Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over het de omgang van klanten door T-Mobile
Ik ben al ruim 10 jaar klant van Tele2 welke is over genomen door T-Mobile
Ik heb sinds februari dit jaar 1 Gigb glasvezel van T-mobile
Afhankelijkheid internet:
Internet (thuis werken)
Televisie
Google Home
Beveiliging woning
Camera beveliging
Causes
Op 3 november om 13:30 stopte mijn internet verbinding, hier op heb ik direct contact gezocht met de klantenservice van T-Mobile
ruim 45 minuten in de wacht en het gebruikelijke riedeltje doorlopen met de vriendelijke medewerker, reset, stroom eraf, herstart, apparaten loskoppelen etc..
geen resultaat, er kon een storing zijn in de wijk wacht maar tot morgen…
De volgende dag 67 min in de wacht weer het gebruikelijke riedeltje, geen internet, ik ga een ticket voor U aanmaken bij Dutch Open Fiber …. o die zij nu gesloten dus dat wordt maandag..
Maandag ja we hebben een ticket aan gemaakt. Dutch open Fiber gaat contact met u opnemen per mail
Vrijdag 11 novemvber zelf naar DOF gebeld 30 min in de wacht.. geen ticket ontvangen
T-Mobile gebeld 53 min in de wacht, aan de beurt, verbinding verbroken opnieuw 36 min in de wacht
T-Mobile ja we hebben echt een ticket aangemaakt… ik krijg deze dag (16:31)pas per mail bevestiging dat T-mobile DOF heeft ingeschakeld en DOF is dan al gesloten
Weer een weekend televisie proberen te kijken via mijn mobile als hotspot ( onbeperkt internet is geen onbeperkt internet, 10GB en dan moet je om de 2GB een booster aanvragen)
Maandag 14-11 zelf contact gehad met DOF (57 min in de wacht)… we hebben het uitgezet bij onze onderaannemer ingeschakeld
Donderdag 17-11 weer contact gezocht met DOF..12 min in de wacht .. raar we hebben de onderaannemer ingelicht
Vrijdag 18-11 weer contact gezocht met T-Mobile … we vinden het heel erg maar het ligt niet bij ons…
Het is toch raar dat IK als klant, Jullie netwerkbeheerder achter de reet moet aanzitten,
Later die dag ben ik gebeld door een Medewerker van T-Mobile die echt zijn best heeft gedaan om nog iets te doen, maar DOF is alweer gesloten (16:30)
Maandag 21-11 weer gebeld door deze medewerker en bevestigd ook dat deze situatie belachelijk is geworden, hij gaat zijn best voor mij doen.
Dinsdag 22-11 T-Mobile medewerker belt mij terug.. DOF had de opdracht bij een onderaannemer uit een andere wijk uitgezet en die heeft daar niets mee gedaan omdat het niet zijn wijk was...
Vrijdag 25-11 gebeld door DOF… goed nieuws, wij komen uw nieuwe glasvezel aansluiten…. weet u, ik had al een aansluiting, maar die doet het niet meer...Afspraak 29-11 tussen 9:00-12:00
Dinsdag 29-11 eindelijk een monteur… loopt naar de patchkast, stopt een stekker weer terug en alles doet het weer (wel nog 3 dagen bezig geweest om google home opnieuw weer in te stellen)
Oorzaak van het probleem: Een monteur van DOF heeft 3 weken geleden de opdracht gekregen om een adres te ontkoppelen maar de patchkabels zijn niet goed genummerd en heeft de verkeerde kabel los gemaakt.
Woensdag 30-11 met T-Mobile gebeld (41 min in de wacht) met het verzoek tot compensatie…
ik krijg 27,02 terug op de volgende factuur en verder kunnen ze niets voor mij doen…..
Als ik niet zelf had gebeld had ik niets gekregen! ( tip van de monteur)
10 jaar klant, alleen de wettelijk verplichte teruggave van mijn abonnementsgeld voor 3 en een halve week zonder internet…
Woensdag 7-12 storing op 1 van de televisie ontvangers, boven doet het wel beneden niet meer.
T-mobile gebeld 1 uur en 13 min in de wacht… er is een storing geweest riedeltje weer door gelopen van reset, stroom maar geen beeld.
Zouden een nieuwe ontvanger gaan opsturen……tot vandaag 10-12 geen nieuwe ontvanger gezien
@T-Mobile, ik ben nu zo klaar met jullie
De wachttijden zijn absurd lang, de incompetentie van jullie netwerkbeheerder gaat alle boeken te buiten, de arrogantie van jullie compensatie beleid … vooral vol blijven houden!
Jullie telefonisten zijn beleefd, leven mee, vinden het allemaal heel erg, maar kunnen niets doen.
Ik zal mijn betalingen blijven voldoen tot einde contract, maar ik zal geen gebruik meer maken van jullie diensten!
Ik ben zojuist over gestapt naar Ziggo ( telefoon wachttijd gemiddeld 6 minuten)
levering apparatuur 2 dagen
monteur 3 werkdagen
Het schijnt toch wel te kunnen bij de concurrent