische afdeling, maar ben hier niet om negatief te praten maar om te zoeken of iemand ook dit probleem heeft. Elke keer dat ik mijn telefoon wil toevoegen (en de Samen Unlimited abonnementen die ook op mijn naam staan) krijg ik dit:
“We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”
Het abonnementen zijn wel gewoon op mijn naam. Hiervoor was het abonnement wel gekoppeld maar had hem per ongeluk helemaal ontkoppeld, ik zag steeds een oude telefoon abonnement ik wou hem verwijderen; maar het had het hele abonnement verwijderd.
Tja telefoon helpt niet echt, heeft iemand tips? Zou het erg waarderen,
Abonnement Niet Koppelbaar
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.