Skip to main content

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!

Hallo,

 

Bij deze allereerst even een vraagje.

 

Ik zit er aan te denken om optimaal gebruik te gaan maken van het uit en thuis klantenvoordeel, en ik heb al zowel een thuis als mobiel abonnement. Nu heb ik, zoals velen, een vast nummer gekregen bij het afsluiten van mijn alles in een abonnement, en ik zit er aan te denken om mijn vaste telefonie eraf te halen, gezien ik dit niet gebruik (en als ik mijn mobiele nummer over zet naar unlimited, zal ik het zeker niet nodig hebben!)

 

Mijn enige vraag is dit, zal dit invloed hebben op overige kortingen die ik heb, zoals het gratis tv kastje dat ik heb voor m’n tv? Zo niet, zou ik mijn vaste telefoon graag zo spoedig mogelijk uit m’n abonnement laten halen!

 

Met vriendelijke groet,

Nick


Hoi, ik zou graag mijn vast bellen en mijn tv abbonment willen beiendigennen alleen mijn internet behouden.


Hoi @FuzzyRabbitz,

 

​Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Mijn collega is me voor geweest en heeft ervoor gezorgd dat vast Bellen uit je abonnement wordt gehaald. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten. Veel plezier met jouw abonnement!


Hoi @erikvanb,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Het is gelukt, TV en vast Bellen zullen vanaf 29 februari aanstaande (maand opzegtermijn) geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Wanneer je dit in de toekomst toch weer wilt gebruiken, laat het ons weten of pas het aan op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Mag ik je verzoeken jouw TV Box en bijbehorende afstandsbediening aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je hier vinden: Hoe stuur ik de box terug?.


Hallo u kunt zsm vaste telefonie voor me aanzetten alstublieft 


Hoi @Kabouter35,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier de vraag stelt! :smile: Ik zet het graag voor je aan, per wanneer zou je dit willen en welk vast Bellen pakket heb je in gedachten? 

 

-Vast Bellen Start: € 2,50 per maand - bellen vanaf € 0,13 per minuut

-Unlimited Vast Bellen: € 10,- per maand - onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL

-Unlimited Vast Bellen Plus: € 15,- per maand - onbeperkt bellen naar vast en mobiel in NL

 

Laat het me weten, dan ga ik vervolgens voor je aan de slag!


ik wou mijn contract verlengen maar toen ik hoorde dat ik dan meer ging betalen ben ik gaan zoeken naar een andere provider en heb die gevonden.dus heb ik op 29 januari mijn contract opgezegd.

het contract loopt op 5 maart af dus nog meer dan een maand.nu ga ik naar myt-mobilethuis maar kan daar niets meer doen.ik heb meerder keren gebeld met de klantenservice maar die behandelen mij als een hond.ik heb een 12 maanden contract maar mag nog geen 11 maande gebruik maken de service.

ik krijg morgen mijn pakket binnen van nieuwe provider als ik dat werkende heb dan doe ik alles van t-mobile in de doos en stuur het gelijk retour ik wil niets meer te maken hebben met t-mobilethuis.

sterker nog ook ga ik mijn mobiele abbo's vervroegd beeindigen.3 stuks zijn dat.

ik voel mij vernederd na meer dan 20 jaar met andere namen uiteindelijk werd het t-mobile ga ik weg.

 


Hoi @theogtj11,

 

Wat ontzettend jammer dat je ons verlaat na zolang trouwe klant te zijn geweest! Ik vind het oprecht zeer spijtig dat jij je vernederd voelt. Wanneer je een abonnement opzegt op de einddatum van je huidige jaarcontract, dan kun je vanaf het moment van opzegging niets meer wijzigen aan het contract. Overigens ben ik heel benieuwd naar het aanbod dat jij gekregen hebt/op de website hebt gelezen aangaande een verlenging. Ik begrijp dat je niets meer te maken wilt hebben met T-Mobile Thuis en dat dit wellicht te brutaal is, maar mag ik je verzoeken mij een PM te sturen met dit verlengende aanbod? 


ik heb totaal niets meer te melden.dus eigenlijk stopt het hier.


Dat is je goed recht, in dat geval wens ik je alle goeds en veel plezier toe. Mocht je ons in de toekomst nog eens een kans willen geven, dan ben je altijd welkom. :relaxed:


Hola,

Graag wil ik mijn abbo's wijzigen en gebruik maken van de nieuwe klantvoordeel, maar ik zit hier met wat vragen.

  • Momenteel een 10gb + 120min mobiel, als ik dit omzet naar een unlimited data, per wanneer gaat dat in?
  • Tmobile thuis alles-in-1, met additionele kortingen via tmobile klantvoordeel, als ik bovenstaande omzet, veranderen ook de klantvoordelen hiervan (Ik weet dat ik hiervoor het contract moet veranderen, hier staat een summiere beschrijving van welke voordelen behouden blijven en welke er vervalt, maar die omschrijft niet al mijn kortingen), wat blijft er nu werkelijk behouden in het voordeel en wat vervalt er?

Ik heb net gebeld naar 1200 maar helaas was het daar wat druk en gezien ik geen haast heb, post ik mijn vragen hier :)


Goedemiddag,

 

Ik zou graag Vast bellen en TV opzeggen, zodat ik alleen internet overhoud. Dit omdat we een poosje willen uitproberen hoe het bevalt om via streaming services te kijken (met name Netflix en Nlziet). Als ik het allemaal goed heb begrepen behoud ik dan wel de mobiel unlimited plus internet thuis klantvoordeel (internet voor 25 euro). Kunnen jullie dit bevestigen en in orde maken? Alvast bedankt en groet,

Jurjen


@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

@yurgr Dat zal ik meteen in orde maken voor je! Omdat we met een maand opzegtermijn werken, zullen TV en vast Bellen vanaf 4 maart geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Je behoudt inderdaad jouw Klantvoordeel. :relaxed: Mag ik je nog verzoeken jouw apparatuur retour te sturen (TV Box)? Hoe je dit doet, kun je in het volgende topic zien: Hoe stuur ik de box terug?


@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

Hi Jason,

 

In het kort, zodra ik mijn mobiele abonnement en internet aanpas, blijven de specifieke kortingen zoals die zijn opgesteld behouden , oftewel:

Blijft (niet uit klantvoordeel): Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd.
Blijft (niet uit klantvoordeel): Extra Interactieve TV Box gratis
Blijft: Klantvoordeel Meer TV keuze Entertainment
Blijft: Klantvoordeel Meer TV keuze Kids & Music
veranderd: Klantvoordeel Meer snelheid €3.60 korting p. mnd.

Althans dit begrijp ik uit je bericht. Als dit het geval is, dan pas ik vanmiddag beide abbo's (mobiel en vast internet) aan.


@whoeier Dat klopt als een bus! 


@whoeier Dat klopt als een bus! 

Top dankjewel, dan ga ik de boel aanpassen.


@whoeier Laatste dingetje voordat je het wijzigt: 

Wanneer je dus de nieuwe Klantvoordeel voorwaarden accepteert, ben je jouw pakketkortingen kwijt. Houd daar rekening mee! 

 

Opsommend:

Je kunt jouw internetsnelheid ophogen en het oude Klantvoordeel behouden door niet de voorwaarden te accepteren. Zo verdwijnt er niets, maar ga je ook niet over naar het nieuwe Klantvoordeel (Uit & Thuis). Je kunt de snelheid ophogen en het nieuwe KV accepteren, dan ben je vervolgens alle oude voordelen kwijt. Je kunt iets anders aan je abonnement wijzigen, dan verdwijnen de TV vouchers en natuurlijk alle andere voordelen.

De pakketkortingen, oftewel Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd. Extra Interactieve TV Box gratis, verdwijnen niet! Tenzij je natuurlijk een heel ander abonnement kiest en een nieuw jaarcontract aangaat.

Als je er nog sterk over twijfelt, geen zorgen! Geef onze klantenservice collega’s een belletje op 0800-0092. Dat is soms makkelijker uitgelegd krijgen, dan enkel via een lap tekst. :wink:

 


Hallo. Ik zou graag mijn vast bellen en mijn tv abonnement willen beëindigen alleen mijn internet behouden. Alvast bedankt en groet, Mat


Hoi @mateusz65,

 

Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Het is gelukt, TV en vast Bellen zullen vanaf 9 maart aanstaande niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je verzoeken jouw TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dat doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug? 

Mocht je straks toch weer gebruik willen maken van TV en/of vast telefonie, laat het ons weten of kijk op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: My T-Mobile Thuis:smile:


hallo - vraag: ik heb net binnen een kastje gekregen van KPN; graag zou ik asap overgaan op glasvezel. Mijn verbinding nu laat te wensen over; dit ligt aan de lijn.Ik heb al een T-mobile abbo thuis en mobiel.

 

Hoe kan ik dit snel regelen? Online lukt het niet nl.

 

Grt hans


Hallo,

 

Graag zou ik na afloop van mijn 6 maanden (begin maart als ik het goed heb) alles in 1 pakket, mijn TV en televisie opzeggen. Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden.

 

Alvast bedankt!


 

 @Risk72 Hoi Hans! Wat gaaf dat je over wilt gaan op Glasvezel. :smiley: Mooi ook dat je al gebruik maakt van Klantvoordeel met Thuis en Mobiel gecombineerd. Ik zou het supergraag voor je willen regelen, maar dit gaat via onze collega’s. Je kunt bellen met: 0800-0419 (of 0800-0092). Omdat je nu internet via de telefoonlijn hebt (DSL), kun je een nieuw abonnement op Glasvezel aanvragen. Je ‘oude’ DSL abonnement moet dan wel nog worden opgezegd. Vraag aan mijn collega’s of zij een oogje voor je in het zeil houden, ik weet zeker dat ze dat voor je willen doen! Dan kan het oude abonnement op de activatiedatum van het nieuwe worden stopgezet. 

 

@tommier Hallo! Dat is geen enkel probleem, ik maak het met alle liefde in orde voor je. Bedoel je TV en vast Bellen? Ik denk het wel, omdat je in je laatste zin zegt: “Dus graag alleen mijn internet abonnement behouden”, maar voor het geval ik het toch mis heb. :wink: Laat het me weten, dan regel ik het zo snel mogelijk voor je.


Hi Jason,

 

Ja klopt! Ik bedoelde inderdaad het opzeggen van televisie en telefoon en alleen internet behouden. Tikfoutje 🙂.

Thanks!

Tommie


@tommier Helemaal super, thanks voor de verificatie! Vanaf 2 maart aanstaande, zullen TV en vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Mocht je het in de toekomst weer willen activeren, laat het ons weten of check jouw My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen.

Mag ik je verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Je kunt de apparatuur retourneren naar onderstaand adres:

BNS Data Logistics o.v.v. T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 13545

4130ZX Vianen

Tot slot, mag ik je vragen om op de doos jouw klantnummer te vermelden? Postcode en huisnummer zijn ook goed. Dit is een gratis antwoordnummer, je hoeft dus geen verzendkosten te betalen. :smile:


Dag,

Ik wil graag bij deze het tv gedeelte van mijn t mobile thuis abonnement opzeggen.

Ik heb het nu bijna een half jaar en gebruik het niet.

Vriendelijke groet,

-Floriaan


Reageer