Skip to main content
Beantwoord

Openbellen poort via buitenlands nummer werkt niet

  • 29 januari 2024
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Om een toegangspoort open te kunnen maken, moet ik een 0033 nummer bellen. Tot gisteren ging dit prima, maar vandaag krijg ik de hele tijd te horen “het nummer dat u geprobeerd heeft te bellen, is op dit moment niet bereikbaar”.

 

Andere providers lijken dit probleem niet te hebben.

Op een KPN forum vond ik een vergelijkbaar probleem van twee jaar geleden, maar heb het met de tips aldaar nog niet kunnen oplossenhttps://forum.kpn.com/mobiel-15/kan-nummer-naar-buitenland-niet-bellen-met-andere-provider-wel-554528

Beste antwoord door Dennis.P

Laat mij raden: Gaat het om een via Intratone aangestuurde poort?

Hier dezelfde problemen. Intratone gebruikt (vaak) Franse simkaarten met bijbehorend Frans telefoonnummer, omdat deze altijd met de sterkste gsm-mast verbinden.

 

Vandaag kregen wij bericht van Intratone hierover. Schijnt al bekend te zijn bij Odido:

 

Beste klant,

We zijn op de hoogte van problemen die kunnen optreden bij het gebruik van de mobile key functie met Odido als uw provider. Odido werkt aan een oplossing voor dit probleem. Helaas kunnen wij hier weinig aan doen, aangezien het probleem niet met onze systemen te maken heeft. We kunnen u echter het volgende adviseren:

Vraag iemand met een andere provider om de poort tijdelijk te openen totdat het probleem is opgelost.
Gebruik fysieke zenders om netwerkproblemen in de toekomst te voorkomen.
Als u nog verdere vragen heeft, helpen we u graag verder.

Met vriendelijke groet, Intratone Support

Bekijk origineel

2 reacties

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2024

Laat mij raden: Gaat het om een via Intratone aangestuurde poort?

Hier dezelfde problemen. Intratone gebruikt (vaak) Franse simkaarten met bijbehorend Frans telefoonnummer, omdat deze altijd met de sterkste gsm-mast verbinden.

 

Vandaag kregen wij bericht van Intratone hierover. Schijnt al bekend te zijn bij Odido:

 

Beste klant,

We zijn op de hoogte van problemen die kunnen optreden bij het gebruik van de mobile key functie met Odido als uw provider. Odido werkt aan een oplossing voor dit probleem. Helaas kunnen wij hier weinig aan doen, aangezien het probleem niet met onze systemen te maken heeft. We kunnen u echter het volgende adviseren:

Vraag iemand met een andere provider om de poort tijdelijk te openen totdat het probleem is opgelost.
Gebruik fysieke zenders om netwerkproblemen in de toekomst te voorkomen.
Als u nog verdere vragen heeft, helpen we u graag verder.

Met vriendelijke groet, Intratone Support


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 januari 2024

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een via Intratone aangestuurde poort. Via onze VVE (beheerder van de poort) exact dezelfde reactie gekregen inmiddels


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen