Skip to main content

slechte verbinding sinds overstap naar glasvezel

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

80 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 10 juni 2024

Je bent toegevoegd aan het lopende onderzoek @erhard94. Het gaat om best wat klanten op dit moment en we zijn alles aan het onderzoeken met KPN NetwerkNL. Het kan daarom langer duren dan de standaard verwerkingstijden. Op dit moment is het nog in onderzoek en zijn er geen nieuwe updates. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 53 reacties
  • 17 juni 2024

@Tommie van Odido  hebben jullie al meer informatie en updates?

• is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 17 juni 2024
Tommie van Odido schreef:

Je bent toegevoegd aan het lopende onderzoek @erhard94. Het gaat om best wat klanten op dit moment en we zijn alles aan het onderzoeken met KPN NetwerkNL. Het kan daarom langer duren dan de standaard verwerkingstijden. Op dit moment is het nog in onderzoek en zijn er geen nieuwe updates. 

Hi @Tommie van Odido kun je mij ook toevoegen aan het onderzoek? Zie draadje hier.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @erhard94, ik heb voor nu nog geen nieuwe informatie. Er staat inmiddels een melding op ons storingstopic. Deze houden we ook op de hoogte. Excuus voor het wachten. We zijn er echt druk mee bezig, maar ook afhankelijk van de beheerder. @chefneliz Door jouw andere topic heb ik jou ook laten toevoegen aan het onderzoek, je klantnummer is doorgegeven! 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 18 juni 2024

Om het overzicht te bewaren en jullie zo goed mogelijk vanuit 1 perspectief te kunnen helpen, hebben we vanaf nu 1 centraal verzameltopic waarin we alles oppakken. Graag vanaf heden in dit topic reageren: Verzameltopic: Traag Internet in de avond (WBA netwerk) | Odido community

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen