Skip to main content

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1288 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 februari 2019
Momenteel heb ik alleen internet. Ik zou graag TV willen toevoegen aan mijn abonnement. Kan dit geregeld worden?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 februari 2019
Hoi,


Ik heb in september T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv afgesloten. Met jullie actie destijds voor de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen hier ook bij afgesloten. Nu is mij toen aanbevolen dat ik deze na 6 maanden weer uit kon zetten als de actie voorbij was, omdat dat weer wat geld scheelt en ik het niet gebruik. In maart is dit dus het geval maar ik kan op het moment vast bellen totaal niet uitzetten, alleen verhogen. Moet ik nog een maandje afwachten of kan dit pas nadat mijn jaar abonnement is afgelopen? Alvast bedankt 🙂

  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 24 februari 2019
Graag zouden wij vast bellen willen uitzetten. Dit was tijdens de actieperiode goedkoper maar we gebruiken het niet.

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 februari 2019
Hallo,

Ik zou graag mijn TV-abonnement en vast bellen op willen zeggen, internet wel behouden graag.

Alvast bedankt voor de moeite!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 25 februari 2019
Hoi @May0302, ik zie dat mijn collega het al in orde heeft gemaakt voor je!

Hi @laraenrich, stuur mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) en dan maak ik het voor je in orde met een maand opzegtermijn!

Hoi @duivoltje, ik heb per 23-3 vast Bellen uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

Hoi @Poldert, ik heb per direct één TV Box uit je pakket gehaald. Zodra we deze ontvangen hebben via de retourdoos zal de facturatie stoppen.

Hi @Lomwel92, dat maak ik graag voor je in orde! Zou je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) willen sturen? Geef ook aan hoeveel TV Boxen je graag ontvangt en of deze uitgebreid moeten worden met de opnamefunctie. Zie alle informatie hierover: interactieve TV.

Hoi @Michellemol, ik heb per 23-3 vast Bellen stopgezet. Je hebt de bevestiging zojuist ontvangen via e-mail.

Hoi @M.ruesink, per 23-3 is vast Bellen uit je pakket, zie inbox!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 25 februari 2019
Hoi @LisaVerstege,

Ik heb jouw topic in dit wijzigen-topic geplaatst. Op deze manier blijft de Community overzichtelijk. Ik heb je vaste telefonie per 21-3 stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 25 februari 2019
Hoi @JoStAn,

Ik heb jouw verzoek in dit topic geplaatst om het overzicht te behouden. Je vroeg om TV en vast Bellen per direct uit je pakket te halen. Ik kan dit doen met één maand opzegtermijn. Je verliest dan ook je korting die je de eerste zes maanden van je abonnement ontvangt. Effectief wordt je maandprijs daarmee € 2,50 duurder. Ik kan TV en vast Bellen ook uit je pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt (precies zes maanden nadat je abonnement inging).

Wat wil je dat ik voor je doe?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 februari 2019
Een zelfde vraag die ik al eerder op dit forum voorbij heb zien komen:

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Sowieso zit het eerste jaar er bijna op, kunnen we dan een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? T-Mobile Thuis bevalt prima namelijk.

Ik hoor graag van jullie

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2019
hi! ik wil graag tv aanzetten. en klopt het dat ik dan daarna tv-abonnement aan en uit kan zetten iedere maand?

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 februari 2019
Sander schreef:
Hoi @JoStAn,

Ik heb jouw verzoek in dit topic geplaatst om het overzicht te behouden. Je vroeg om TV en vast Bellen per direct uit je pakket te halen. Ik kan dit doen met één maand opzegtermijn. Je verliest dan ook je korting die je de eerste zes maanden van je abonnement ontvangt. Effectief wordt je maandprijs daarmee € 2,50 duurder. Ik kan TV en vast Bellen ook uit je pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt (precies zes maanden nadat je abonnement inging).

Wat wil je dat ik voor je doe?

Hoi Sander,
Dank voor jouw reactie. Ik kies dan voor je 2e optie. Svp TV en vast Bellen uit mijn pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt(precies zes maanden nadat mijn abonnement inging).
Mvg
JoStAn

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2019
Vandaag gaat mijn verlenging in maar heb nog geen 2de TV-box mogen ontvangen. Overigens staat deze verlenging icl.aanbod nog steeds op "in behandeling". Graag even duidelijkheid.
Mvg Rene

  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 26 februari 2019
Hi, I got a call from T-mobile last week and have been in an agreement for the renewal. I was told that the new contract would be sent shortly after the call (the box would be sent separately for returning the cable box). Up to now, I have not received any respond on this.

Can someone help to follow up on this please? Thanks you.

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 februari 2019
Hoi Sander,
Dank voor jouw reactie. Ik kies dan voor je 2e optie. Svp TV en vast Bellen uit mijn pakket halen op het moment dat de korting verdwijnt(precies zes maanden nadat mijn abonnement inging).
Mvg
JoStAn

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 februari 2019
Ik zou graag per 30-03-2019 Vast Bellen, Interactieve TV, en Interactieve TV Box stop willen zetten.

Ben benieuwd naar het verlenginsaanbod

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2019


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2019


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 februari 2019
Piedro92 schreef:
Hoi!

Ik heb een 3-in-1 actie gehad van 6 maanden voor internet, TV en bellen (omdat dit goedkoper is dan alleen internet??). De 6 maanden zijn inmiddels bijna voorbij en ik heb TV en bellen nooit gebruikt. Zouden jullie de TV en belbundels kunnen opzeggen op de datum dat de 6 maanden aflopen? Volgens mij is dat 9 februari.


Hoi,

Inmiddels de factuur gekregen van deze nieuwe maand. Ik moet voor december 2018 en januari 2019 ineens 10 euro extra betalen vanwege de interactieve TV box? Waarom? Is er iets fout verwerkt in het systeem?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2019
Hallo,

Ik wil graag mijn TV stopzetten. Ik gebruik het niet meer.
Per wanneer kan dit?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2019
Hi!

Currently I have a 3-in-1 package but the 6 months promo period is already over. I barely use the TV and never use the phone line. Thus I would like to keep only the internet service and cancel the TV and call bundles.
Could you help me to change my subscription please?

Cheers,
Zulfan

  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 maart 2019
PokPok schreef:
Hi, I got a call from T-mobile last week and have been in an agreement for the renewal. I was told that the new contract would be sent shortly after the call (the box would be sent separately for returning the cable box). Up to now, I have not received any respond on this.

Can someone help to follow up on this please? Thanks you.


Any updates on this???

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 maart 2019
Hoi,

ik wil graag mijn abonnement aanpassen, het onderdeel Bellen mag eruit.
Dankjewel!

Groet Anke

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 maart 2019
Momenteel heb ik alleen internet. Ik zou graag TV willen toevoegen aan mijn abonnement. Kan dit geregeld worden?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 maart 2019
Hi,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. De stenen vloer heeft hem helaas het leven gekost.

Thanks!

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 maart 2019
Hallo T-Mobile,

Op dit moment heb ik T-mobile Thuis internet, tv en vast bellen (ook ivm de korting tijdens het eerste half jaar). Graag wil ik nu tv en vast bellen opzeggen, zodat enkel het internet overblijft. Alvast bedankt voor de hulp en reactie!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen