Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hey @RyanK, @SjonnieMarielle, @AcCeSsGoA, @GSX1400 en @T.vandehoef,



Ik heb bij jullie allemaal het telefonie pakket uitgezet met 1 maand opzegtermijn. De bevestiging van de wijziging ontvangen jullie netjes per mail. 😄
Hoi, vandaag inderdaad gebeld. Helemaal goed gekomen 🆒

Hey @PHN & @anna222,

Ik heb zojuist jullie verzoeken verwerkt! Op 3 januari stopt jullie vast Bellen pakket. :relaxed:


Bedankt @Waqqas 

Gisteren stond er nog dat mijn bestelling in behandeling was. Maar vandaag heb ik inderdaad zelf de snelheid aan kunnen passen.


Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:


@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

@yurgr Dat zal ik meteen in orde maken voor je! Omdat we met een maand opzegtermijn werken, zullen TV en vast Bellen vanaf 4 maart geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Je behoudt inderdaad jouw Klantvoordeel. :relaxed: Mag ik je nog verzoeken jouw apparatuur retour te sturen (TV Box)? Hoe je dit doet, kun je in het volgende topic zien: Hoe stuur ik de box terug?


@DawidW Aah dat klaart een hoop op, ik vermoed dat mijn collega je verkeerd begrepen heeft. TV wordt nu uit je abonnement gehaald, vanaf 18 april aanstaande zuil je alleen nog internet ontvangen. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Voor nu: Stay safe and strong! :muscle_tone2:

Ik begrijp ook dat ik nu het tv-pakket kan retourneren?En ik heb een vraag, hoe zit het met de te betalen factuur 107,02 euro ?Wordt het automatisch uit je account gehaald?Krijg ik restitutie omdat de tv niet is geactiveerd en het geld in rekening wordt gebracht.


Hallo @MariekeMulder1990, ik heb je gegevens gecheckt en ik zie dat je nog een actie hebt lopen. De Alles-in-1 actie loopt tot 22 mei 2019. Dat betekent dat je tot 22 mei nog mag genieten van € 20,- korting! 😄 Ik kan vast Bellen stopzetten per de einddatum van de korting, dat is geen probleem. Máár houd er rekening mee dat je dan tot die tijd geen andere wijzigingen maken, bijvoorbeeld het toevoegen van een interactieve TV pakket. Ga je geen wijzigen maken in je abonnement voor 22 mei en wil je dat ik het stopzetten voor vast Bellen alvast erin zet? Dan ontvang ik graag je bevestiging.



Voor @Rpwb en @Jeffviss heb ik jullie abonnement gewijzigd, Interactieve TV is voor jullie stopgezet. Hiervoor geldt een maandopzegtermijn. Jullie zullen per mail een bevestiging ontvangen, waar het nieuwe maandbedrag terug te zien is. Ook is dit terug te vinden wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis. Wil je weten hoe je de TV Box kunt retourneren? Dit kun je terugvinden op de volgende topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?



Dit geldt ook voor jou, @wouter19883, maar dan heb ik het stopzetten van vast Bellen ook voor je meegenomen! 😉



Hey there @gms, I've adjusted your subscription. The telephone subscription (vast Bellen) will be terminated with one month's notice. You'll receive the confirmation per e-mail. It is also possible to check your new monthly cost via My T-Mobile Thuis.



Hoi @MauroM! Ik heb een kijkje genomen in het systeem en de status is inderdaad blijven hangen. Máár geen zorgen! Ik heb dit direct voor je doorgezet. Je kan direct genieten van de 500 Mbits/s! 😄



Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺️
Bedankt voor je snelle reactie, @jbu86! Ik heb de TV Box (zonder opname functie) voor je besteld. Je zult per mail een bevestiging ontvangen. Zodra je de TV Box ontvangt, kun je via My T-Mobile Thuis > Abonnementen > Interactieve TV Box de gewenste TV-pakket toevoegen. Binnen 1 uur kan jij genieten van Fox Sports. Gemakkelijk en overzichtelijk! 😄



Hoi @HTu, ik heb met je meegekeken en de Alles-in-1 actie loopt inderdaad af op 22 april 2019. Per deze datum wordt vast Bellen (telefonie) stopgezet. Ik wens je een fijne dag toe!

Hallo @ahmtb 

T-Mobile heeft helaas geen losse tv abonnementen. Sinds 24 januari heeft T-Mobile een nieuwe portfolio en daarin staat dat tv en ook vast bellen een minimale looptijd hebben van een jaar samen met internet, daarna is alles maandelijks opzegbaar.


@Waqqas bedoelt 24 januari 2022.


@the_menace Even aanvullend op je vraag: “ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!” → In principe heb je daar gelijk in

Via klantenservice vernomen dat aansluitkosten voor een wijziging van abonnement niet van toepassing zijn. Snelheid van internet verhoogd zonder kosten.

Van 750Mbit voor €50 met €10 korting naar 1Gbit voor €40. 👍


Goedemorgen @Ron_v_U, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️🎈

Ik heb het gelijk in orde gemaakt, vanaf 8 oktober aanstaande (maand opzegtermijn) zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur te retourneren naar onderstaand retour adres, alsjeblieft? 

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Zet jouw klantnummer en/of adresgegevens op de doos, dan koppelt onze distributie die meteen aan jouw klantprofiel. Voor alle uitleg omtrent het terugsturen van de apparatuur, check ons superhandige topic: Hoe stuur je jouw apparatuur terug?. Mocht er iets toch niet duidelijk zijn, bekijk dan onze retour video of vraag mij om hulp. Ik zit altijd voor je klaar! 😊

 


Hallo Jason,

 

Dank je voor het welkom. Tevens dank voor de TV abbo aanpassing, kreeg de bijbehorende emails binnen en na inloggen bleek het netjes aangepast te zijn, wat ik zelf niet kon. Top actie!

 

Ik zal het retouradres overnemen en de nodige gegevens op de doos zetten zoals je verzocht.

Fijne avond!

 

Groet

Ron


@Sander 

Bedankt voor het meedenken, maar laat het annuleren dan maar zitten inderdaad. Ik had dat denk ik verkeerd begrepen, en dacht die tweede TV box er sowieso gratis bij zat, ongeacht het bellen.


Hoi @niniv geen probleem, dat kon jij niet weten! Ik heb de opzegging van Viaplay direct voor je in orde gemaakt. Je ziet het ook direct terug in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Een mooie dag toegewenst!

 

Super @Ginny!! Heel erg bedankt voor je hulp! 


@Awesomesaurus Gelukkig heb je het al kunnen regelen met een andere collega, zij heeft het voor je stopgezet per 28 december aanstaande (maand opzegtermijn). Laat je het ons weten, als we nog iets voor je kunnen doen? Veel plezier met jouw abonnement! :smile:

 

 

@Ozer Hi there! There’s definitely a way to add TV and some extra sports channels to your subscription. I’ll do it straight away, however: there’s a pretty big possibility that renewing your contract might make the situation more appealing (price-wise). Can I request that you dial 0800-0419? ? I’m sure my enthusiastic colleagues will lovingly provide you with the best fitting offer. 😉 If we can do something else for you, will you let me know? I'd be more than happy to assist you further! Good luck and have fun with your new subscription later!

 

 

@ErwinvdVen Het is gelukt! Vanaf 1 januari aanstaande (mooie datum!) zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

 

 

@Morrigan Dat is zeker mogelijk! Vanwege een schaarste aan TV Boxen kunnen nieuwe klanten deze momenteel niet bijbestellen, maar eentje omruilen voor reeds bestaande klanten is geen enkel probleem. Je gaat dan € 5,- per maand meer betalen. Wil je dat ik dit voor je in orde maak? 


Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul


Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 


Hi @Vesper, k maak het graag voor je in orde! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?


Hoi @Jason ,

Dit is duidelijk.

Dank,

Arnaud


Hallo, zou graag een extra tv box willen bestellen, zonder recorder. Vriendelijke groeten belinda

Hey @vanvonno46 & @Toetie10,

Ik heb zojuist jullie verzoek verwerkt en vaste telefonie met één maand opzegtermijn opgezegd. Jullie ontvangen beiden nog netjes een bevestiging van mij van de wijziging. Fijn weekend gewenst! :smile:

Hoi ​​​​@BerryJ,

Mijn collega is mij te snel af geweest en heeft dit verzoek voor je verwerkt. :wink:

Klopt! Is inmiddels al verwerkt (had eerder een verzoek via twitter gedaan, maar een antwoord liet op zich wachten. Vanochtend toch opgepakt door Zoë). Toch bedankt en een fijn weekend!


@fgrootendorst

Helder! Ik heb je TV Abonnement stopgezet per 16 februari. Hiervan ontvang je nog een bevestiging van mij.



@rduijkers

Dit wil ik graag voor je regelen. Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik dit voor je aanpassen.



@Hageman

Helemaal geregeld! Per 16 februari komt het telefonie pakket te vervallen bij je.



@Jessie Schoenaker

Dat kan zeker! Wil je graag een interactieve TV Box met of zonder opnamefunctie? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw gegevens.



@joopiee

Helemaal uitgekeken? 😉 Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zet ik je TV-Pakket uit.



@Roy_Nagel

Overgestapt op Netflix?😁 Bij deze gaat je telefonie en TV-pakket 16 februari uit. Je ontvangt tegen die tijd nog een retourdoos van mij. Daarmee kun je kosteloos de TV Box naar ons retour sturen.



@Dunnbel

Ik zie dat mijn collega dit voor je geregeld heeft. Veel kijkplezier!



@RSYR

Verzoek is verwerkt! Per 16 februari wordt het stopgezet.



@MillionMitch

Geen enkel probleem! Per 16 februari wordt je TV-Pakket stopgezet. Je kunt 'm vervolgens op ieder gewenst moment weer aanzetten.



@Ntbtjev

Ook voor jou heb ik het in orde gemaakt. Per 16 februari stopt je TV-Pakket. De retourdoos ontvang je tegen die tijd per post.😄

Helemaal super! @Arnaud.Gouder Mocht ik je nog bij iets kunnen assisteren, schroom dan niet om een berichtje te plaatsen. Geniet deze week van het zonnige weer en veel plezier met T-Mobile én Cloud Opnemen! 


Problem Solved.

Reageer