Hi @Werner1, welkom op onze Community!
Ik wil natuurlijk dat je optmiaal van je internet kunt genieten, ik ben daarom ook gelijk gaan kijken. Er zijn een aantal punten wat mij meteen opvalt, je hebt nog een oud abonnement van ons met 20 Mbit/s, dit is niet erg veel als je meerdere apparaten tegelijkertijd op je netwerk hebt zitten. Je kan heel simpel je snelheid verhogen in My T-Mobile, dit is uiteraard je eigen beslissing! Daarnaast zie ik inderdaad geen verbinding met het wifi punt. Zou je een aantal stappen voor mij willen uitvoeren?
- Kan je een volledige powerflip uitvoeren? Dit doe je zo:
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
- Kan je het wifi punt opnieuw verbinden met het modem, het liefst bekabeld? Hier lees je hoe dit moet: Installatie Internet, TV & Vast Bellen | T-Mobile Thuis
- Ook hebben we een handig topic geschreven over hoe je je wifi verbinding kunt optimaliseren, hieronder kun je dit topic bekijken:
Media is niet beschikbaar
Kom je er nog niet uit? Geef het dan gerust aan, dan help ik je verder!