Hoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht
Niemand andere aangemeld???
Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelHoi,ik ben client van tele2,maar dat is ODIDO nu,en ik heb helaas helemaal geen internetverbinding.....in Utrecht
Niemand andere aangemeld???
Kan jullie Ff aankijken wat is er aan de hand???
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelJe zou toch wel iets meer verwachten dan iedere 8 uur een nikszeggende tekstje met er is een probleem, we weten nog niet wat maar onderzoeken het.
Als het een nuts voorzieningen was zou je ook na meer dan een dag wel iets meer verwachten dan dit.
De moderators hebben daar uitgebreid uitleg gegeven.
Alles doet het weer bij mij en zo te lezen ook anderen!
Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).
Bedankt! Dit was het soort update waar ik al een tijdje naar uitkeek. Natuurlijk balen dat het gebeurd, maar duidelijkheid scheelt al veel.
Ik heb internet storing in Utrecht sinds 7 uur vandaag, 3555hs
Hallo @CrisTien heb ik zojuist gedaan! Ik hoor graag wat er aan de hand is
Hier ook nog steeds geen internet. Zag dat er vanochtend door Stedin om 7:30 werkzaamheden waren in Utrecht bij postcode 3514. Toevallig dat toen ook de storing begon, heeft dat daar iets mee te maken?
Hallo
Ik heb nog geen internet! Waar vind ik mijn abonnement nummer? Nergens te zien
Hm, ik zie inderdaad dat er een storing bij Stedin gemeld staat zoals
https://www.stedin.net/storing-en-onderhoud/overzicht/detail?id=Onderbreking_46231702
Dat is inderdaad soort van in de buurt, en staat er eindtijd van 16:30
Werkt je internet alweer?
https://www.odido.nl/service/producten/internet/oplossingen
Nie,Tele2 harde reset gedaan maar de internet werkt helemaal niet...
Tele2 thuis valt niet onder de identiteit verandering naar Odido. Ze hebben nog een eigen klantenservice en een eigen forum.
Ja ik ben client van Tele2,en bennzelf allemaal gebeld, ODIDO weet niks van,de Tele2 probeert ren harde reste te doe maar lukt helemaal niet,en ik alleen heb internet tot ik heb mobile net,dus morgen moet ik nog terug bellen Tele2,want de harde reset werkt niet,was niet succesvol,en nog geen internet
Maar Bedankt voor de community
Helaas ik heb steeds geen internet
Zelfde hier (zelfde postcode gebied). Storing in Utrecht duurt helaas voort
Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing
Vrij bizar dat dit al bijna 12 uur duurt… waar blijft de oplossing
Ik ben geen moderator maar een helpende klant.
Ik kan je wel een voucher geven voor 24 uur. (Gratis) Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets.
Echter dat werkt alleen met een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..
Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM
Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).
Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.
Mijn voucher aanbod geldt uiteraard ook voor jullie
mits jullie nog steeds geen internet hebben en een een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)..Je kan dan een hotspot maken met je telefoon dan heb je in ieder geval iets.
Wil je er een ontvangen stuur mij dan een DM
Oké, excuus, toch dank voor je hulp. Ik zit mobiel niet bij Odido, dus daar heb ik weinig aan. 10 jaar KPN gehad en nooit en storing en nu helaas dus gelijk een storing. Ik denk dat ik het contract maar annuleer (pas 1 week een abonnement).
Pech kun je een keer hebben toch? Wel zuur dat het zo snel is maar dat kan natuurlijk bij elke provider gebeuren. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk aan de hand is, als een aannemer door een glasvezel hoofdkabel heen gegaan is dan maakt het niet uit welke provider je hebt dan lig je er gewoon uit.
Hi Jaap. Klopt, alleen vanuit Odido hoor je ook weinig behalve dat men ermee bezig is. Er wordt geen oorzaak gecommuniceerd en ook geen tijdlijn wanneer het opgelost zou moeten. Ik wil graag glasvezel, maar als het vervolgens niet stabiel is (immers werken we vanuit huis) kies ik liever voor een koperlijntje… geef het nog tot morgenochtend!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.