Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Ultra multisim werkt niet

Toon eerste reactie

55 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Wouterw, thanks voor de info! Het lijkt erop dat het technisch niet goed gaat vanuit onze kant. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 78463300. De verwerkingstijd is momenteel een paar dagen. Je kunt dan een terugkoppeling verwachten. Dit zal telefonisch of per mail zijn. Houd deze dus goed in de gaten! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 juli 2025

Hi ​@Pharwin van Odido, ik heb nog geen oplossing ontvangen en heb geen idee wat de status nu is van mijn probleem. Kan jij me wat meer inzicht geven?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Wouterw ik heb het ticket erbij gepakt en ik zie dat ze er nog mee bezig zijn. Het is wat complexer dan gedacht, waardoor het wat langer duurt dan verwacht. Excuses hiervoor en bedankt voor je geduld! Het is ook niet duidelijk wanneer het precies wordt opgelost (ik verwacht dat het te maken heeft met een IT-release) waarbij dit issue dan ook wordt opgelost. Wanneer dat plaats zal vinden durf ik niet te zeggen. Het is voor nu nog even geduldig afwachten, sorry! Je zult een mail ontvangen wanneer het is opgelost. 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 juli 2025

Hi ​@Pharwin van Odido het is inmiddels alweer een maand geleden, maar ik heb nog steeds niks gehoord. Enige update?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Wouterw ik heb het ticketnummer er meteen bij gepakt en ik zie dat ze eerst er vanuit gingen dat het was opgelost, maar nu blijkt dat het probleem nog steeds speelt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat een collega vandaag telefonisch contact met je heeft opgenomen en dat er is afgesproken dat je gaat uitzoeken waar je Apple Watch vandaan komt, klopt dat? Zodra je dit weet, geef het dan gerust een mij of (telefonisch via een andere collega) een ons door. Dan kunnen we dit vermelden in het ticket, zodat ze meer informatie hebben, onderzoek kunnen doen en het zo snel mogelijk kunnen oplossen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen