Skip to main content
Beantwoord

fa ruir met apple one


Odido 

 

Goedendag. Ik bekijk net mijn facturen. Ik heb een abonnement van 10,-  afgesloten per maand. Dat is een keer verhoogd zomaar naar 11,42 op de factuur die ik in maart kreeg ( over februari) 

nu zie ik vandaag dat er bij de volgende facturen ineens 29,95 vermeld staat en afgeschreven is. 
dit betreft een Apple one abonnement  ik ben hierin gedoken en alles uitgezocht  

Dit is door mij nooit geactiveerd. Niet via de sms link die ik ontving en nooit in gebruik genomen.herhaaldelijk berichten per sms ontvangen dat ik dit niet heb geactiveerd.  Nee ik wil het ook niet dus ook niet gedaan.   Ik heb dit nu betaald blijkbaar over de factuur maart en april. Dit is vanuit jullie blijkbaar ineens geactiveerd. Niet door mij en heb dus nergens op geklikt. Dit kunnen jullie nakijken. 
 De factuur van juni ( over kosten van mei ) zal binnenkort afgeschreven worden. Daar kwam ik dit bedrag ineen sin tegen. 
Ik heb niks geactiveerd en gebruikt. Dat kunnen jullie inzien. Ik wil graag de kosten van de reeds betaalde 2 maanden Apple one terug ontvangen en deze van de komende facturen te laten schrappen. Ik heb via mijn Odido de Apple one verwijderd die bij extra stond. Waar ik nooit kijk of iets toevoeg. Ik heb dus nu een bevestiging ontvangen dat mijn abonnement is gewijzigd naar 12,50 

heel eindelijk als ik iets heb afgesloten van €10,- per maand. 
graag opheldering  en per direct een teruggaaf van al deze teveel ingehouden kosten. 
mij ben hier erg boos over. Ik ben met mijn gezin met meerdere abonnementen al lang klant bij jullie en ik verwacht dat jullie dit netjes oplossen. Contact met Odido gehad. Zij geeft aan niks te kunnen doen. Ik ga hier niet mee akkoord en zou nog tot eind juni moeten betalen. Totaal gaat het om €80,- die van mij wordt gestolen door Odido terwijl ik nergens van weet. In de winkel is duidelijk aangegeven dat alleen na activeren link in sms dit geactiveerd wordt mocht ik het toch willen hebben. Ik wild Emile en dus niks geactiveerd en verwacht dat het opgelost wordt en ik dit teveel ingehouden bedrag terug ontvang. 
mijn eerdere bericht op de communiqué is niet opgepakt.  

groet Rosmarijn. 

Beste antwoord door Rosmarijn

Goedemiddag 

bedankt voor jullie reactie.  Ik heb zojuist een mail ontvangen dat het volledige bedrag gecrediteerd (3x) zal worden en dat er verder geen kosten meer in rekening gebracht zullen worden.l ( maand juni) Het gaat  een vergissing die blijkbaar in de winkel is gemaakt en niet door mij. 
Kun je dit nakijken. 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Rosmarijn van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat dit vragen oproept en daarom wil ik dit tot de bodem voor je uitzoeken. Dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat je bij het aanvragen van dit abonnement (05-11-2024) ook Apple One erbij hebt genomen. Vandaar dat de bundel ook vanaf toen in rekening wordt gebracht. Om gebruik te maken van de 3 maanden gratis, dien je zelf nog een activatielink vanuit ons (of Apple) te ontvangen. Als dit niet gebeurd, wordt de bundel met kosten in rekening gebracht. Het is altijd je eigen verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden. Gezien de situatie ben ik best bereid om een uitzondering te maken en een gedeelte van de kosten te vergoeden. Je gaf aan dat het om € 80,00 gaat. Ik ben best bereid om hiervan de helft (€ 40,00) te vergoeden als uitzondering op deze situatie. Ben je het daarmee eens? 

Als je me akkoord kunt geven, maak ik het meteen voor je in orde! 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Goedemiddag 

bedankt voor jullie reactie.  Ik heb zojuist een mail ontvangen dat het volledige bedrag gecrediteerd (3x) zal worden en dat er verder geen kosten meer in rekening gebracht zullen worden.l ( maand juni) Het gaat  een vergissing die blijkbaar in de winkel is gemaakt en niet door mij. 
Kun je dit nakijken. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Rosmarijn ah, wat fijn! Ik heb gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat de volledige kosten zijn vergoedt. Je hebt nu een tegoed in je account staat en je eerstvolgende facturen zullen hiermee verrekend worden. Wel zo fijn. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen