Op 31 oktober heb ik mijn abonnement gewijzigd en het tv abonnement opgezegd, dit is per email ook bevestigd. Ik wacht nog op het bericht wanneer en hoe ik de tv box terug moet sturen, tot op heden daar nog geen bericht over gehad. Volgens meerdere berichten hier gelezen moet dit binnen 30 dagen gebeuren.
Beste antwoord door Cristien
Hallo @hages Als je geen bericht hebt gehad ook niet in je spam box kan je het zelf regelen. Doe het wel op tijd om problemen zoals een boete te voorkomen.
Succes!
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
Hallo @hages Als je geen bericht hebt gehad ook niet in je spam box kan je het zelf regelen. Doe het wel op tijd om problemen zoals een boete te voorkomen.
Succes!
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
Oke, het wordt er niet duidelijker op , is het terugsturen nu wel of niet gratis. Ik lees Walraven 11 1119ME Schiphol-Rijk dit is toch geen antwoordnummer? Bovendien vindt ik het vreemd waarom ik geen mail krijg van Odido met een QR code of een sticker of iets dergelijks met het retouradres zoals in het verleden met T-Mobile. Het gaat dus helemaal niet over het niet kunnen downloaden van.
Kijk eerst even in je profiel of de afmeldingen wel zijn gelukt. Misschien is het in het systeem blijven hangen.
Vergeet je klantnummer en naam geboortedatum niet in de doos te doen. Breng het bij DHL.
Odido voor thuis (Retouren)
Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
met vermelding van je Odido klantnummer, naam en adres IN de doos)
@hages Het klantnummer van #Odido dus niet om in te loggen TV!
Succes!
Op 31 oktober heb ik mijn abonnement gewijzigd en het tv abonnement opgezegd, dit is per email ook bevestigd. Ik wacht nog op het bericht wanneer en hoe ik de tv box terug moet sturen, tot op heden daar nog geen bericht over gehad. Volgens meerdere berichten hier gelezen moet dit binnen 30 dagen gebeuren.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @hages Als je geen bericht hebt gehad ook niet in je spam box kan je het zelf regelen. Doe het wel op tijd om problemen zoals een boete te voorkomen.
Succes!
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
met vermelding van je klantnummer, naam en adres IN de doos)
Odido voor thuis (Retouren)
Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Dat betekent dus dat het retoursturen onder antwoordnummer zoals weleer niet meer is?
@hages Het verzenden is gratis. Klik op de url om meer te lezen. Breng het pakje bij DHL met de juiste afz. en klantnummer dan komt alles goed.
Oke, het wordt er niet duidelijker op , is het terugsturen nu wel of niet gratis. Ik lees Walraven 11 1119ME Schiphol-Rijk dit is toch geen antwoordnummer? Bovendien vindt ik het vreemd waarom ik geen mail krijg van Odido met een QR code of een sticker of iets dergelijks met het retouradres zoals in het verleden met T-Mobile. Het gaat dus helemaal niet over het niet kunnen downloaden van.
Kijk eerst even in je profiel of de afmeldingen wel zijn gelukt. Misschien is het in het systeem blijven hangen.
Vergeet je klantnummer en naam geboortedatum niet in de doos te doen. Breng het bij DHL.
Odido voor thuis (Retouren)
Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk
Mijn retourlabel werkt niet. Hoe stuur ik nu mijn apparatuur terug?
Kan je het retourlabel niet downloaden of printen? Geen punt. Log in op Mijn Odido. Daar staat wat je kan doen en helpen we je verder. Hulp nodig? Odido Service is er voor je.
Hier lees je hoe je het kan retourneren zonder retourlabel.
Het verzendbewijs kan je vervolgens hier delen en zorg ook dat je klantnummer in je community profiel staat.
met vermelding van je Odido klantnummer, naam en adres IN de doos)
Odido voor thuis (Retouren)
Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk (gratis)
Ik lees wel degelijk!! Klantnummer: Er zijn er twee, Het tv klantnummer en het Odido klantnummer RMN *****. Dus welke?
@hages Het klantnummer van #Odido dus niet om in te loggen TV!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.