Skip to main content

Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56


Toon eerste reactie

606 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13958 reacties
  • 11 april 2024

In verband met afwezigheid zullen we jullie modems maandag pas kunnen upgraden. Laat gerust weten of we je op de lijst kunnen zetten, dan worden alle klanten, met terugwerkende kracht, maandag ochtend geüpgraded!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13958 reacties
  • 11 april 2024

Ik heb het nogmaals aangegeven @nieuwhoffs. Maandag zal ernaar gekeken worden! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 april 2024

@Tommie van Odido goede morgen, zouden jullie de nieuwste firmware ook naar mijn router kunnen pushen? Ik heb al maanden ruzie om mijn Harman Kardon Citation met Google Assistent te koppelen met mijn wifi maar tevergeefs. Alvast bedankt!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 april 2024

@rikt45 Tuurlijk, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! De update wordt morgen uitgestuurd. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 april 2024

@Teresa van Odido en of @Tommie van Odido  zou ik toegevoegd kunnen worden voor de update? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13958 reacties
  • 15 april 2024

Ik heb je op de lijst gezet @edvanderburg. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 april 2024

Ook ik zou graag de firmware ontvangen @Tommie van Odido 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • 17 april 2024

De firmware is nu general avaliable en wordt in de komende 6 nachten naar alle routers uitgerolt. Als je inlogt zie je daar op een gegeven moment versie b10 staan.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2024

Ik heb begrepen dat ik me hier moet melden voor een update van de router zodat mijn apparaten weer normaal gaan werken? Bij deze meld ik me aan voor de update.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 april 2024

Mocht ik me nog aan kunnen melden, dan graag. Ben al bijna een maand aan het vechten om mijn Wiim Pro achtige apparaat (Audalytic AH90) aan de praat te krijgen. Hoop dat je het een duwtje kan geven, ondanks de algemene uitrol een dezer dagen. Dank! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 april 2024

@Tommie van Odido 

graag ontvang ik ook een update van de t56 router zodat ik mijn toon kan verbinden. BVD 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 april 2024

@Tommie van Odido Weet niet of je ik je moet taggen, maar bij deze voor de zekerheid. Graag update pushen indien mogelijk.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 april 2024

@Tommie van Odido Ik had niet gezien dat de update naar alle modems gepushed gaat worden. Heeft het nog nut om mezelf op de lijst te plaatsen? Is er een mogelijkheid dat we een bericht krijgen als de update is geïnstalleerd?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 april 2024
Tommie van Odido schreef:

In verband met afwezigheid zullen we jullie modems maandag pas kunnen upgraden. Laat gerust weten of we je op de lijst kunnen zetten, dan worden alle klanten, met terugwerkende kracht, maandag ochtend geüpgraded!

Mag ik er ook bij op de lijst?

Sinds vandaag een klant, maar helaas niet heel tevreden met de overstap. Talloze topics gelezen en probeer al uren een simpele portforward voor elkaar te krijgen op die T56, zonder succes. Ik begin spijt te krijgen.

Groet,

 



 

 

 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • 18 april 2024

De handmatige lijst is inderdaad niet meer. Het is nu general avaliable en wordt met 30K updates per nacht uitgestuurd naar de T-56 routers.  Dit zou over 6 nachten gereed moeten zijn. Dus check morgen alvast weer even.


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 19 april 2024
Tommie van Odido schreef:

Ik heb het nogmaals aangegeven @nieuwhoffs. Maandag zal ernaar gekeken worden! 

@Tommie van Odido Kom even terug op je antwoord dat er afgelopen maandag naar gekeken gaat worden. Inmiddels is het vrijdag en werken de JBL speakers nog steeds niet.
De monteur is langs geweest, ga er dus vanuit dat het modem op afstand te benaderen is en de update uitgevoerd kan worden. Kun je aangeven wat de status momenteel is. Wanneer wordt de update uitgevoerd. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13958 reacties
  • 19 april 2024

Hey @nieuwhoffs, ik kan het modem nog steeds niet benaderen. Maar ik zie dat je een T-75 hebt, hier zou alles het gewoon op moeten doen. Kan je eens kijken welke firmware er op dit moment draait? 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 20 april 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @nieuwhoffs, ik kan het modem nog steeds niet benaderen. Maar ik zie dat je een T-75 hebt, hier zou alles het gewoon op moeten doen. Kan je eens kijken welke firmware er op dit moment draait? 

@Tommie van Odido 

hai Tommie , de info die je aangeeft is onjuist. Modem is T56 zie foto. Welke firmware er draaid geen idee. Kan zelf ook de gegevens niet benaderen. 

 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 2 mei 2024
nieuwhoffs schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @nieuwhoffs, ik kan het modem nog steeds niet benaderen. Maar ik zie dat je een T-75 hebt, hier zou alles het gewoon op moeten doen. Kan je eens kijken welke firmware er op dit moment draait? 

@Tommie van Odido

hai Tommie , de info die je aangeeft is onjuist. Modem is T56 zie foto. Welke firmware er draaid geen idee. Kan zelf ook de gegevens niet benaderen. 

 

Inmiddels zijn we 12 dagen verder en nog geen reactie gehad. Is er misschien iemand anders naast @Tommie van Odido die dit op kan pakken. @Teresa van Odido kun jij hier misschien antwoord op geven. Dat de JBL speakers niet werken begint toch wel irritant te worden. Staan hier een aantal speakers nutteloos te wezen. Daar heb ik ze niet voor aangeschaft. Het wordt nu wel tijd om de speakers werkend te krijgen. 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @nieuwhoffs, dat is toch vreemd en wil ik graag eerst onderzoeken. Tommie heeft gelijk, volgens ons systeem moet je een T-75 hebben. Deze hebben we in december 2023 naar je toegestuurd. Volgens de DHL link heb je deze op 27-12-2023 in ontvangst genomen. Wat staat jou hiervan bij? Volgens ons systeem moet jij deze in bezit hebben.


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 3 mei 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @nieuwhoffs, dat is toch vreemd en wil ik graag eerst onderzoeken. Tommie heeft gelijk, volgens ons systeem moet je een T-75 hebben. Deze hebben we in december 2023 naar je toegestuurd. Volgens de DHL link heb je deze op 27-12-2023 in ontvangst genomen. Wat staat jou hiervan bij? Volgens ons systeem moet jij deze in bezit hebben.

 

Hoi @Tommie van Odido , @Cheyenne van Odido er is inderdaad een T-75 eind december ontvangen. 
Deze ook verwisseld, maar modem werd niet gezien door mijn apparaten. Klantenservice gebeld, van alles doorlopen. Op een gegeven moment werd modem de T-75 wel gezien, maar kwam er geen data doorheen. Kreeg alleen maar de melding geen wifi verbinding mogelijk. Van alles geprobeerd maar helaas niets hielp. Medewerker wist niet meer wat te doen, en in overleg besloten om de oude T-65 terug te zetten en de T-75 retour te zenden.  Nu werkt bijna alles behalve de JBL speakers. Die hebben nog nooit gewerkt.
De T-75 geretourneerd, ook hier weer contact over gehad. Blijkt dat deze nooit is aangekomen. Track en Trace nummer doorgegeven, waarmee het afgehandeld is.
De gegevens in jullie systeem is onjuist, T-75 retour gezonden, T-65 actief.

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 5 mei 2024

Hoi @nieuwhoffs, vind je het goed als we een nieuwe T-75 opsturen en het testen? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 6 mei 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @nieuwhoffs, vind je het goed als we een nieuwe T-75 opsturen en het testen? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Als dit een alternatief is dat de JBL speakers gaan werken zie ik graag de nieuwe T-75 tegemoet. De vorige werkt niet, hoop dus dat deze het wel gaat doen.

Groeten.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13958 reacties
  • 6 mei 2024

Hi @nieuwhoffs, ik heb het modem eindelijk kunnen benaderen en heb wat instellingen aangepast. Kun je nu wel verbinding maken met de JBL? 


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 14 mei 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @nieuwhoffs, ik heb het modem eindelijk kunnen benaderen en heb wat instellingen aangepast. Kun je nu wel verbinding maken met de JBL? 

@Tommie van Odido, Het is gelukt, de JBL speakers maken nu wel verbinding.
Dank je wel voor de aanpassingen. Ben er blij mee. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen