Hoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht
Niemand andere aangemeld???
Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelHoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht
Niemand andere aangemeld???
Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelAlles doet het weer bij mij en zo te lezen ook anderen!
Bedankt! Dit was het soort update waar ik al een tijdje naar uitkeek. Natuurlijk balen dat het gebeurd, maar duidelijkheid scheelt al veel.
De moderators hebben daar uitgebreid uitleg gegeven.
Je zou toch wel iets meer verwachten dan iedere 8 uur een nikszeggende tekstje met er is een probleem, we weten nog niet wat maar onderzoeken het.
Als het een nuts voorzieningen was zou je ook na meer dan een dag wel iets meer verwachten dan dit.
Hou de site in de gaten. En let op: ik ben net als jullie gewoon een klant
Fijne dag vandaag
Graag een voucher AUB, niet te geloven dat nog steeds internet uit is, 15 jaar met xs4all en nooit een probleem gehad
Goedemorgen. Ik begrijp dat het probleem nog steeds niet is opgelost? Althans wij hebben nog geen internet?
24 uur verder en wel geteld drie updates, nog niks gecommuniceerd over oorzaak of verwachtingen...
De wettelijke vergoeding wordt zeker verstrekt naast je een storing hebt gemeld en nadat alles weer verholpen is. Reken je niet rijk. Het is maandbedrag/30 maal het aantal dagen dat je geen dienst had.
Daarom gelooft Odido meer in je helpen tijdens een storing online te blijven met het verstrekken van voucher codes voor echt unlimited mobiel internet. Dat is geschikt voor Ben en Odido sims.
Ook hier een glasvezelgebruiker uit Zuilen die al sinds vanochtend 05:45 uur geen internet heeft...
Erg vervelend natuurlijk, en het kan een keer gebeuren.. maar wat mij wel verbaast is dat er totaal geen communicatie is vanuit Odido. Ik had bijvoorbeeld graag een mail of sms ontvangen dat er een storing is. Daarnaast zou het ook fijn zijn als er een verwachte oplostijd wordt gegeven. Na een hele dag onderzoek moet er toch wel een vermoedelijke oorzaak of probleemlocatie vastgesteld kunnen worden?
Ik lees over een voucher voor internet, kan ik hier ook gebruik van maken als ik geen mobiel abonnement bij Odido of Ben heb? En wordt er doorgaans een compensatie gegeven voor storingen van meer dan 24 uur?
Nee zonder een abonnement of prepaidkaart van odido/ben kun je met een voucher helaas niets. Compensatie weet ik niet hoe odido hiermee omgaat, het zou wel netjes zijn natuurlijk.
Ook hier een glasvezelgebruiker uit Zuilen die al sinds vanochtend 05:45 uur geen internet heeft...
Erg vervelend natuurlijk, en het kan een keer gebeuren.. maar wat mij wel verbaast is dat er totaal geen communicatie is vanuit Odido. Ik had bijvoorbeeld graag een mail of sms ontvangen dat er een storing is. Daarnaast zou het ook fijn zijn als er een verwachte oplostijd wordt gegeven. Na een hele dag onderzoek moet er toch wel een vermoedelijke oorzaak of probleemlocatie vastgesteld kunnen worden?
Ik lees over een voucher voor internet, kan ik hier ook gebruik van maken als ik geen mobiel abonnement bij Odido of Ben heb? En wordt er doorgaans een compensatie gegeven voor storingen van meer dan 24 uur?
Eens, de communicatie kan een stuk beter ja. Nu is helaas wel de ervaring dat dit bij andere providers op dezelfde manier gaat, misschien omdat ze zelf van de onderaannemers ook geen informatie krijgen? Ook ik werk vanuit huis dus zou het best irritant vinden als het mij overkomt en je weet niets.
Hi,
Ik sluit me aan bij wat er hier gebeurd. Al ruim tien uur, en er is nog niks bekend gemaakt over oorzaak of hoe lang repareren nog duurt. Belachelijk hoe slecht er hier wordt gecommuniceerd.
Zit ook al de hele dag via een hotspot, maar dan wel via kpn.
Odido, gaan jullie nog eens een keer uitleg geven? Heb nu ook wel beetje spijt van de overstap naar jullie.
Eruit liggen kan, niet communiceren niet.
Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).
Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.
Hi Jaap. Klopt, alleen vanuit Odido hoor je ook weinig behalve dat men ermee bezig is. Er wordt geen oorzaak gecommuniceerd en ook geen tijdlijn wanneer het opgelost zou moeten. Ik wil graag glasvezel, maar als het vervolgens niet stabiel is (immers werken we vanuit huis) kies ik liever voor een koperlijntje… geef het nog tot morgenochtend!
Mijn voucher aanbod geldt uiteraard ook voor jullie
mits jullie nog steeds geen internet hebben en een een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets.
Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM
Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).
Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.
Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).
Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing
Ik ben geen moderator maar een helpende klant.
Ik kan je wel een voucher geven voor 24 uur. (Gratis) Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets.
Echter dat werkt alleen met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..
Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM
Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing
Zelfde hier (zelfde postcode gebied). Storing in Utrecht duurt helaas voort
Helaas ik heb steeds geen internet
Hm, ik zie inderdaad dat er een storing bij Stedin gemeld staat zoals
https://www.stedin.net/storing-en-onderhoud/overzicht/detail?id=Onderbreking_46231702
Dat is inderdaad soort van in de buurt, en staat er eindtijd van 16:30
Ik heb nog geen internet! Waar vind ik mijn abonnement nummer? Nergens te zien
Hallo
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.