Skip to main content
Info

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido
Toon eerste reactie

  • is een Top Poster
  • 20 maart 2023
Waqqas schreef:

@Sammyjj

Kun je de Huawei mediaconverter nog eens voor even van het stroom halen?

Er is weer internetverbinding, top! Speedtest toont ook weer de juiste resultaten.

Waar kan dit probleem hebben gelegen? Mocht het probleem zich weer voordoen of internet traag zijn?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20 maart 2023

@Sammyjj 

Dat weet ik helaas ook niet maar wanneer je geen internetverbinding hebt dan helpt het herstarten van de mediaçonverter vaak in zulke gevallen.


  • is een Top Poster
  • 20 maart 2023
Waqqas schreef:

@Sammyjj

Dat weet ik helaas ook niet maar wanneer je geen internetverbinding hebt dan helpt het herstarten van de mediaçonverter vaak in zulke gevallen.

Helaas Waqqas, internet valt wederom weg. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20 maart 2023

@Sammyjj

Internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen kan je misschien ook eens proberen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@Sammyjj er staat een ticket open voor dit incident. KPNNetwerkNL dient aangestuurd te worden. Zodra hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht!


  • is een nieuwe Poster
  • 1 april 2023

Wat een top service van jullie vanaf donderdag al geen internet en tv en nog steeds geen monteur.ik ben er klaar mee.ik heb twee keer gebeld nu voor een afspraak nog steeds niks.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 1 april 2023

Hallo @Retep71 

In het weekend zijn de moderators wat minder aanwezig maar gaat dit om een glasvezel of DSL aansluiting en indien glasvezel, loopt de internetkabel van de mediaconverter naar de WAN poort van de router en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?


  • is een nieuwe Poster
  • 2 april 2023

Ik ben al vanaf donderdag bezig dat is toch ruim voor het weekend.dit is nu al de tweede keer.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 2 april 2023

De technische dienst voor individuele problemen is er alleen door de weeks. De respons tijd is binnen 5 werkdagen.  Dat is vaak sneller, maar anderhalve dag is dus nog niet echt 'lang'. Moderators kunnen een unlimited voucher voor een mobiele T-Mobile,/ Tele2 of Ben simkaart ter beschikking stellen.  Dan heb je unlimited internet via wifi hotspot. 


  • is een nieuwe Poster
  • 2 april 2023

Ik vind het niet meer van deze tijd,dat je niet binnen 24 uur een afspraak  kan maken voor een afspraak met een monteur,ten tweede is me twee keer verteld door de helpdesk dat ik de zelfde dag nog aan afspraak kon maken dat ik een link zou krijgen.dit is ni al de tweede keer dat ik zolang zonder tv en internet zit.ik vind het gewoon slecht is mijn mening.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 27 april 2023

Momenteel geen internet. We hebben alle stappen al doorlopen, maar blijft het niet doen? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 27 april 2023

Hallo @FirrCarp 

Heb je een glasvezel of DSL aansluiting en heb je ook gekeken in je My T-Mobile account onder storingen of er misschien een storing is op jouw adres?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 27 april 2023

@Waqqas 

Glasvezel en geen storingen te bekennen.. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 27 april 2023

@FirrCarp

Heb je de mediaconverter ook al voor even van het stroom gehaald en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Zorg dat de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router loopt.


Hoi, 

Het LOS lampje is rood op onze Huawei glasvezel converter. Ik heb alles al even van het stroom gehaald en terug dit werkt niet. Storingen lijken niet bekend op postcode 1705 Heerhugowaard. Iemand een idee?

Gr. Mariska


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @MariskaRikkers, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice, zou je kunnen laten weten of het al is opgelost? 


Hallo Tommie.

 

Nee, helaas nog geen internet.

 

Gr Mariska 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@MariskaRikkers bedankt voor je snelle reactie.

Het ticket staat nog open, zodra onze techneuten meer weten wordt er contact met je opgezocht!


  • is een Top Poster
  • 2 mei 2023

Hallo,

 

ik had vorige t-mobile gebeld, en gevraagd voor een nieuwe modem want de modem wat ik nu in bezit ben heeft snelheid tot 855 mb/s  en heeft ook geen wifi 6!! dus ik had gevraagd voor een modem die snelheid heeft tot 1000mb/s en wifi 6, want heb zelf ook internet tot 1000mb/s!!! 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 2 mei 2023

Hallo @MrIsmail 

In de praktijk zal je met een nieuwe router en een 1000 Mbps abonnement geen 1000 Mbps halen. Vaak is dit maximaal 940 Mbps bekabeld, 750 Mbps is de snelheid die je minimaal hoort te halen en alles boven de 850 Mbps wordt gezien als een goede snelheid door T-Mobile.


  • is een Top Poster
  • 2 mei 2023

hmm oké duidelijk, maar zijn de modems van t-mobile niet geschikt voor wifi 6?

ik krijg ieder keer wifi 4/5 verbinding en geen 6.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 2 mei 2023

@MrIsmail

Als je een WiFi 6 telefoon hebt en een WiFi 6 router dan moet er geen probleem.

De nieuwste router van T-Mobile de Zyxel-T54 heeft WiFi 6 maar deze wordt alleen geleverd bij nieuwe glasvezel en DSL aansluitingen.


  • is een Top Poster
  • 2 mei 2023

Ik heb dus de T-50. kan ik dat niet omwisselen met die nieuwe?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 2 mei 2023

@MrIsmail

Ik denk het niet maar de Zyxel-T50 is een prima router die geschikt is voor 1000 Mbps, mocht je echt WiFi 6 willen dan kan je een WiFi 6 versterker aanschaffen en WiFi op de Zyxel uitschakelen.


@Tommie 

Hebben de techneuten al iets gevonden? 1 hotspot voor thuiswerken, tv kijken en mobiel internetten wordt een beetje vervelend 😅


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen