Skip to main content

Goedemiddag,

 

In de MPro Mesh app zie ik staan: “MESH: Offline”.

 

Ik merk dat mijn wifi ook steeds wegvalt. Ik heb twee wifi punten. Tijdens bijvoorbeeld facetime gesprekken hoor ik dat mijn verbinding even is weggevallen waardoor ik telkens dingen moet herhalen.

 

Heb de klantenservice gebeld en die hebben een reset uitgevoerd maar helaas heeft dat niet geholpen. Zelf heb ik ook de stekkers (1 minuut) van zowel de modem als de wifi punten eruit gehaald maar ook dat heeft niet geholpen. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Is er al een nieuwe Firmware voor de zylex serie.

Nu na meer dan 4 maanden mag het MESH probleem toch eindelijk wel een keer opgelost zijn. Toch ?

 


@Tommie van Odido Heb jij hier het juiste antwoord op? Ik meen me te herinneren dat er vrij recent nieuwe firmware uitgerold is, maar helemaal zeker ben ik niet van mijn constatering. 

@Jpk Tommie is er morgen weer bij en kan je dan een beter antwoord bieden dan dat ik gegeven heb. Alvast bedankt voor je geduld! 


Beste @Tommie van Odido .

Komt er nog een update voor zyxel die het mesh probleem gaat oplossen.  Reden is dat ik op het punt sta om een eigen router ( fritzbox) te gaan aanschaffen.  Ben helemaal klaar met het gepruts en kwaliteit van de Zylex inclusief de extra wifi punten die door de slechte firmware continue de weg kwijt zijn.

Heb het idee dat het odido geen zak kan schelen of het nu werkt of niet.  Misschien iets minder reclame maken en meer investeren in je producten 

Ik hoor graag van jullie.


Hey @Jpk, Mesh werkt zoals het zou moeten, alleen werkt de topologie inzichtelijk niet zoals het moet en de Mpro Mesh app niet. We werken aan de nieuwe update, ik ben hem persoonlijk aan het testen as we speak, hopelijk kunnen we hem snel aan alle klanten leveren!


@Tommie van Odido Het wifipunt zit vast op kanaal 1, kunnen we dat nu zelf instellen? WPS uitzetten op het wifipunt mag dat nu ook?

Er zijn vele topics op het forum waar tientallen mensen maanden lang zitten te wachten op nieuws. Het duurt allemaal veel te lang.


Hey @Langevloei, het klopt dat het kanaal op dit moment vast zit, dit wordt ook opgelost in de nieuwe firmware. Je kunt het kanaal niet handmatig afstellen op het wifipunt maar hij neemt, na de update, het kanaal over van het modem. WPS kun je niet uitschakelen op het wifipunt.


@Tommie van Odido 

Fijn dat er licht is aan het einde van de tunnel.

Enig idee wanneer jullie beginnen met het uitrollen van de firmware ?

 


@Tommie van Odido

Fijn dat er licht is aan het einde van de tunnel.

Enig idee wanneer jullie beginnen met het uitrollen van de firmware ?

 

We wachten al meer dan 6 maanden op een oplossing.
Ik zal blij zijn als alle kabels weg kunnen die nu kriskras door het huis op de vloer liggen en naar de camera in de tuin. Echt schandalig hoelang dit al duurt.

Als het niet voor de winter klaar is, ga ik weg als klant.Basta.


 @Tommie van Odido  De FW is nog in ontwikkeling en heeft wat vertraging opgelopen. We hebben geen datum wanneer deze wordt uitgerold.

 

Weet u al wat meer?


Hey @Langevloei, we zijn nu nog bezig met de T-54 updates, om je een beetje een beeld te geven: We hebben er nu 15.000 geüpgrade, er zijn 180.000 T-54's in omloop. We upgraden in batches en dit zullen er steeds meer worden. Daarna komt de T-75 aan de beurt, hiervan zijn er nog geen 1000 dus dat zal spoedig verlopen. Daarna is het tijd voor de WX5600. Dus het kan nog wel even duren voordat de WX5600 geupgraded wordt.


Hey @Langevloei, Dus het kan nog wel even duren voordat de WX5600 geupgraded wordt.

 

Even is al maanden geleden voorbij gegaan.

Bedankt voor de info, ik ga sowieso weg bij Odido, vanwege de inflatie, en 250€ korting per jaar die ik ieder jaar krijg als ik over stap.

Wel schaamte verwekkend dat jullie ons zo lang aan het lijntje houden met al die flauwe beloftes. Het was al opgelost, je was het al aan het testen, het was al klaar maar moest nog worden gecontroleerd, etc etc.

Ik adviseer iedereen over te stappen, minimaal eens per 2 jaar.

idd live is too short


Reageer