Skip to main content

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

@Waqqas dank je wel voor de duidelijkheid. Ik snap dit. Alleen moeten ze dan op de pagina waar ik glasvezel aanvraag geen link zetten naar my T-mobile thuis, want dat maakt het nu verwarrend. :-)

 


@whoeier Dat klopt als een bus! 


 Hoi @BamBam1979, leuk om te lezen dat je het liefst bij ons blijft genieten! 😃 Heel graag zou ik je een mooi aanbod doen, alleen doen we je het liefst een persoonlijk aanbod. Daarom wil ik je vragen om te bellen met 0800-0419. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 21:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:30. 

Daarnaast raad ik je aan om niet in de kleine lettertjes van de groene buren te trappen, daar geven ze namelijk ook alleen gedurende de eerste zes maanden korting. 😉

Succes met je keuze en hopelijk tot nog een jaar! 

 

Hoi Cal, Dank je wel voor je reactie. Ik heb het nog even nagekeken in de voorwaarden, waar ik op uit kom als ik probeer te bestellen en tevens achteraan gebeld, maar de geboden korting bij de buren is wel degelijk voor de volle 12 maanden.

Maar goed, ik ga even bellen met de klantenservice, kijken wat we kunnen bereiken.

In ieder geval nogmaals bedankt.

 


Hoi @jf.otten, wat tof dat je over wilt gaan op ons Glasvezel netwerk! 😁 We kunnen niet wachten om ook jou van nog sneller en krachtiger internet te voorzien. 

Goede tip van jou om dit aan te passen op de website. Nu lijkt het inderdaad in eerste instantie of je dan direct via My T-Mobile Thuis een Glasvezelabonnement kunt aanvragen, ook als is dit nog in ontwikkeling.

Ik zet het door naar mijn collega's. Thanks voor je feedback! Kunnen we nog iets anders voor je doen? Geef een gil, dan komen we tevoorschijn om je zo goed mogelijk te helpen! 💪😎


 

 @Risk72 Hoi Hans! Wat gaaf dat je over wilt gaan op Glasvezel. :smiley: Mooi ook dat je al gebruik maakt van Klantvoordeel met Thuis en Mobiel gecombineerd. Ik zou het supergraag voor je willen regelen, maar dit gaat via onze collega’s. Je kunt bellen met: 0800-0419 (of 0800-0092). Omdat je nu internet via de telefoonlijn hebt (DSL), kun je een nieuw abonnement op Glasvezel aanvragen. Je ‘oude’ DSL abonnement moet dan wel nog worden opgezegd. Vraag aan mijn collega’s of zij een oogje voor je in het zeil houden, ik weet zeker dat ze dat voor je willen doen! Dan kan het oude abonnement op de activatiedatum van het nieuwe worden stopgezet. 

 

@tommier Hallo! Dat is geen enkel probleem, ik maak het met alle liefde in orde voor je. Bedoel je TV en vast Bellen? Ik denk het wel, omdat je in je laatste zin zegt: “Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden”, maar voor het geval ik het toch mis heb. :wink: Laat het me weten, dan regel ik het zo snel mogelijk voor je.


Hey @randyio,



Zojuist heb ik je verzoek verwerkt. Je ontvangt zo dadelijk een bevestiging van de wijziging. Daarin staat precies uitgelegd hoe je de TV Box retour kunt sturen. Fijn weekend gewenst! ☺️

@Guitoray Dit maak ik graag meteen in orde voor je, ik kan echter via jouw gegevens alleen een oud (opgezegd) contract vinden. Mag ik alsjeblieft in een PM jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zorg ik er vervolgens zo snel mogelijk voor dat vast Bellen over een maand (opzegtermijn) niet langer in jouw abonnement zit. :wink:

 

 

@Werner79 Het is geregeld, ik heb je box omgeruild voor een TV Box met recorder. Bovendien gaat je maandbedrag zelfs omlaag naar € 30,- wegens de korting via Klantvoordeel. Mag ik je verzoeken de oude box straks te retourneren in dezelfde doos waarmee de nieuwe binnenkomt? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?


Beste,
Ik heb sinds vorig jaar een Alles in 1 thuis met een Unlimited Mobile abbo, nu kreeg ik bericht dat ik zou kunnen verlengen.
Graag hoor ik wat er bij het wijzigen of verlengen van 1 van de Abbo´s voor veranderingen zullen geven in mijn klantvoordeel wat ik nu heb.

 


@Jason , dan verander ik dit via t-mobile thuis account. Bedankt voor het meedenken


Aha, duidelijk @BamBam1979! Vanuit hier kan ik je geen aanbod doen, hiervoor moet je dus echt met mijn collega's bellen. Hopelijk lukt dit en mogen we je blij maken. Succes! 😄


@SkyesAngel Wat gaaf dat je overweegt nog een jaar bij ons te blijven! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we kunnen niet meer direct op Webcare berichten doorzetten naar de verlengingsafdeling. We doen onze vaste klanten namelijk graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod! Als ik iets anders voor je kan doen, laat je me het dan weten? De Community zit altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!


@Jason

bedankt voor de info.:thumbsup:

 

 


Hi @HuubH, ik heb per 16-3 vast Bellen stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!



Hi @PokPok, I contacted our renewals department and they'll contact you shortly.



Hoi @tmobilethuisaq4u, ik heb met de eerste mogelijke datum (16-3) TV en Bellen stopgezet. De bevestiging zit in de inbox en de retourdoos voor de TV Box zal over 3 weken verstuurd worden.



Hoi @JorisT, ik heb per 16-3 vast Bellen en TV stopgezet. De bevestiging zit in je inbox! Retourdoos volgt in maart.



Hi @Sofia.ab, I cancelled TV and your landline per 18-3. Confirmation was sent to your inbox.



Hoi @Lodybo, ik heb TV en Bellen per 18-3 uit je pakket gehaald. Vergeet niet de TV Box rond die tijd terug te sturen met de retourdoos.

It does help, thank you!
I only wish you had notified me that new cheaper pricing was available. I have been paying extra for no reason...


graag zou ik de vaste telefoon in mijn T-mobile thuis abonnement stoppen aan het einde van de huidige kortingsperiode. Willen jullie dit op de juiste tijd voor mij inplannen. Dank.

Overigens zeer tevreden met T-mobile thuis👌🏻
Super bedankt!!!

@yoda747 

Een wijziging aan je internetsnelheid zal geen effect hebben op de duur van je abonnement dus je abonnement blijft gewoon tot volgende maand lopen.

 


@Waqqas 

Dank je wel voor je informatie :thumbsup:


Hoi @rvdgeer! Cloud Opnemen komt er zo snel mogelijk aan, een officiële release datum hebben we nog niet. Je zou wanneer je nu een box zonder recorder bestelt, de Amino Aria 610 ontvangen. Het wordt straks inderdaad onderdeel van ons nieuwe TV-platform. ik begrijp volkomen waarom je het vraagt en kan je beloven dat zowel de testers, als onze specialisten alles op alles zetten om het zo goed en snel mogelijk te implementeren. Het komt er dus echt aan, maar we willen nu zeker weten dat alles 100% werkt voordat we het loslaten! :blush:


Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!


Goedemiddag @wbrooseboom Dat kan je zelf aanpassen in je account van het forum.



Succes!

hier op het forum.

Hoi @Vincentvdh, we maken bij TV-zenderpakketten een onderscheid in twee vormen: 

  1. TV-themapakketten: Kids & Music, Infotainment, Entertainment en Internationaal → € 3,75 per pakket per maand. Deze pakketten kun je op elk gewenst moment aan- en uitzetten en je betaalt naar rato van de gebruikte periode.
  2. Premium zenderpakketten: FOX Sports Eredivisie, FOX Sports Compleet, Ziggo Sport Totaal, Adult en Film1 → vanaf € 7,50 per maand. Deze zenderpakketten hebben een opzegtermijn van één maand en je betaalt de volle maand altijd, ook als je na één dag het pakket uitzet in My T-Mobile Thuis - wegens de looptijd van één maand, blijft het pakket dan nog de resterende periode actief.

Indien je Verstappen en co wilt blijven volgen tot de laatste Grand Prix, kun je het beste Ziggo Sport uitzetten 29 dagen voordat de laatste race is, dan heb je één dag speling en loop je niet het risico dat je op de dag zelf geen Ziggo meer kunt ontvangen. 

Is het zo duidelijk? Zo niet, laat het me weten, dan leg ik het graag nog beter uit! Veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 😄


Hallo, ik wil graag mijn vast bellen stopzetten. Alvast bedankt.

Ja ook ik zou mijn vast bellen willen stop zetten blijkt niet zo eenvoudig te zijn
Hoi Inge,



Bedankt voor het laten weten. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat jij een andere TV Box krijgt. De TV Box met HD-recorder komt zo snel mogelijk naar je toe, ik verwacht dat deze binnen 5 werkdagen bij jou thuis is aangekomen. Vergeet je niet de TV Box zonder HD-recorder naar ons terug te sturen? Alvast bedankt en veel opneemplezier!
Hello t. Mobile???

Reageer