Hallo,
ik heb door een ex die op mijn naam 2 telefoons had besteld een bkr registratie gekregen . (In die tijd was het nog niet mijn ex).
deze registratie belemmerd mij nu om niet op straat te komen. Ik zit in een huurhuis en mijn huurbaas heeft het huis te koop aangeboden. Als ik deze niet koop moet ik direct mijn woning verlaten. Aangezien ik veel aan dit huis gedaan heb , het financieel makkelijk kan redden om een hypotheek aan te gaan , maar dit belemmerd wordt door de bkr registraties vroeg ik me af of hier iets aan gedaan kan worden ? Het gaat om particulieren toestellen die toen aangenomen zijn met een abo. Het abo is uiteindelijk stopgezet en wat de telefoonnummers hiervan zijn geen idee. Heb verder nog nooit maar 1 achterstand gehad. Verder alleen een bkr (maar geen negative) vanwege een eventuele roodstand die ik heb staan bij ing. Hier is nooit gebruik van gemaakt en staan ook geen meldingen bij open. Het enigste wat tegen houd dat ik niet in mijn woning kan blijven zijn dus die 2 registraties a2 van tele2/odido. Ik hoop dat hierin iets voor mij gedaan kan worden. Alvast bedankt.