Skip to main content
Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code


Toon eerste reactie

152 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 juli 2020

Hi @Nicso 

Kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 januari 2021

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem en heb een dual sim met 2 06 nummers. Dezelfde foutmelding bij beide nummers. Kunnen jullie mij helpen?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 7 januari 2021

Hi @Vvl2 

Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd met alle informatie. Ik heb voor beide nummers een wijziging doorgevoerd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 18 juni 2021

@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

RE

Het is inderdaad 11 maanden goed gegaan. Maar helaas, met ingang van vanmiddag kan ik weer niet doorschakelen. Zelfde situatie als een jaar geleden. Jullie zullen de oplossing van toen vast wel gearchiveerd hebben. Het zou fijn zijn als jullie hem weer toepasten. Kan ik er weer 11 maanden tegenaan. Ik hoop dat het snel weer wordt opgelost.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 20 juni 2021

Hoi @hacroo,

Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd blijkt te werken, het lijkt toch ergens mis te gaan als er wat gewijzigd wordt. Ik heb zojuist de wijziging op ons netwerk wederom doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor nu in ieder geval weer voor de oplossing!

Voor nu in ieder geval alvast een fijne zondag!


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 20 juni 2021

Sorry, maar het werkt nog steeds niet.

 

Gesprek doorschakelen

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. (0)


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 juni 2021

Hi @hacroo 

Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw je toestel kunnen opstarten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoop dat dit de oplossing is en anders zet ik het door naar de technische specialisten. Ik hoor graag van je!


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 21 juni 2021

Ja, ik kan nu weer doorschakelen en een doorschakeling opheffen. Laten we hopen dat het  blijft werken. Zo niet, dan meld ik me wel weer. Maar voor nu is het OK.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 juni 2021

Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 juli 2021

Hier hetzelfde probleem helaas, al 3 weken aan het proberen, blijft dezelfde melding geven.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 juli 2021

Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 augustus 2021

Hallo,

 

ook ik heb hier last van. Ik heb met moeite mijn telefoon doorgeschakeld gekregen middels **62* maar krijg deze doorschakeling er nu niet meer vanaf. ##002# en ##62# geprobeerd. 

 

Via Android applicatie kon ik dit vroeger beheren maar dat werkt al heel lang niet meer. Als ik ben ingelogd op mijn Tmobile dan rijg ik de melding dat de optie doorschakelen niet zou bestaan voor mijn abbonemen.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 augustus 2021

Hi @pbeumer2001 

Ik kijk graag naar een oplossing, Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel kunnen herstarten en controleren of het dan wel lukt?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 augustus 2021

Helaas,

 

Krijg nog steeds melding dat de mmi code ongeldig is...


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 augustus 2021

Hi @pbeumer2001 

En als je opnieuw deze codes invoert?

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 maart 2022
Hajar schreef:

Hi @Cella204 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?

Hallo Hajar,

Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten. 

Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen. 

Mvg. 

Rizwaan


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 maart 2022

Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 maart 2022
Hajar schreef:

Hi @EVIPLIMO 

Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Goedemorgen @Hajar 

Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 mei 2022

Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 4 mei 2022
Hennep schreef:

Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen 

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 mei 2022

Mmi code


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Hennep

Ik wil dit graag voor je uitzoeken!

Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? En heb je 3 voorbeelden met datum en tijdstip? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 augustus 2022

 

Hallo,

 

Mij lukt het niet om een doorschakeling ongedaan te maken. Ik heb het doorschakelen zelf nooit aangezet dus ik heb geen idee hoe dit is gebeurd. 

De ## codes invoeren werkt bij mij niet, de instellingen via mijn telefoon ook niet en in de My T-mobile app kom ik ook niet verder.

Ik zou graag al het doorschakelen willen uitzetten.

 


Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 25 augustus 2022

Hoi @Thomaskatje14, Wacht even op reactie van een T-Mobile mobiel moderator. Na verificatie kunnen ze je waarschijnlijk helpen om de doorschakelingen ongedaan te maken. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 26 augustus 2022

Hi @Thomaskatje14 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik graag met je mee. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen