Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening nodig

• 5 januari 2025
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag, 

Heel leuk zo'n nieuwe pup in huis, alleen de afstandsbediening van de mediabox heeft hey zojuist begeven hij vond het lijken op een knaagbot. 

Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen. 

Mvg 

Dennis Schalken

Klantnummer XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd]

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Thennesie, hopelijk heeft de pup inmiddels een ander knaagbot te pakken? Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd, deze wordt met de brievenbuspost verzonden en zal binnen enkele dagen in de brievenbus liggen. Een foto van de misdadiger is trouwens altijd welkom! 😄 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hi ​@Thennesie, hopelijk heeft de pup inmiddels een ander knaagbot te pakken? Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd, deze wordt met de brievenbuspost verzonden en zal binnen enkele dagen in de brievenbus liggen. Een foto van de misdadiger is trouwens altijd welkom! 😄 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 januari 2025

Hoi. 

Onze afstandsbediening is kapot

Hebben jullie een nieuwe voor ons 

Een afstandbediening voor een mediabox 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3395 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Fransa, wat is er precies aan de hand met de afstandsbediening? Heb je al de batterijen vervangen en de afstandsbediening al eens ontkoppeld:

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.​

• Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Helpt dit niet, laat mij dan weten wat er mis is met de afstandsbediening. Tot snel!

• 5 reacties
  • 14 maart 2025

Hallo,

waar kunnen we een nieuwe afstandsbediening bestellen? De oude is kapot. We hebben een mediabox.

groet Diana

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 14 maart 2025

​@Hartogs Klik hier maar vul eerst al je profiel gegevens in. (Zie mijn onderschrift) 

De moderator weet dan gelijk waar de afstandsbediening heen mag! 
Fijn weekend

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen