Ik kan het internet van Odido niet meer verdragen. Ik wil graag overstappen naar iets wat wel werkt voor mij. Ik ben de chats en de telefoontjes naar de klantenservice zat. Er worden beloftes gemaakt die niet waargemaakt worden. Ik word hier oprecht diep ongelukkig van.
Het internet is structureel niet te gebruiken in de avond vanaf 17:00 tot 22:00. Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem: er zijn hier meerdere forum posts over. Ook ervaart mijn familie die 3 straten verderop woont hetzelfde probleem. Zij maken enkel gebruik van jullie modem/router-combinatie.
De constructie in mijn huis als volgt: Genesis Glasvezelkast -> Zyxel modem -> Orbi mesh router. Voordat er geroepen wordt: het ligt aan je router. Nee, aan deze constructie ligt het niet, lees vorige punt. Verder heeft het altijd top gewerkt met een stokoude V10-router van KPN op het VDSL-netwerk (100Mb/s)!
Ik hoef niet meer te weten waar het aan ligt en ik wil niet meer wachten op een oplossing van Odido. Ik wil van het contract af zodat ik kan overstappen naar iets anders. Kan iemand mij hierin adviseren alsjeblieft? Kan ik zomaar een contract afsluiten bij een andere partij zonder een afkoopsom?