Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi

Toon eerste reactie

304 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 april 2025

Mijn T-56 is ong een maand geleden ingepakt en weggeborgen nadat door de update deze in een boot loop was terecht gekomen. Ik gebruik nu mijn oude modem, welke prima werkt, maar behaal slechts een klein deel van de snelheid waar ik voor betaal. Ik zal eerlijk zeggen dat ik er nauwelijks zin in heb om dit op te lossen (ik heb een absolute hekel aan moeten bellen met de klantenservice waar dan ook), maar als een community manager voor mij een nieuwe modem kan regelen ben ik tevreden.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21096 reacties
  • 26 april 2025

Hallo ​@M.Walet 

Welke modem gebruik je nu?

Als alle privé gegevens in je community profiel ingevuld zijn dan kan een moderator een nieuw modem opsturen.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 april 2025

Hallo ​@Waqqas 

Op het moment gebruik ik mijn oude Draytek modem van de T-Mobile. Ik heb hiervoor het een en ander aan kabels anders moeten aansluiten maar het werkt prima. En als het klopt zouden alle gegevens die nodig zijn nu ingevuld moeten zijn.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo allemaal, sorry voor de onbedoelde radiostilte. Er is momenteel een firmware update beschikbaar en die wordt in batches uitgerold zodat iedereen straks definitief verlost is van dit probleem. Zodra we meer weten en wat concreter kunnen zijn, melden we het meteen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen