Skip to main content
Beantwoord

Boete niet retouren, geen oplossing

  • 28 februari 2024
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb een boete van 90 euro gekregen voor het niet terugsturen van apparatuur.

Ik kreeg echter een foutmelding bij het downloaden van de retourlabel. Contact gezocht met Odido, maar geen reactie teruggekregen.

Nu de factuur teruggestuurd, aangezien de boete onterecht is. Maar hoe nu oplossen? 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @LauraMeurs, geen zorgen: ik los dit graag voor je op! Allereerst help ik je graag verder om ervoor te zorgen dat de apparatuur weer teruggestuurd kan worden. Ik kan geen nieuwe QR code naar je toe sturen, maar je kan de apparatuur ook volgens de volgende instructies terugsturen: 

Bewaar hierbij het verzendbewijs goed en zorg ervoor dat er een briefje in de doos zit met jouw adresgegevens, zodat we de retourzending goed kunnen verwerken. Zodra dit bij ons binnen is, zul je een e-mail ontvangen dat jouw retourzending verwerkt is. Op dat moment kan je een bericht achterlaten in dit topic, zodat ik de boete weer voor je kan vergoeden. Ik wil je vragen om het factuurbedrag wel te betalen, zodat je hier niet nog incassokosten over zult krijgen. Wij zullen het dan gelijk in orde maken zodra het pakket opgestuurd en bij ons binnen is! 

Bekijk origineel

7 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1776 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2024

Hi @LauraMeurs, geen zorgen: ik los dit graag voor je op! Allereerst help ik je graag verder om ervoor te zorgen dat de apparatuur weer teruggestuurd kan worden. Ik kan geen nieuwe QR code naar je toe sturen, maar je kan de apparatuur ook volgens de volgende instructies terugsturen: 

Bewaar hierbij het verzendbewijs goed en zorg ervoor dat er een briefje in de doos zit met jouw adresgegevens, zodat we de retourzending goed kunnen verwerken. Zodra dit bij ons binnen is, zul je een e-mail ontvangen dat jouw retourzending verwerkt is. Op dat moment kan je een bericht achterlaten in dit topic, zodat ik de boete weer voor je kan vergoeden. Ik wil je vragen om het factuurbedrag wel te betalen, zodat je hier niet nog incassokosten over zult krijgen. Wij zullen het dan gelijk in orde maken zodra het pakket opgestuurd en bij ons binnen is! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 maart 2024

Als het goed is, hebben jullie het pakket ontvangen. Deze is 5 maart opgestuurd.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 15 maart 2024

@LauraMeurs Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik ben direct voor je gaan kijken, maar op dit moment is het pakket nog niet verwerkt in ons systeem. Dit kan tot zes werkdagen duren. Wil je mij in een privébericht de track & trace code sturen? Dan kijk ik het gelijk voor je na!  


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 maart 2024

Ik heb je een bericht gestuurd 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4531 reacties
  • 18 maart 2024

@LauraMeurs Sorry voor de late reactie! Ik heb zojuist gereageerd. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 april 2024

Goedemorgen,

Ik heb bericht gekregen dat de box door jullie is ontvangen, maar nog geen herstel van de boete gezien.

Graag herstellen


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1776 reacties
  • 29 april 2024

Hi @LauraMeurs, super om te zien dat de TV Box nu helemaal goed binnengekomen is bij ons. Ik heb direct de boete voor je vergoed, hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Deze vergoeding zal met de volgende factuur verrekend worden! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen