Het snelste is om de klantenservice te bellen. Die kunnen een lijnmeting doen en eventueel een ticket openen voor de backoffice.
Hoi,
Ik heb al met den klantenservice gebeld, maar die kunnen alleen zeggen dat bij kann sinds 13:50 een storing in behandeling is. Maar de heele straat heeft geen Internet. Misschien is het handig dit hier te melden, dan kunnen andere Mensen met hetzelfde probleem zien dat er iets in behandeling is en misschien iets meer informaties krijgen.
Welkom op onze community! @Pringlesbro
Goed dat je via deze weg om advies vraagt en fijn dat je in contact bent geweest met onze Klantenservice. Wanneer er een algemene storing bij ons bekend is, plaatsen wij dit altijd in ons storingstopic.
Is de verbinding inmiddels weer hersteld? Zo niet, neem ik natuurlijk graag een kijkje, zodat ik dit voor je kan oplossen! Wil je dan alleen nog de ontbrekende gegevens (geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) uit je community profiel invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk met je meekijken!
Hoi,
het probleem is opgelost, na een dag heeft de heele straat weer internet.
Alvast bedankt!
@Pringlesbro Geweldig, dat is fijn nieuws! 😀
Jullie hebben tenminste internet.
Ik woon in Kerkrade en heb al tijden die groene rol naast de voordeur liggen en krijg via de mail én dat 045 nummer met geen mogelijkheid een afspraak gemaakt om de kabel naar binnen door te trekken.
Ik heb al tig keer naar Circet gebeld, ook extra op tijden die hun zélf de dag ervoor aangeven, maar steeds "krijgen ze de collega die de afspraken maakt niet te pakken"..... En op mail reageren ze ook niet.
Het telefoongesprek wordt beëindigd met: "u wordt gebeld"... Maar ik bel nu extra omdat ú dat gisteren aan mij vroeg!
En op mijn werk kan ik geen telefoon beantwoorden, dus mochten ze ooit echt bellen dan is de kans groot dat ik het gesprek mis. En daarna krijg je natuurlijk nooit meer iemand aan de lijn. Daarom bel ik zélf voor een afspraak, maar dat blijkt dus onmogelijk.
Ik ben zelfs al door Odido benaderd of ik überhaupt nog interesse heb in het afgesloten abonnement..…
Zucht.
Vandaag zijn er aan de Holzstraat zendmasten vernieuwd. Sindsdien waardeloos internet! Check the routers en switches en vraag voor de zekerheid Telussa Telecom of alles goed is ingeprikt. 5G op veschillende telefoons is bagger geworden. Sowieso was het fijn geweest als de werkzaamheden vooraf gemeld worden.