Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄


Goedemiddag @D_vd_V, top dat je het navraagt op de Community!

Omdat jij een lopende aanvraag in het systeem had staan (het uitzetten van Ziggo Sport Totaal inderdaad), kon je niet nog eens los een onderdeel uitschakelen. Dit heb ik echter aan onze kant nu wel in werking gezet zodat het gehele TV-abonnement per 16 december niet langer onderdeel zal zijn van jouw Thuis abonnement. 

Wat betreft het maandbedrag en Klantvoordeel: je hebt momenteel een mobiel Go abonnement waarbij je € 2,50 per maand krijgt en 2 GB extra data. Bij Thuis ontvang je elke maand TV vouchers ter waarde van € 7,50 en een hogere internetsnelheid voor een lagere maandprijs. Om dit om te zetten, dien je jouw Thuis abonnement om te zetten in een propositie van na 29 oktober 2019 en de nieuwe Klantvoordeelvoorwaarden te accepteren in My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Lees deze voorwaarden wel goed door, want in sommige gevallen is dit minder aantrekkelijk - je ‘oude’ Klantvoordeel kortingen vervallen zo bijvoorbeeld. Je kunt dan niet langer gebruikmaken van de TV vouchers en meer snelheid, maar ontvangt een maandelijkse korting op je Thuis abonnement, net als bij Mobiel (de Uit & Thuis korting).

Hopelijk kom je er hiermee uit, zo niet, laat het me weten. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee!

P.s. vergeet niet om straks na 16 december de TV Boxen terug te sturen naar ons retouradres. Thanks! 😄

Jason, bedankt voor de snelle reactie en verwerking. Zie dat ik ook mails heb ontvangen hieromtrent. 
Zal nog eens nakijken wat wijsheid is wat betreft het accepteren van de propositie per 29-10-‘19 of dat het beter is om de oude voorwaarden te handhaven. Maar daarover kan ik altijd nog besluiten volgens mij. Uiteraard stuur ik de tv-boxen en accessoires retour. :blush:


Beste Tmobile, 

 

Net als vele anderen ben ik zeer tevreden over jullie, binnenkort loopt mij jaarabonnement bij jullie af voor Tmobile thuis en uiteraard wil ik graag verlengen. Hebben jullie nog een leuke aanbieding voor een al jaren lange klant bij jullie? Ook mijn mobiele abonnement kan ik binnenkort verlengen.. Ben benieuwd naar jullie aanbod!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Ton


Hoi @Vincentvdh, we maken bij TV-zenderpakketten een onderscheid in twee vormen: 

  1. TV-themapakketten: Kids & Music, Infotainment, Entertainment en Internationaal → € 3,75 per pakket per maand. Deze pakketten kun je op elk gewenst moment aan- en uitzetten en je betaalt naar rato van de gebruikte periode.
  2. Premium zenderpakketten: FOX Sports Eredivisie, FOX Sports Compleet, Ziggo Sport Totaal, Adult en Film1 → vanaf € 7,50 per maand. Deze zenderpakketten hebben een opzegtermijn van één maand en je betaalt de volle maand altijd, ook als je na één dag het pakket uitzet in My T-Mobile Thuis - wegens de looptijd van één maand, blijft het pakket dan nog de resterende periode actief.

Indien je Verstappen en co wilt blijven volgen tot de laatste Grand Prix, kun je het beste Ziggo Sport uitzetten 29 dagen voordat de laatste race is, dan heb je één dag speling en loop je niet het risico dat je op de dag zelf geen Ziggo meer kunt ontvangen. 

Is het zo duidelijk? Zo niet, laat het me weten, dan leg ik het graag nog beter uit! Veel kijkplezier en een prachtig weekend toegewenst! 😄


@Jason Bedankt voor de uitleg; helemaal helder zo! Volgend seizoen zit ik weer klaar voor Max ;-)


Hi @MF1990, leuk dat je graag nog meer van ons internet wil genieten! Toen je initieel naar ons overstapte, hadden wij geen eigen netwerk in jouw omgeving en daarom hebben wij jou destijds op het netwerk van een andere netbeheerder aangesloten. Met deze netbeheerder hebben wij afgesproken dat wij geen snelheden boven de 100 Mbit/s leveren.

Daarentegen hebben wij kortgeleden een eigen netwerk in jouw omgeving aangelegd, en hierdoor hebben wij zelf meer controle over ons aanbod. Daarom bieden wij klanten op ons eigen netwerk wel snelheden tot 1000 Mbit/s aan.

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Voor nu nog een mooie tweede kerstdag gewenst!


Hi @Sansol88, welcome to the Community!

If you were to change the internet speed, that wouldn't extend the contract term per say. Unless you were to renew the contract as a whole, but that's up to you, of course. You're free to change the subscription each month; this entails down- and upgrading the speed, adding or deleting products (TV, landline etc.) and adding or deleting TV channel packages (Ziggo Sport for instance). 

Merely changing the internet speed doesn't affect the € 5.00 discount. Changing the subscription as a whole (renewal of the yearly term) does however affect certain discounts and should always be cautiously dealt with by reading the new terms and conditions on your personal My T-Mobile Thuis account. 

Hope this answers your questions. If there's anything else I can help clear up or help you with in general, feel free to ask. Stay safe and enjoy your subcription!


Hi @Mpiotrek, that's exactly why our developers are currently investigating the matter and are trying to create a standalone tool that will make the transfer much, much easier. Sorry for the inconvenience! 

Once the tool has been developed, we'll make sure to let you know as quickly as possible. 


@Jason

bedankt voor de info.:thumbsup:

 

 


Hoi @Arnaud.Gouder, die overgang wil ik graag voor je in orde maken dus dat gaan we meteen doen ook! 😉 

Omdat je nu gebruikmaakt van de Amulet 515 met harddiskrecorder, wissel ik deze om voor de Aria 610x. Het zal dan maximaal vijf dagen duren voordat je de vervanging binnen hebt. Zodra die binnen is, wil ik je verzoeken om de Amulet te retourneren - hierover ontvang je zo van mij een e-mail met uitleg + retournummer. 

Zodra de vervanging aangesloten is en een signaal afgeeft bij ons, kan ik de overgang naar T-Mobile TV voor je starten. Dit proces duurt dan nog maximaal twee weken. Houd er daarom alsjeblieft wel rekening mee dat je gedurende deze twee weken migratietijd geen mogelijkheid tot opname meer hebt. Daarna kun je direct Cloud Opnemen toevoegen via My T-Mobile Thuis en kun je daarmee natuurlijk weer opnemen, in de Cloud welteverstaan.

Ga je hiermee akkoord? Laat het me weten, dan regel ik alles voor je!


Beste Jason,

Ik ga hiermee akkoord. Ik begrijp toch wel goed dat dit qua kosten geen verschil maakt met wat ik nu betaal?

Groeten,

Arnaud


 @Arnaud.Gouder Omdat je voor de Amulet hetzelfde betaalt als voor een box zonder recorder + Cloud Opnemen (€ 5,00 per maand), zal de prijs hetzelfde blijven inderdaad!

Ik zal de wisseling in gang zetten, laat je het aan me weten zodra de vervangende Aria aangesloten is, alsjeblieft? 😄

@Manou42 Als ik het goed begrijp, heb je nu alleen nog een box met recorder (Amulet 515) geregistreerd staan, deze zal ik voor je afmelden zodat je gewoon weer een Aria 610x (box zonder recorder) kunt bijbestellen, sorry voor het ongemak!


Hoi @Arnaud.Gouder, er was schijnbaar een fout opgetreden in het verstuurproces waardoor de box nooit aangemaakt is in het systeem - sorry voor deze fout! Ik heb het nu alsnog handmatig aangepast zodat je binnen enkele dagen dan toch echt de Aria ontvangt! 😉

Je bent absoluut niet ongeduldig, logisch dat je na een week checkt wat er precies aan de hand is!


@Jason , dan verander ik dit via t-mobile thuis account. Bedankt voor het meedenken


@rvanrutten Hoe de prijzen voor Unlimited er bij de mobiele abonnementen uit gaan zien, kun je het beste checken in My T-Mobile, daar heb ik geen zicht op - sorry! 

Wat betreft Thuis: indien je akkoord gaat met de migratie naar ODF, zal je maandelijks voor 1000 Mbit/s + het Wifi-punt dat je al hebt uitkomen op € 27,50 inclusief Klantvoordeel. De maandelijkse korting is daar al in verwerkt.

@Jason  Perfect! Akkoord!


@rvanrutten Helemaal top, dan zet ik de migratie in gang en zal ik je zo direct laten weten wat de vroegst mogelijke activatiedatum zal zijn. Indien er nieuwe apparatuur toegestuurd wordt, dient deze door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden, maar als dat zo is, ontvang je hier vanzelf bericht over! 😉


@rvanrutten De eerst mogelijke activatiedatum is maandag 14 juni aanstaande: dit is nog niet de definitieve indicatie, maar er zal zeer zeker naar gestreefd worden!


Hoi @Jason ,

Dit is duidelijk.

Dank,

Arnaud


Helemaal super! @Arnaud.Gouder Mocht ik je nog bij iets kunnen assisteren, schroom dan niet om een berichtje te plaatsen. Geniet deze week van het zonnige weer en veel plezier met T-Mobile én Cloud Opnemen! 


Hoi @BertBre, dat is erg betreurenswaardig, maar als het goed is, hebben we nu de TV Box op de correcte wijze geregistreerd. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Kun jij dit bevestigen/ontkrachten? 

Hij doet het!! mijn dank is groot! fijn weekend!


Hoi @Akiranon, goed dat je het checkt! Geen zorgen, ESPN en TV worden per 4 maart (in Amerikaanse schrijfwijze is dat 03/04) stopgezet. Omdat februari slechts 28 dagen telt, is het niet 2 maart aanstaande, maar 4 maart! 😉


Duidelijk Jason, dankjewel voor de opheldering! :grin:


Hoi @niniv geen probleem, dat kon jij niet weten! Ik heb de opzegging van Viaplay direct voor je in orde gemaakt. Je ziet het ook direct terug in jouw T-Mobile Thuis omgeving. Een mooie dag toegewenst!

 

Super @Ginny!! Heel erg bedankt voor je hulp! 


 Hoi @BamBam1979, leuk om te lezen dat je het liefst bij ons blijft genieten! 😃 Heel graag zou ik je een mooi aanbod doen, alleen doen we je het liefst een persoonlijk aanbod. Daarom wil ik je vragen om te bellen met 0800-0419. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 21:00 en op zaterdag van 09:00 - 17:30. 

Daarnaast raad ik je aan om niet in de kleine lettertjes van de groene buren te trappen, daar geven ze namelijk ook alleen gedurende de eerste zes maanden korting. 😉

Succes met je keuze en hopelijk tot nog een jaar! 

 

Hoi Cal, Dank je wel voor je reactie. Ik heb het nog even nagekeken in de voorwaarden, waar ik op uit kom als ik probeer te bestellen en tevens achteraan gebeld, maar de geboden korting bij de buren is wel degelijk voor de volle 12 maanden.

Maar goed, ik ga even bellen met de klantenservice, kijken wat we kunnen bereiken.

In ieder geval nogmaals bedankt.

 


Aha, duidelijk @BamBam1979! Vanuit hier kan ik je geen aanbod doen, hiervoor moet je dus echt met mijn collega's bellen. Hopelijk lukt dit en mogen we je blij maken. Succes! 😄


Hallo @ahmtb 

T-Mobile heeft helaas geen losse tv abonnementen. Sinds 24 januari heeft T-Mobile een nieuwe portfolio en daarin staat dat tv en ook vast bellen een minimale looptijd hebben van een jaar samen met internet, daarna is alles maandelijks opzegbaar.