Skip to main content

Hallo,

ik heb overal online aangevraagd, app gedownload vanuit de Appstore, app geactiveerd, maar ik krijg de opmerking Safari extensie is niet in gebruik op mijn iPhone en op mijn iPad 

Safari extensie instellen, maar de knop instellen werkt niet.

Door de servicedeskmedewerker is al van alles geprobeerd. Modem gereset, apps verwijderd en opnieuw er opnieuw op gezet.

extensie aangezet bij safari

laatste versie iOS er op gezet.

wat kan hierbij de oplossing zijn?

 

Hoi @Arthur H, scherp dat je dit deelt! F-Secure Sense is een specifiek model en apparaat, uitgegeven door F-Secure zelf. Wij werken met andere apparatuur, namelijk voornamelijk de Zyxel modems, en hierdoor levert onze apparatuur andere resultaten. 

Ik heb zojuist geantwoord op dezelfde vraag van je in dit topic: Thuis Veilig Online en Overal Veilig Online. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de hulp helder en adequaat is. 

Ik weet zeker dat dit voor je op te lossen is! 


Goedenavond, ook ik heb hetzelfde als de ander klanten. verder weet ik niet goed hoe de app werkt. mijn vriend heeft een oppo en kan van alles beveiligen en ik niet. kom er niet helemaal uit 


Hi @eheijmel, hier in dit topic staat alles wat je moet weten over Thuis Veilig Online of Overal Veilig Online:  

Waar kom je precies niet uit?


Goedemiddag, ik blijf de melding safari extentie instellen op iphone via de app niet werkend. er gebeurt niets. Heb de bovenstaande reacties van andere gelezen en ik heb precies hetzelfde maar ik lees hier nergens iets van een oplossing

 


Dat komt omdat het nog in onderzoek is @eheijmel, de tickets staan nog open. Hopelijk is er spoedig antwoord op dit euvel! 


Hey @Dolfans, @Arthur H, @IvandeWolf, @eheijmel, we hebben bericht terug van F-Secure. Zouden jullie dit kunnen controleren en als het niet werkt contact op willen nemen met F-secure zoals onderaan beschreven staat?

 

Follow the below guide:

1. Open F-Secure
2. Choose to Set up under Browsing extension
3. Activate the extension by clicking on the box on the left hand side of Browsing Extension by F-Secure

Note : If the above guide didn't work, please activate manually following the steps below.

  1. Open Safari
  2. Click on the Extension as shown in the below image with small red box.

Click Manage Extensions > Choose SAFE Browsing Extension > Turn it on
 

You can also Go to iPhone  Settings > Safari > Extensions > Click SAFE Browsing Extension and turn it on as shown in the below image.

If the issue persist please send us the FSDIAG logs from the MAC : 

 

You can follow the steps below to generate a FSDIAG report.

  1. Click the Finder icon.
  2. Click Applications.
  3. Double-click F-Secure.
  4. Double-click Support Tool.
  5. Click OK. The tool starts gathering information. It creates the output file on your desktop. The name of the diagnostic file is fsdiag.tar.gz. Note that the size of the file is usually less than 10 MB but, with corporate users, the file size may be as large as 100 MB.
  6. Once you have been contacted by our customer support via email, attach the FSDIAG file to your email response.

If the built-in fsdiag fails, you can try the standalone Support Tool (FSDIAG) for Mac by following the steps below:

  1. Download and save the following file to your Mac: https://download.f-secure.com/support/tools/fsdiag/mac/Support%20Tool.zip
  2. Double-click and run the Support Tool.zip file.
  3. The tool starts to gather information. It will create the output file on your desktop.
  4. Attach the file to your email reply.

Note:  If the file size of your FSDIAG file is more significant than 10MB, it is too large to send by email. However, you can upload the file to a file-sharing website and provide us with the link to download it.


Safe browsing staat aan. Ik heb geen f-secure app. Melding blijft in overal veilig online app. 

 


Nieuwe update. Zelfde probleem. 

 


Dank voor het testen @Arthur H. Kan je de volgende stappen toevallig uitvoeren?

 

If the issue persist please send us the FSDIAG logs from the MAC : 

 

You can follow the steps below to generate a FSDIAG report.

  1. Click the Finder icon.
  2. Click Applications.
  3. Double-click F-Secure.
  4. Double-click Support Tool.
  5. Click OK. The tool starts gathering information. It creates the output file on your desktop. The name of the diagnostic file is fsdiag.tar.gz. Note that the size of the file is usually less than 10 MB but, with corporate users, the file size may be as large as 100 MB.
  6. Once you have been contacted by our customer support via email, attach the FSDIAG file to your email response.

If the built-in fsdiag fails, you can try the standalone Support Tool (FSDIAG) for Mac by following the steps below:

  1. Download and save the following file to your Mac: https://download.f-secure.com/support/tools/fsdiag/mac/Support%20Tool.zip
  2. Double-click and run the Support Tool.zip file.
  3. The tool starts to gather information. It will create the output file on your desktop.
  4. Attach the file to your email reply.

Note:  If the file size of your FSDIAG file is more significant than 10MB, it is too large to send by email. However, you can upload the file to a file-sharing website and provide us with the link to download it.

 


Kunnen jullie dit zelf niet oplossen? Het is jullie product…… 


Kan je een screenshot sturen zoals die ik gestuurd heb @Arthur H, van je managed extansions in Safari?

  1. Open Safari
  2. Click on the Extension as shown in the below image with small red box.

Click Manage Extensions > Choose SAFE Browsing Extension > Turn it on


 


Hij staat hier wel aan @Arthur H. Dan zou hij zijn werk moeten doen.


Niet volgens jullie app. 


Ik ga het doorgeven, hopelijk is dit voldoende informatie @Arthur H


Ik neem overigens aan dat het proefabonnement pas ingaat zodra alles werkt? 


Het abonnement is al in gang @Arthur H, je hebt de eerste maand gratis, dat is de actie die op dit moment loopt. Als we straks wat meer duidelijkheid hebben, het lijkt gewoon aan te staan namelijk maar werkt niet optimaal met inzicht, dan kunnen we kijken of ik de eerste maand nog een keer voor je kan vergoeden. 


Tommie, ik wacht af….


Ik kreeg een bericht van de app dat ik veilig online aan moet zetten. Wederom geprobeerd. Helaas zelfde resultaat. 


Hier ook nog geen nieuws over dit euvel @Arthur H, hopelijk volgende week wat meer. 


Ik was er al bang voor. Ik wordt nu belast (factuur september) maar het werkt nog steeds niet. 
 

wat gaan jullie doen?


Hi @Arthur H, F-Secure heeft het probleem onderzocht en een oplossing geïmplementeerd. Ik wil je graag vragen om de tests opnieuw uit te proberen om na te gaan of het nu wel werkt. Zodra het probleem opgelost is, zorgen wij ervoor dat je de periode waarin het niet heeft gewerkt vergoed krijgt! 


Helaas. Werkt nog niet. 


@Arthur H Hartelijk dank voor je terugkoppeling. Mijn excuses dat we de oplossing nog niet hebben kunnen vinden. Ik help je graag verder! 

Ik heb dit meteen opnieuw doorgezet naar onze technische dienst met het verzoek dit nogmaals te onderzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten in dit topic. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Dank je wel Teresa. Ik wacht af. 
 

voor vragen kunnen ze me overigens ook gewoon bellen.  Als het goed is ben ik bereikbaar 😂


Reageer