Skip to main content

Geen internet Zaandam

Sinds een uur geen internet. Geen melding te vinden. Al een aantal keer het internet uitgezet en weer gestart.

Uitgelichte reactie

8 mei 2025

Hoi ​@Grettha, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Ik help je daar natuurlijk graag bij! Zou je hiervoor eerst je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik direct even controleren of er iets bekend is op jouw adres of in de buurt. Alvast bedankt, ik kijk het dan gelijk voor je na!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 8 mei 2025

Hoi ​@Grettha, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Ik help je daar natuurlijk graag bij! Zou je hiervoor eerst je profiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik direct even controleren of er iets bekend is op jouw adres of in de buurt. Alvast bedankt, ik kijk het dan gelijk voor je na!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen