Skip to main content

safari extensie werkt niet bij Overal veilig Online


Toon eerste reactie

52 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 augustus 2024

Hoi @Arthur H, scherp dat je dit deelt! F-Secure Sense is een specifiek model en apparaat, uitgegeven door F-Secure zelf. Wij werken met andere apparatuur, namelijk voornamelijk de Zyxel modems, en hierdoor levert onze apparatuur andere resultaten. 

Ik heb zojuist geantwoord op dezelfde vraag van je in dit topic: Thuis Veilig Online en Overal Veilig Online. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de hulp helder en adequaat is. 

Ik weet zeker dat dit voor je op te lossen is! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 augustus 2024

Goedenavond, ook ik heb hetzelfde als de ander klanten. verder weet ik niet goed hoe de app werkt. mijn vriend heeft een oppo en kan van alles beveiligen en ik niet. kom er niet helemaal uit 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 20 augustus 2024

Hi @eheijmel, hier in dit topic staat alles wat je moet weten over Thuis Veilig Online of Overal Veilig Online:  

Waar kom je precies niet uit?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2024

Goedemiddag, ik blijf de melding safari extentie instellen op iphone via de app niet werkend. er gebeurt niets. Heb de bovenstaande reacties van andere gelezen en ik heb precies hetzelfde maar ik lees hier nergens iets van een oplossing

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 20 augustus 2024

Dat komt omdat het nog in onderzoek is @eheijmel, de tickets staan nog open. Hopelijk is er spoedig antwoord op dit euvel! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 23 augustus 2024

Hey @Dolfans, @Arthur H, @IvandeWolf, @eheijmel, we hebben bericht terug van F-Secure. Zouden jullie dit kunnen controleren en als het niet werkt contact op willen nemen met F-secure zoals onderaan beschreven staat?

 

Follow the below guide:

1. Open F-Secure
2. Choose to Set up under Browsing extension
3. Activate the extension by clicking on the box on the left hand side of Browsing Extension by F-Secure

Note : If the above guide didn't work, please activate manually following the steps below.

  1. Open Safari
  2. Click on the Extension as shown in the below image with small red box.

Click Manage Extensions > Choose SAFE Browsing Extension > Turn it on
 

You can also Go to iPhone  Settings > Safari > Extensions > Click SAFE Browsing Extension and turn it on as shown in the below image.

If the issue persist please send us the FSDIAG logs from the MAC : 

 

You can follow the steps below to generate a FSDIAG report.

  1. Click the Finder icon.
  2. Click Applications.
  3. Double-click F-Secure.
  4. Double-click Support Tool.
  5. Click OK. The tool starts gathering information. It creates the output file on your desktop. The name of the diagnostic file is fsdiag.tar.gz. Note that the size of the file is usually less than 10 MB but, with corporate users, the file size may be as large as 100 MB.
  6. Once you have been contacted by our customer support via email, attach the FSDIAG file to your email response.

If the built-in fsdiag fails, you can try the standalone Support Tool (FSDIAG) for Mac by following the steps below:

  1. Download and save the following file to your Mac: https://download.f-secure.com/support/tools/fsdiag/mac/Support%20Tool.zip
  2. Double-click and run the Support Tool.zip file.
  3. The tool starts to gather information. It will create the output file on your desktop.
  4. Attach the file to your email reply.

Note:  If the file size of your FSDIAG file is more significant than 10MB, it is too large to send by email. However, you can upload the file to a file-sharing website and provide us with the link to download it.


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 25 augustus 2024

Safe browsing staat aan. Ik heb geen f-secure app. Melding blijft in overal veilig online app. 

 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 27 augustus 2024

Nieuwe update. Zelfde probleem. 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 27 augustus 2024

Dank voor het testen @Arthur H. Kan je de volgende stappen toevallig uitvoeren?

 

If the issue persist please send us the FSDIAG logs from the MAC : 

 

You can follow the steps below to generate a FSDIAG report.

  1. Click the Finder icon.
  2. Click Applications.
  3. Double-click F-Secure.
  4. Double-click Support Tool.
  5. Click OK. The tool starts gathering information. It creates the output file on your desktop. The name of the diagnostic file is fsdiag.tar.gz. Note that the size of the file is usually less than 10 MB but, with corporate users, the file size may be as large as 100 MB.
  6. Once you have been contacted by our customer support via email, attach the FSDIAG file to your email response.

If the built-in fsdiag fails, you can try the standalone Support Tool (FSDIAG) for Mac by following the steps below:

  1. Download and save the following file to your Mac: https://download.f-secure.com/support/tools/fsdiag/mac/Support%20Tool.zip
  2. Double-click and run the Support Tool.zip file.
  3. The tool starts to gather information. It will create the output file on your desktop.
  4. Attach the file to your email reply.

Note:  If the file size of your FSDIAG file is more significant than 10MB, it is too large to send by email. However, you can upload the file to a file-sharing website and provide us with the link to download it.

 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 27 augustus 2024

Kunnen jullie dit zelf niet oplossen? Het is jullie product

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 27 augustus 2024

Kan je een screenshot sturen zoals die ik gestuurd heb @Arthur H, van je managed extansions in Safari?

  1. Open Safari
  2. Click on the Extension as shown in the below image with small red box.

Click Manage Extensions > Choose SAFE Browsing Extension > Turn it on


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 27 augustus 2024

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 27 augustus 2024

Hij staat hier wel aan @Arthur H. Dan zou hij zijn werk moeten doen.


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 27 augustus 2024

Niet volgens jullie app. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 27 augustus 2024

Ik ga het doorgeven, hopelijk is dit voldoende informatie @Arthur H


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 29 augustus 2024

Ik neem overigens aan dat het proefabonnement pas ingaat zodra alles werkt? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 30 augustus 2024

Het abonnement is al in gang @Arthur H, je hebt de eerste maand gratis, dat is de actie die op dit moment loopt. Als we straks wat meer duidelijkheid hebben, het lijkt gewoon aan te staan namelijk maar werkt niet optimaal met inzicht, dan kunnen we kijken of ik de eerste maand nog een keer voor je kan vergoeden. 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 30 augustus 2024

Tommie, ik wacht af
.


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 5 september 2024

Ik kreeg een bericht van de app dat ik veilig online aan moet zetten. Wederom geprobeerd. Helaas zelfde resultaat. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14006 reacties
  • 6 september 2024

Hier ook nog geen nieuws over dit euvel @Arthur H, hopelijk volgende week wat meer. 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 11 september 2024

Ik was er al bang voor. Ik wordt nu belast (factuur september) maar het werkt nog steeds niet. 
 

wat gaan jullie doen?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 13 september 2024

Hi @Arthur H, F-Secure heeft het probleem onderzocht en een oplossing geĂŻmplementeerd. Ik wil je graag vragen om de tests opnieuw uit te proberen om na te gaan of het nu wel werkt. Zodra het probleem opgelost is, zorgen wij ervoor dat je de periode waarin het niet heeft gewerkt vergoed krijgt! 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 13 september 2024

Helaas. Werkt nog niet. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 15 september 2024

@Arthur H Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Mijn excuses dat we de oplossing nog niet hebben kunnen vinden. Ik help je graag verder! 

Ik heb dit meteen opnieuw doorgezet naar onze technische dienst met het verzoek dit nogmaals te onderzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten in dit topic. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 15 september 2024

Dank je wel Teresa. Ik wacht af. 
 

voor vragen kunnen ze me overigens ook gewoon bellen.  Als het goed is ben ik bereikbaar 😂


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen