Skip to main content

 

De Odido TV app is nu beschikbaar voor jouw Samsung of Android smart-tv, Apple TV, Amazon Fire TV en LG TV!

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!

 

Geschikte apparaten

De Odido TV app voor smart-tv’s is geschikt voor de volgende apparaten: 

  • Samsung smart-tv's vanaf bouwjaar 2018
  • Android smart-tv's van Philips en Sony (Android TV 8 of hoger)
  • Mediaplayers met Android TV 8 of hoger
  • Google Chromecast 2020 met Google TV (Android TV 8 of hoger)
  • Apple TV (TV4 en nieuwer)
  • Amazon Fire TV voor Amazon Fire sticks, TV’s en Cubes (Fire OS 6 of nieuwer)
  • LG TV (toestellen vanaf 2016 met WebOS 3.0 of hoger)*

*Specifieke versies WebOS3.0(M2) en WebOS3.5(M2R) met deze chipsets zijn een uitzondering

 

Waar check ik de versie van mijn apparaat en of deze up to date is?

  • Via Instellingen > Over > Versie kun je zien welke versie je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > Over > Software upgrade kun je kijken of de software up-to-date is.

Benieuwd naar wanneer andere apparaten ook geschikt zijn? Houd onze website dan goed in de gaten!

 

Verschillen met de TV Box

  • De functionaliteit, het tv-menu en de content zijn hetzelfde als op de TV Box
  • Je gebruikt nu natuurlijk de afstandsbediening van je smart-tv of mediaplayer, waardoor de navigatie anders kan zijn
  • Omdat je een andere afstandsbediening gebruikt, werkt het tv-menu soms iets anders dan je gewend bent. 
  • De Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop zijn niet beschikbaar (niet toegestaan door Google) in de Odido TV app voor Android TV, Amazon Fire TV en Apple TV.

 

Verschillen met Odido online TV app

Odido TV app (smart-tv) Odido online TV app (mobiel/browser)
  • Om thuis van te genieten
  • Downloaden op het grote scherm
  • Apparaat moet altijd verbonden zijn met het Internet voor thuis van Odido
  • Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, heb je geen TV Box meer nodig
  • Dus geen kastjes, geen kabels en geen extra afstandsbediening meer
  • Eén afstandsbediening via je menu op je smart-tv, naast andere apps zoals Netflix, Videoland, etc.
  • Programma’s en functies gelijk aan Odido TV met TV Box
  • Kan op 4 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 4 apparaten tegelijk worden gebruikt
  • Om onderweg van te genieten
  • Downloaden op je mobiele devices (kleine schermen)
  • Dataverbruik via wifi of je mobiele internetbundel
  • Overal in de EU te gebruiken
  • In combinatie met Google Chromecast is Odido online TV via je mobiele device te streamen naar een groot scherm
  • Programma’s iets beperkter dan de Odido TV app, maar met dezelfde handige functies
  • Kan op 5 apparaten worden geregistreerd
  • Kan op 3 apparaten tegelijk worden gebruikt

 

 

Installatie

De app is heel makkelijk te downloaden via de Google Playstore, Apple App store of de Amazon store op een smart-tv of het apparaat. Wanneer de app gedownload is, kan je de app openen en inloggen met jouw tv-klantnummer en tv-pincode. Deze inloggegevens vind je ook terug in Mijn Odido

TIP: Plaats de Odido TV app tussen je favoriete apps. Ga naar het Home-scherm en selecteer de Odido TV app. Houd de OK knop ingedrukt en verplaatst de app naar de gewenste plek in de lijst. Zo kan je de app heel makkelijk vinden!

 

FAQ

Algemeen

Kan ik de Odido TV app ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is niet mogelijk in verband met de rechten van contentaanbieders. Met de Odido TV app kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de Odido TV app, met een wereld aan programma’s en handige functies. 

 

Wat is het verschil tussen de Odido TV app en de Odido TV app?

Met de Odido TV app kijk je thuis draadloos tv zoals jij wilt. Als je smart-tv of mediaplayer geschikt is, kijk je zonder TV Box, zonder kabels en met één afstandsbediening. Ben je onderweg? Dan gebruik je de Odido TV app, om in Nederland én de hele EU mobiel tv te kijken waar je maar wilt.

 

Hoe kan ik Odido TV app bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

Kijk hier voor meer uitleg over het gebruik van je tv afstandsbediening.

 

Kan ik 4K tv-zenders kijken met de Odido TV app?

Dat gaat helaas nog niet. Wel zijn de tv-zenders, net zoals op de TV Box, te bekijken in HD-kwaliteit. Sommige zenders zijn alleen in SD-kwaliteit te bekijken.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de Odido TV app op mijn smart-tv?

Met de Odido TV app kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt geen TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken. De enige uitzondering is dat je op Apple TV en Android TV geen Adult zenders kunt bekijken. Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

 

Compatibiliteit

Op welke apparaten kun je de Odido TV app downloaden?

De Odido TV app is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Samsung smart-tvs vanaf 2018, Apple TV 4K en nieuwer, Android smart-tv’s met Android 8 en nieuwer en op de Amazon Fire TV apparaten met Fire OS 6 of nieuwer. Kun je de Odido TV app niet vinden in de app store? Dan heb je geen geschikte smart-tv of apparaat. LG smart-tv’s worden momenteel nog niet ondersteund.

 

Ik heb een smart-tv van een ander merk. Kan ik ook een app gebruiken voor Odido TV?

Momenteel is Odido TV alleen geschikt gemaakt voor smart-tv’s van het merk Samsung en Android smart-tv’s van o.a. Philips en Sony en via Apple TV. Ook werkt Odido TV op mediaplayers met Android 8 en nieuwer (zoals Google TV 2020) en via de Amazon Fire TV apparaten zoals de sticks, TV’s en Cubes en via LG TV. Via onze website laten we weten wanneer toestellen van andere merken ook geschikt zijn voor Odido TV én in dit topic.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de Amazon Fire TV, waar kan ik hier meer informatie over vinden? 

Alle informatie over de Amazon Fire TV app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor Amazon Fire TV!.

 

Ik ben specifiek op zoek naar informatie over de LG app, waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Alle informatie over de LG app kun je vinden in het topic: Alles over de Odido TV app voor LG TV (bèta-versie)!

 

 Hoe controleer ik of mijn televisie geschikt is voor de Odido TV App?

  • Ga naar het app-menu van je smart-tv of mediaplayer
  • Zoek bij de Apps naar Odido TV
  • Gevonden? Dan kun je de app downloaden en hoef je voor dit apparaat geen TV Box te bestellen.

Heb je een Android TV? Ga dan naar home > instellingen > over, om te zien welke versie je geïnstalleerd hebt.

 

Extra opties en functies

Welke programma’s kan ik terugkijken met de Odido TV app?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Kan ik aankopen doen met de Odido TV app?

Wil je een film huren of een À la Carte zender bestellen? Doe dat dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Met Apple TV en Android TV kan dit helaas nog niet.

 

Kan ik video on demand kijken met de Odido TV app?

Video on demand kun je op elk apparaat bekijken. Wil je een film huren? Huur deze dan eerst op je Samsung smart-tv, de TV Box of via https://www.tv.odido.nl/. Je kunt de film daarna op elk apparaat bekijken.

 

Bestellen en opzeggen 

Ik heb Odido TV besteld zonder TV Box, maar ik zou toch een TV Box bij willen bestellen. Hoe doe ik dat?                                                                                                   

Zodra het Thuis abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven hoeveel TV Boxen je zou willen gaan gebruiken. De TV Box(en) worden binnen 2 werkdagen thuisbezorgd. Je kunt daarna direct inloggen op je account en tv-kijken. Vanaf de eerstvolgende factuur worden de TV Boxen in rekening gebracht. Voor de TV Box betaal je €2,50 (€2,50 korting/mnd) voor iedere volgende TV Box €5 per maand.

 

Ik kijk tv via de Odido TV app en heb geen TV Box. Kan ik ook extra zenderpakketten bestellen en bekijken?

Ja, dat kan. Via Mijn Odido kun je bijna alle extra zenderpakketten bestellen en bekijken. Heb je de app gedownload op je Apple TV of op een Android smart-tv of mediaplayer? Dan zijn alleen de Adult zenders en het Erotiek genre in de Videoshop niet beschikbaar, want dit staat de leverancier van de apps niet toe.

 

Ik heb Odido TV besteld met TV Box(en), maar ik kan de Odido TV app downloaden op mijn smart device en heb nu geen of minder TV Box(en) nodig. Kan ik het nog afbestellen?

Zodra het Odido abonnement aangesloten en actief is, kun je eenvoudig via Mijn Odido aangeven dat je geen TV Box meer nodig hebt op jouw adres. Er wordt dan gevraagd de TV Box terug te sturen en het bedrag dat je voor de TV Box betaald hebt, zal vanaf de eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box gebruiken op een andere plek in huis, voor een andere tv. Niet nodig? Verwijder dan eerst de TV Box uit je abonnement, via Mijn Odido. En stuur hem daarna terug, dan zorgen wij voor verantwoorde recycling.

 

 

 

@Cal Ik weet niet waar het aan lag, maar ze lopen allemaal weer synchroon 👍🏻

 


Goed om te lezen @HereIsTom, bedankt voor het doorgeven! 🤗


 

Sinds een paar dagen kijken we tv via de t-mobile app, betreft een samsung oled versie 2022.

Reageert snel bij zappen alleen gebeurt regelmatig dat tijdens het zappen beeld zwart blijft op de gekozen zender, na weer vooruit of eventueel achteruit te zappen komt er weer beeld op het gekozen kanaal.

Kan even niet traceren waar het vandaan komt omdat voorheen via de tvbox dit niet nooit zichtbaar was.

TV zit met vaste netwerkkabel verbonden dus geen wifi.

Misschien iemand een oplossing?


Is het omdat de app een betaversie is? Ik lees dat velen tv kunnen kijken gelijk aan de mediabox. Ik heb de tv app geïnstalleerd op twee LG tv's . Maar kan niet terugkijken, geen herinneringen erin zetten. Het menu is namelijk leeg. Als ik uit de tv gids ga moet ik de app ook weer opnieuw opstarten, want dan zegt het dat er geen verbinding is. In ieder geval op beide tv's dezelfde onmogelijkheden. Uiteraard zou het zomaar kunnen dat ik wat fout doe? 


Wauw, ik weet niet wat de clowns van T mobile nu weer bedacht hebben maar het geluid is ineens compleet veranderd. De app is dus nog slechter geworden dan het was. Het lijkt daar wel een sociale werkplaats met geestelijk gehandicapten die aan deze app werken.

In het afgelopen jaar al zeker een bericht of 10 over verbeterpunten en klachten ingediend maar T mobile geeft zoals altijd de klant gewoon de middelvinger. Enige vorm van compensatie voor het feit dat je niet het beloofde product krijgt waar je wel voor betaald kun je vergeten. Het enige wat je krijgt is een standaard antwoord dat ze geleerd hebben bij een cursusje ‘omgaan met klachten’.Alleen inspelen op het gevoel en vervolgens niets doen met de inhoud. “De klant betaalt toch wel”

Als ik de app start dan staat de eerste zender waar hij bij opstart enorm hard. Ik moet dan een keer switchen van zender en weer terug gaan, dan is het weer normaal maar niet zoals het was. Het volume moet nu zo rond de 40% staan om het normaal hoorbaar te maken terwijl dat voorheen maar 20% was.

het volumeverschil tussen radio en tv zenders is nu ook nog groter geworden dan eerst. Als je dus van tv naar radio switcht heb je figuurlijk meteen ruzie met de buurman.

 

Daarnaast lopen ook een aantal zenders ineens spontaan niet meer synchroon meer.

 

wanneer gaan jullie eindelijk eens iets doen met mijn overige ingediende klachten en verbeterpunten? Ik wacht al ruim een jaar, hoe kunnen jullie invulling geven aan compensatie?

 

Thijs


Hi @ThijsK95 ik had graag een andere ervaring gelezen, ik help je hier graag mee. Heb je toevallig externe audioapparatuur aangesloten op je tv, zoals een soundbar? Zo ja, ervaar je dit ook zonder dat het apparatuur aangesloten is?

 

Kan je mij ook iets meer informatie geven over de zenders die niet synchroon lopen?

 

  • Gebeurt dit tijdens een live uitzending of opname?
  • Over welk programma en zender gaat het, graag datum en tijdstip erbij vermelden.
  • Sinds wanneer ervaar je dit? (datum)

 

Hoor graag van je terug.


Hi @ThijsK95 ik had graag een andere ervaring gelezen, ik help je hier graag mee. Heb je toevallig externe audioapparatuur aangesloten op je tv, zoals een soundbar? Zo ja, ervaar je dit ook zonder dat het apparatuur aangesloten is?

 

Kan je mij ook iets meer informatie geven over de zenders die niet synchroon lopen?

 

  • Gebeurt dit tijdens een live uitzending of opname?
  • Over welk programma en zender gaat het, graag datum en tijdstip erbij vermelden.
  • Sinds wanneer ervaar je dit? (datum)

 

Hoor graag van je terug.

 

Beste Tommie,

 

Bedankt voor weer een standaard antwoord zonder oplossing!!! Ook heel erg fijn dat er in mijn hele verhaal maar 2 vragen staan en jullie niet eens in staat zijn om juist daar antwoord op te geven!

 

In tegenstelling tot wat jullie doen beantwoord ik wel de vraag:

Ja er is een soundbar aangesloten. Maar wat dan nog, het ligt daar sowieso niet aan want overal werkt het goed behalve bij die app van jullie. Het is tijdens live TV en ik ervaar het tot nu toe sinds ±2 weken, vooral op Nederland 2 en Veronica maar het komt ook op meer zenders voor.

Zo, de vraag is beantwoord. Nu verwacht ik hetzelfde van jullie.

 

Om jou of je collega's alvast een beetje op weg te helpen met het beantwoorden van mijn vragen zal ik enige vorm van compensatie wel gepast vinden. Ik (en vele anderen!) betaal namelijk al geruime tijd voor iets wat ik niet krijg. Niet éénmalig of tijdelijk, maar permanent en structureel!

Vergelijk het met een kopen van een auto waar bij levering maar 3 wielen aan blijken te zitten. Of een doos koekjes van 10 stuks waar er in werkelijkheid maar 7 inzitten. Zodra je erachter komt ga je ermee terug, maar dan gooit men gewoon de deur voor je neus dicht. Wil je een oplossing? (tijdelijke settopbox bijvoorbeeld) Dan moet je maar bijbetalen… Dat is hoe T-mobile te werk gaat en er nog mee weg komt ook. Als je iets verkoopt met een belofte, lever dat dan ook! 

Denk bij een passende compensatie (totdat alle problemen zijn opgelost) aan:

  • Een tijdelijke settopbox
  • Korting op het maandbedrag (de enige oplossing met terugwerkende kracht)
  • Verhoging van de internetsnelheid
  • Etc. etc.

Het is al triest genoeg dat ik dit soort dingen moet bedenken maar helaas is het personeel van T-mobile niet gemachtigd of capabel genoeg om naar klanten te luisteren.

 

Ik zie jullie oplossing en/of compensatie graag tegemoet maar daarbij wil ik meteen mijn verwachting uitspreken dat die er waarschijnlijk niet gaan komen.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs


Hi @ThijsK95, bedankt voor de informatie. Ervaar je dit ook zonder dat de soundbar is aangesloten? Ik heb alleen nog nodig op welk programma dit gebeurt en een datum, dan kan ik dit doorzetten naar onze techneuten. 

 

Om antwoord te geven op je vraag:

Er zijn geen meldingen gedaan in mijn systeem. Ook kan ik niet gelijk zien wanneer en wat er precies heeft afgespeeld, zou je dit voor mij op een rijtje kunnen zetten? Dan kan ik kijken of ik daar iets mee kan doen! Ik hoor graag van je terug.


@ThijsK95 Over het volumeverschil tussen zenders: dat kan komen door het verschil tussen stereo en surround. Als je in het menu van de app naar Account > Instellingen gaat, staat daar ergens een optie voor het geluid. Staat die op Stereo of AC3? Bij AC3 worden de zenders die dat ondersteunen in surround doorgegeven, maar de overige in stereo. Daar zit een verschil in volume in. Als je alles op Stereo zet, zou je geen verschil moeten merken.


Of je zet stereo lager zodat het gelijk wordt.

Ik heb Dolby Digital aan en stereo op 40%.

Werkt goed.

 


@peter-keetfm Die functie kende ik nog niet. Op de tv-box en Apple TV is deze instelling niet te vinden, terwijl ook daar geldt dat stereozenders harder geluid hebben dan de 5.1-zenders. Op de Apple TV kun je ook niet switchen tussen stereo en surround. Ik hoop dat ze deze functie breder gaan uitrollen.


@TMTV 

Oke ik gebruik Android tv apparatuur.

Daar zit deze functie wel in.

Misschien komt er een update dat dit ook voor de tv box en Apple tv mogelijk wordt. 


Hallo , 

ik ben sinds vandaag ook TMobile thuis klant geworden , maar loop nu tegen het probleem aan dat de TMobile tv app niet reageert op mijn AB ,Ik heb gebruik de app icm een Nvidia Shield tv .Nu lees ik dat er een Beta app moet gebruiken maar waar kan ik deze vinden ?


Hallo , 

ik ben sinds vandaag ook TMobile thuis klant geworden , maar loop nu tegen het probleem aan dat de TMobile tv app niet reageert op mijn AB ,Ik heb gebruik de app icm een Nvidia Shield tv .Nu lees ik dat er een Beta app moet gebruiken maar waar kan ik deze vinden ?

Hiervoor heb je geen beta of andere versie voor nodig.

De afstandsbediening van de Nvidia Shield tv werkt bij mij gewoon met de T-mobile TV app.

Los van die afstandsbediening gebruik ik ook een Logitech Harmony afstandsbediening met hub.

Dat werkt ook perfect met de T-mobile TV app.

 


Hallo , 

ik ben sinds vandaag ook TMobile thuis klant geworden , maar loop nu tegen het probleem aan dat de TMobile tv app niet reageert op mijn AB ,Ik heb gebruik de app icm een Nvidia Shield tv .Nu lees ik dat er een Beta app moet gebruiken maar waar kan ik deze vinden ?

Hiervoor heb je geen beta of andere versie voor nodig.

De afstandsbediening van de Nvidia Shield tv werkt bij mij gewoon met de T-mobile TV app.

Los van die afstandsbediening gebruik ik ook een Logitech Harmony afstandsbediening met hub.

Dat werkt ook perfect met de T-mobile TV app.

 

Oh maar dat is raar ik gebruik een Bose afstandsbediening via CEC icm met een sony tv en de Nividia shield .alles apps kan ik hiermee besturen behalve de TMobile app.Ik kan wel via de Nvidia app via mijn telefoon de TMobile app gebruiken maar dat is wel omslachtig eigenlijk .


@MrTjin

Via hdmi cec werken sommige functies van de app.

Of helemaal niet afhankelijk van type merk tv randapparatuur.

Als het goed is kun je wel de afstandsbediening van de Nvidia Shield tv gebruiken.

Maar als jou Sony tv Android heeft.? kun je de app hier ook op installeren.


 

Sinds een paar dagen kijken we tv via de t-mobile app, betreft een samsung oled versie 2022.

Reageert snel bij zappen alleen gebeurt regelmatig dat tijdens het zappen beeld zwart blijft op de gekozen zender, na weer vooruit of eventueel achteruit te zappen komt er weer beeld op het gekozen kanaal.

Kan even niet traceren waar het vandaan komt omdat voorheen via de tvbox dit niet nooit zichtbaar was.

TV zit met vaste netwerkkabel verbonden dus geen wifi.

Misschien iemand een oplossing?

Herkenbaar… is pas sinds -pak m beet - een maand of zo… naast dat andere probleem met de APP :

(T-Mobile TV App herstarten nadat Samsung Smart TV uit stand-by komt)


Als aanvulling op mijn voorgaande bericht hierboven merk ik dat er geen enkel geluid uit mijn surround speakers komt. Ik merk dit bij alle zenders en alleen bij de T-mobile app.
 

De instellingen van de app staan gewoon op surround maar ook bij stereo instellingen hoor ik niets uit de surrounds komem. Dit heeft het eerst altijd wel gedaan.

 

Wel gênant dat je voor €2000,- aan audio apparatuur hebt staan zonder dat het werkt zoals het hoort te werken. Dit is te danken aan de aller beste app ontwikkelaars die men in dienst heeft bij T mobile! Chapeau! 


Ik heb al enige tijd problemen met de Samsung TV App en haperende/stotterende en zelfs stilstaand beelden in de avonduren op diverse kanalan.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?


@niborbroekhuis Kan het zo zijn dat je in de avonduren dan ook problemen ervaart met het internet gezien de tv verbonden moet zijn met het internet? Dan weten we of het probleem wellicht daarin zit in plaats van de Samsung app. Ik hoor het graag!


@niborbroekhuis Kan het zo zijn dat je in de avonduren dan ook problemen ervaart met het internet gezien de tv verbonden moet zijn met het internet? Dan weten we of het probleem wellicht daarin zit in plaats van de Samsung app. Ik hoor het graag!

Hoi @Demi Ik ondervind verder geen problemen met internet. Alle ping, download en upload snelheden zijn op dat moment goed en stabiel.


@niborbroekhuis Top, helemaal duidelijk! Welk type Samsung TV heb je precies? Heb je ook al geprobeerd om de app te verwijderen of opnieuw te installeren? Ook ben ik benieuwd of je de tv verbonden hebt met wifi of bekabeld internet. Mocht het om wifi gaan, zou je kunnen proberen om de tv alleen met het 5Ghz netwerk te verbinden. Deze is minder gevoelig voor storingen door andere apparaten dan de 2.4 Ghz. Kan namelijk zijn dat apparaten in de omgeving van bijvoorbeeld buren meer gebruikt worden in de avond en dit problemen geeft met onze smart-tv app. Ik ben benieuwd of je hierdoor verschil merkt!


@Demi het verbaasd mij werkelijk dat jullie steeds weer met dezelfde suggesties komen, zoals ook nu weer in dit geval… “App verwijderen en opnieuw installeren” of vragen om een kabeltje te vervangen….

Al de afgelopen maanden lang dat er een zelfde soort meldingen komen van jullie klanten - die dat soms tegen wil en dank zijn (want Tele2 stopte en verplichtovergang naar glasvezel/T-Mobile), heb je niet meer dan eenzelfde nutteloze suggestie (zoals blijkt als je alles nog eens naleest wat wij - “jouw” klanten- hierboven hebben geschreven.

Echt waar, de klanten HEBBEN dit al lang gedaan en het werkt niet (dus opnieuw een nietwetende melder met deze suggestie opzadelen is een beetje d**.  het probleem zit 'm in het feit dat de App gewoon van een verouderd bouwjaar is (2021), dat is inmiddels toch wel duidelijk?

Misschien eens van scratch af aan een app voor Samsung bouwen? gericht op Tizen, de browser van ons soort TV's. Maar houd ons alsjeblieft niet weer weken aan een lijntje, en stel zeker geen -bewezen- niet helpende suggesties voor.

Mijn ervaringen met klantenservice afgelopen maanden waren alsof ik de eerste was die dit meldde...hetgeen dus niet zo is. Pas na 5 maanden was er iemand zo helder om mij naar de community te verwijzen… “Mijnheer uw klachten zijn helaas niet uniek, we weten er al maanden van” maar we doen alsof je een uniek geval bent (dat heeft mij verschrikkelijk gestoord).

En om dan nu opnieuw jouw suggesties te lezen bij een nieuwe melding… Jeetj zeg, ik had echt gehoopt dat er onderhand zinniger oplossingen zouden worden voorgesteld. 

Dat mag onderhand wel… Schrijf al je klanten eens aan, ga inventariseren om hoeveel klanten het gaat…, er zijn er ook genoeg bij niets melden.. vast niet enkele tientallen… En kom dan met een goed blijvende werkende app die je ook bijwerkt als er nieuwe TV's op de markt komen. Philips haalt apneu apparaten van de markt vanwege fouten… T-mobile mag ook wel eens kleur bekennen en een grondig onderzoek doen!


Sinds de laatste storing crasht de app als ik door de zenderlijst scroll op mijn Apple TV 4K dit is de zenderlijst als je op de rechter knop drukt. Herinstalleren van de app heeft niet gewerkt. Zijn er meer mensen die dit ervaren op hun Apple TV 4K?


Hoi @Shulaf, ik wil dit graag voor je doorzetten naar de techneuten! 😊 Hiervoor heb ik wel nog wat informatie nodig:

-Welke afstandsbediening gebruik je?
-Als je ook TV Boxen hebt, vermeld hier dan de MAC-adressen:

-Wat is het merk van de TV?
-Welk type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
-Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
-Wat is de software versie?
-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?
-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV-Box)
-Ben je verbonden met een T-Mobile Thuis netwerk?

 

Groetjes, Ishana


Reageer