Skip to main content
Beantwoord

Code voor activeren prepaid tbv hotspot

• 5 december 2023
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op advies van Odido heb ik, ivm een nog niet werkende glasvezel, een prepaid kaart gekocht. Deze kon ik opwaarderen naar onbeperkt wifi voor een hotspot. Hoe gaat dat? Volgens mij moet ik een code van een moderator krijgen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Rl62 

Je kan inderdaad een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet icm een simkaart van Odido of Ben, de voucher is bedoeld voor mensen die door een storing zonder diensten zitten.

Moet bij jou de installatie door Guidion nog plaatsvinden of is de monteur al geweest maar werkt het glasvezel niet?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22384 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2023

Hallo @Rl62 

Je kan inderdaad een voucher krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet icm een simkaart van Odido of Ben, de voucher is bedoeld voor mensen die door een storing zonder diensten zitten.

Moet bij jou de installatie door Guidion nog plaatsvinden of is de monteur al geweest maar werkt het glasvezel niet?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 december 2023

De monteur is al geweest,bex Guidion en1x Odido. Helaas nog zonder verbinding. Om toch iets te hebben is dit aangeboden.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1362 reacties
  • 6 december 2023

Hallo @Rl62 ,

Heb je al wel een voucher ontvangen? Indien dit niet geval is, stuur mij dan even een privébericht.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen