Beantwoord
Klacht verhuizing/oplevering
Hernieuwde poging een klacht kenbaar te maken bij slechte bereikbaarheid klantenservice.
Geachte heer mevrouw
Hierbij wil ik uitdrukkelijk mijn ongenoegen uiten over de verleende service door tmobile. Ruim op tijd heb ik een verhuizing door gegeven (ruim 6wkn tevoren), streefdatum aansluiting half juni. Bij radiostilte bij herhaling contact gezocht; zou allemaal goed komen. Nu kan eea pas half juli worden aangesloten. Zeer ongenoeglijk mede ivm afhankelijkheid werk van het internet en de gemaakte kosten; abonnement tmobile thuis en de extra gemaakte kosten met mn mobiele tmobile abonnement.
Aanvullend is het proces voor indiening van een klacht frustrerend en volstrekt ondermaats.
Geachte heer mevrouw
Hierbij wil ik uitdrukkelijk mijn ongenoegen uiten over de verleende service door tmobile. Ruim op tijd heb ik een verhuizing door gegeven (ruim 6wkn tevoren), streefdatum aansluiting half juni. Bij radiostilte bij herhaling contact gezocht; zou allemaal goed komen. Nu kan eea pas half juli worden aangesloten. Zeer ongenoeglijk mede ivm afhankelijkheid werk van het internet en de gemaakte kosten; abonnement tmobile thuis en de extra gemaakte kosten met mn mobiele tmobile abonnement.
Aanvullend is het proces voor indiening van een klacht frustrerend en volstrekt ondermaats.
Beste antwoord door Brian
Hi pgvanputten, ik heb meteen met je meegekeken en ik moet bekennen dat ik in dit geval geen plausibele verklaring of argumenten heb. De vertraging is aan ons te wijten. Bij de aanvraag voor je verhuizing bleek het adres niet te kloppen bij de netbeheerder en daarom hebben wij de verhuizing opnieuw aangemeld met het juiste adres maar hier heeft simpelweg te veel tijd tussen gezeten. Mijn excuses hiervoor. Ik bied je graag aan om de eerste maand abonnementskosten voor je te vergoeden als tegemoetkoming voor de overlast! Ik kan dit pas doen zodra je eerste factuur klaar staat dus ik neem op 16 augustus weer contact met je op en dan maak ik dit direct in orde! Daarnaast heb ik contact met Guidion om te bekijken of er komende vrijdag eind van de dag een monteur langs an komen in plaats van volgende week maandag zodat je al vóór het weekend aangesloten. Ik kan nog niet beloven dat dit gaat lukken maar ik ga mijn uiterste best voor je doen!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.