Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten In Utecht,geen internetverbinding


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht

 

Niemand andere aangemeld???

 

Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Zsuzsa schreef:

Het is een Storing in Utrecht,al vanaf gisteren Ochtend 10-11 uur..... En meer clienten gemeld het ook

 

Nu geen lampje staat aan,alleen de lampje voor "Power" dus.... Hoop ik Tele2 kan snel oplossen 

Hallo @Zsuzsa Goed dat je dit navraagt, ik zou je graag willen verder helpen via deze weg. Echter, hebben we via hier geen toegang tot de systemen van Tele2 Thuis. Ik zou je via deze weg alleen verder kunnen helpen met vragen over je mobiele abonnement (als je deze hebt). Omdat je vraag over je Tele2 Thuis abonnement gaat, kun je in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's via: 020 – 754 4444. Bellen kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Zij hebben namelijk wel toegang tot de systemen van Tele2 Thuis en helpen je dan ook met alle liefde verder! Je kunt eventueel hiervoor ook terecht op hun Community: https://forum.tele2.nl/. Maak dan een Topic aan met je vraag, zodat één van onze moderators je hiermee kan helpen!

Als je vragen hebt over je mobiele abonnement, laat het dan vooral weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Bekijk origineel

38 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 5 december 2023

@Zsuzsa Ik heb geen storing in Utrecht.  Is het een mobiele storing of TV en internet?
Werkt je internet alweer?

https://www.odido.nl/service/producten/internet/oplossingen

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 december 2023

Nie,Tele2 harde reset gedaan maar de internet werkt helemaal niet...


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9317 reacties
  • 5 december 2023

Tele2 thuis valt niet onder de identiteit verandering naar Odido. Ze hebben nog een eigen klantenservice en een eigen forum.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 5 december 2023

Heb je ook mobiel van Odido of Ben?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 december 2023

Ja ik ben client van Tele2,en bennzelf allemaal gebeld, ODIDO weet niks van,de Tele2 probeert ren harde reste te doe maar lukt helemaal niet,en ik alleen heb internet tot ik heb mobile net,dus morgen moet ik nog terug bellen Tele2,want de harde reset werkt niet,was niet succesvol,en nog geen internet

 

Maar Bedankt voor de community 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 december 2023

Het is een Storing in Utrecht,al vanaf gisteren Ochtend 10-11 uur..... En meer clienten gemeld het ook

 

Nu geen lampje staat aan,alleen de lampje voor "Power" dus.... Hoop ik Tele2 kan snel oplossen 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4295 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2023
Zsuzsa schreef:

Het is een Storing in Utrecht,al vanaf gisteren Ochtend 10-11 uur..... En meer clienten gemeld het ook

 

Nu geen lampje staat aan,alleen de lampje voor "Power" dus.... Hoop ik Tele2 kan snel oplossen 

Hallo @Zsuzsa Goed dat je dit navraagt, ik zou je graag willen verder helpen via deze weg. Echter, hebben we via hier geen toegang tot de systemen van Tele2 Thuis. Ik zou je via deze weg alleen verder kunnen helpen met vragen over je mobiele abonnement (als je deze hebt). Omdat je vraag over je Tele2 Thuis abonnement gaat, kun je in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met mijn collega's via: 020 – 754 4444. Bellen kan van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur. Zij hebben namelijk wel toegang tot de systemen van Tele2 Thuis en helpen je dan ook met alle liefde verder! Je kunt eventueel hiervoor ook terecht op hun Community: https://forum.tele2.nl/. Maak dan een Topic aan met je vraag, zodat één van onze moderators je hiermee kan helpen!

Als je vragen hebt over je mobiele abonnement, laat het dan vooral weten! 

Groetjes, 

Pharwin


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2024

Ik heb internet storing in Utrecht sinds 7 uur vandaag, 3555hs


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2024

Ook hier op postcode 3555 sinds vanochtend vroeg geen internet meer

 

Edit: zie nu dat de originele vraag drie maanden oud is..  


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 20 maart 2024

Hallo @oliver3 en @Michelebarraco hebben jullie nu nog geen internet? Zet even je klantnummer in je account (instellingen 

klopt zie storing bericht 

Storing in deel Utrecht


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2024

Hallo @CrisTien heb ik zojuist gedaan! Ik hoor graag wat er aan de hand is


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 20 maart 2024

  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 20 maart 2024

Hier ook nog steeds geen internet. Zag dat er vanochtend door Stedin om 7:30 werkzaamheden waren in Utrecht bij postcode 3514. Toevallig dat toen ook de storing begon, heeft dat daar iets mee te maken?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2024

Hallo @CrisTien waarom zie de ik de storing nog niet terug in Mijn Odido? Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is aangezien het al uren duurt, op een dag dat ik thuis aan het werk ben.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2024

Ik heb nog geen internet! Waar vind ik mijn abonnement nummer? Nergens te zien 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2024

Hm, ik zie inderdaad dat er een storing bij Stedin gemeld staat zoals @Job007 zei :
https://www.stedin.net/storing-en-onderhoud/overzicht/detail?id=Onderbreking_46231702

Dat is inderdaad soort van in de buurt, en staat er eindtijd van 16:30


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2024

Helaas ik heb steeds geen internet 


Zelfde hier (zelfde postcode gebied). Storing in Utrecht duurt helaas voort


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 20 maart 2024

Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing @CrisTien ?


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 20 maart 2024
Job007 schreef:

Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing @CrisTien ?

Ik ben geen moderator maar een helpende klant.

Ik kan je wel een voucher geven voor 24 uur. (Gratis) Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets. 

Echter  dat werkt alleen met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..

Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM 


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 20 maart 2024

Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).


  • is een Top Poster
  • 195 reacties
  • 20 maart 2024
Job007 schreef:

Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).

Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8073 reacties
  • 20 maart 2024

Mijn voucher aanbod geldt uiteraard ook voor jullie @Vince van M en @Michelebarraco en @oliver3 

mits jullie nog steeds geen internet hebben en een  een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets. 

Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM 

 


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 20 maart 2024
Jaapje78 schreef:
Job007 schreef:

Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).

Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.

Hi Jaap. Klopt, alleen vanuit Odido hoor je ook weinig behalve dat men ermee bezig is. Er wordt geen oorzaak gecommuniceerd en ook geen tijdlijn wanneer het opgelost zou moeten. Ik wil graag glasvezel, maar als het vervolgens niet stabiel is (immers werken we vanuit huis) kies ik liever voor een koperlijntje… geef het nog tot morgenochtend!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2024

Hi,

Ik sluit me aan bij wat er hier gebeurd. Al ruim tien uur, en er is nog niks bekend gemaakt over oorzaak of hoe lang repareren nog duurt. Belachelijk hoe slecht er hier wordt gecommuniceerd.

Zit ook al de hele dag via een hotspot, maar dan wel via kpn.

Odido, gaan jullie nog eens een keer uitleg geven? Heb nu ook wel beetje spijt van de overstap naar jullie.

Eruit liggen kan, niet communiceren niet.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen