Skip to main content

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1288 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 29 november 2019

@Michiel1980 In jouw geval is het misschien voordeliger om te verlengen. Hiervoor kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0419, dan neemt één van mijn collega's graag de mogelijkheden met je door!

@Minoezje Ik heb voor jou Bellen en TV uitgezet per 17-01, dat is de laatste dag van de 6 maanden korting die je ontvangt. :slight_smile:


Awesomesaurus
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 november 2019

Hallo,

Ik zou graag mijn t-mobile Thuis TV abonnement uit willen zetten en alleen het internet behouden.

 

Kan iemand mij hierbij helpen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 december 2019

Hi,

I want to add TV subscription on top of the home internet subscription I already have. 

I also want  FoxSports Eredivisie and Ziggo Totaal in the package.. Please let me know if there’s a way to add it without calling..

 

Thanks,

Ozer.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 december 2019

Graag zou ik Vast Bellen willen uitzetten, aangezien wij dit nooit gebruiken (enkel afgesloten voor de korting tijdens de eerste 6 maanden).


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 2 december 2019

Is het mogelijk om een gewone tv box om te ruilen voor eentje met de mogelijkheid tot opnemen? En welke extra kosten zijn daar dan aan verbonden?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 3 december 2019

@Awesomesaurus Gelukkig heb je het al kunnen regelen met een andere collega, zij heeft het voor je stopgezet per 28 december aanstaande (maand opzegtermijn). Laat je het ons weten, als we nog iets voor je kunnen doen? Veel plezier met jouw abonnement! :smile:

 

 

@Ozer Hi there! There’s definitely a way to add TV and some extra sports channels to your subscription. I’ll do it straight away, however: there’s a pretty big possibility that renewing your contract might make the situation more appealing (price-wise). Can I request that you dial 0800-0419? ? I’m sure my enthusiastic colleagues will lovingly provide you with the best fitting offer. 😉 If we can do something else for you, will you let me know? I'd be more than happy to assist you further! Good luck and have fun with your new subscription later!

 

 

@ErwinvdVen Het is gelukt! Vanaf 1 januari aanstaande (mooie datum!) zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

 

 

@Morrigan Dat is zeker mogelijk! Vanwege een schaarste aan TV Boxen kunnen nieuwe klanten deze momenteel niet bijbestellen, maar eentje omruilen voor reeds bestaande klanten is geen enkel probleem. Je gaat dan € 5,- per maand meer betalen. Wil je dat ik dit voor je in orde maak? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 december 2019

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Scheelt toch weer 2,50. Alvast bedankt!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 3 december 2019

@Erik Ned Het is gelukt! Vanaf 3 januari aanstaande zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 december 2019

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 december 2019
PHN schreef:

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul


Ik heb ook dit probleem. Hoe kan ik vaste telefonie uitzetten?


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 3 december 2019

Hey @PHN & @anna222,

Ik heb zojuist jullie verzoeken verwerkt! Op 3 januari stopt jullie vast Bellen pakket. :relaxed:


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 december 2019

Ik wil ook graag mijn vast bellen stoppen.  Werd met een pakket geleverd, maar was nooit nodig.  Alvast bedankt.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 4 december 2019

Hi @Vesper, k maak het graag voor je in orde! Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen?


  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 4 december 2019

Graag zou ik vast bellen willen uitzetten, ik gebruik reeds unlimited mobiel bellen, dus vast bellen niet meer nodig.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 december 2019

Als ik telefonie uit mijn pakket wil halen (en dus internet en tv wil behouden), kan dat via deze weg? Heeft dat nog gevolgen (voorwaarden e.d.)? Ik ga dan minder betalen (51,- ipv 53.50)? 2. Andere vraag: als ik eredivisie pakket aan zet, wordt deze dan meteen actief? Alvast dank voor de antwoorden. Mvg, Berry


  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 6 december 2019

Graag mijn vaste telefonie per 6-12-2019 uitzetten. Gebruik dat niet.

 


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 6 december 2019

Hey @vanvonno46 & @Toetie10,

Ik heb zojuist jullie verzoek verwerkt en vaste telefonie met één maand opzegtermijn opgezegd. Jullie ontvangen beiden nog netjes een bevestiging van mij van de wijziging. Fijn weekend gewenst! :smile:

Hoi ​​​​@BerryJ,

Mijn collega is mij te snel af geweest en heeft dit verzoek voor je verwerkt. :wink:


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 december 2019
Piotr schreef:

Hey @vanvonno46 & @Toetie10,

Ik heb zojuist jullie verzoek verwerkt en vaste telefonie met één maand opzegtermijn opgezegd. Jullie ontvangen beiden nog netjes een bevestiging van mij van de wijziging. Fijn weekend gewenst! :smile:

Hoi ​​​​@BerryJ,

Mijn collega is mij te snel af geweest en heeft dit verzoek voor je verwerkt. :wink:

Klopt! Is inmiddels al verwerkt (had eerder een verzoek via twitter gedaan, maar een antwoord liet op zich wachten. Vanochtend toch opgepakt door Zoë). Toch bedankt en een fijn weekend!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 december 2019

Beste,

 

graag wil ik mijn interactieve tv abonnement  + box en bellen opzeggen dus alleen internet behouden. Eigenlijk kijken we alleen Netflix en Disney+ dus hebben we alleen internet echt nodig.

 

Mvg,

 

remco

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 december 2019

Graag zou ik mijn vast bellen uit willen zetten.

 

Mvg

Sami


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 december 2019

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Alvast bedankt!

Groetjes Marinka


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2019

Hallo,

Ik heb een abonnement afgesloten met een tv box maar ik wil hem eigenlijk omwisselen voor eentje met recorder functie! 

Hoe kan ik dit het makkelijkste regelen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 december 2019

He Hello T-Mobile operator(s),

Ik zou graag mijn Vast Bellen van mijn Thuis-pakket willen laten verwijderen. Kan daarvoor gezorgd worden? Opzeggen graag zo snel mogelijk binnen de voorwaarden.

 

Alvast bedankt,

Groetjes.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 december 2019

Hallo,

Graag zou ik TV en vast bellen willen beëindigen zodra de actieperiode afloopt. Willen jullie dat voor me regelen? 

 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 december 2019

Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen. Ik doe echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Ik heb het abonnement afgesloten voor 1 jaar, dat verliep op 29-11-2019. Loopt dit daarna maandelijks door of kan ik een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? 

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen