Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

* @Candy nu met de juiste attendering er bij *



Hoi Candy, zonder opname functie is prima!

Ik wil TV en Bellen graag uitzetten. Kunt u dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank.


Hoi Dennis,



Dat kan ik zeker, en dat wil ik ook graag. 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zal ik het Vast Bellen zo snel mogelijk voor je uitzetten!
Is het mogelijk om met de normale box uitzending gemist te kijken? Zo ja dan is de normale box voldoende

Is een 2etv box bij een all in abonnement niet gratis?

Ik wil Vast Bellen uitzetten, graag hoor ik even. Alvast bedankt


@leocalm I see my colleague from customer service already made sure it’s been done! I’m sure he explained everything to you and you’ve received your e-mail. 

 

@ItsDamian626 Ik heb dit meteen voor je geregeld! Vanaf 12 juni is het TV pakket uit jouw abonnement verwijderd. Ik wil je graag vragen om de TV Box retour te sturen. Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je zal deze instructie ook per e-mail ontvangen, samen met een nieuw overzicht van jouw abonnement. Deze kan je ook altijd checken in My T-Mobile Thuis.


Hoi,

Ik heb een vraag,

Ik heb een TV abbonement afgesloten rond 2 maanden geleden.

Ik zie dat ik dat abbonement niet veel gebruik. Daarom wil ik graag dit abbonement uitzetten.

Maar ik zie dat dat afgesloten is op mijn Internet Thuis abbonement en dat vind ik inderdaad onzin.

Ik wil graag weten waarom is het zo en waarom kan ik niet mijn niet gebruikte abbonement gevoon uitzetten.

 

Alvast bedankt!


Kan ik nog een extra tv box bij bestellen ik heb niet via mijn tmobile thuis bestellen
Hallo,

Ik wil een 4e interactieve tv box bestellen (zonder opname).

Is het mogelijk om in te gaan op de aanbieding T-Mobile Thuis & Mobiel?

  • ik heb al glasvezel 750Mb met internet/tv/vast bellen
  • met extra pakketten Ziggo Totaal + Internationaal
  • wil graag een KPN prepaid nummer overzetten naar postpaid T-Mobile mobiel sim-only

Waarom wordt er voor het Thuis abonnement nog 50% aansluitkosten gerekend?

ik heb alles al staan/draaien. Puur internet snelheid configureren op mijn abonnement is alles toch?!

 

Dank voor jullie reactie,

Dennis


Hoi @Fiekert123, op de één of andere manier bleef Ziggo Sport hangen op inactief - excuses voor dit ongemak!

Ik heb het meteen hersteld voor je: binnen maximaal twee uur kun je ook van dit zenderpakket genieten. Alvast veel kijkplezier toegewenst en mocht je nog eens hulp kunnen gebruiken, let me know! 😄


Hallo,

Ik wil graag alleen TV per direct opzeggen, ik heb meer dan een jaar het contract lopen, dus dit is mogelijk.
Echter wil ik ook glasvezel, wat binnenkort beschikbaar zou moeten zijn, maar onduidelijk nog wanneer. 
Als ik nu TV opzeg, betekent dat mijn contract vernieuwd wordt en dan weer een jaar vast staat? Maw, kan ik tussentijds (binnen een jaar) op glasvezel overstappen?

Alvast dank voor je antwoord!

Groet Arthur


Hallo @arthurtencate 

De tv dienst kun je zelf opzeggen in je My T-Mobile account, ook kun je in je T-Mobile account de overstap naar glasvezel regelen.

In beide gevallen blijft het contract hetzelfde dus het contract zal niet worden verlengd.



Ok duidelijk, dank voor je snelle reactie!


Reageer