Op 31 oktober heb ik mijn abonnement gewijzigd en het tv abonnement opgezegd, dit is per email ook bevestigd. Ik wacht nog op het bericht wanneer en hoe ik de tv box terug moet sturen, tot op heden daar nog geen bericht over gehad. Volgens meerdere berichten hier gelezen moet dit binnen 30 dagen gebeuren.
Abonnement wijziging
Beste antwoord door Cristien
Hallo
Succes!
-
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
-
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
-
https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117
met vermelding van je klantnummer, naam en adres IN de doos)
- Odido voor thuis (Retouren)
Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.