Skip to main content
Beantwoord

Overstappen van Ziggo en Vodafone naar Odido glasvezel en mobiel 4 stuks

• 1 januari 2025
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Wij hebben nu Ziggo internet en TV thuis, met daarbij 4 mobiele abonnementen van Vodafone.

Nu wil ik alles in 1x overzetten naar Odido, heeft iemand hier ervaring mee?

Hoe kan ik alles in 1x laten overzetten van Ziggo/ Vodafone naar Odido?

Beste antwoord door eric

Alles aanvragen in 1 keer is natuurlijk mogelijk.  Maar het hangt af van de opzegtermijnen bij ziggo en Vodafone wanneer de activatie plaatst zal vinden. Begin anders met het vaste netwerk. Is er al een glasvezel in de woning? Anders kost dat extra tijd. Wat voor mobiele abonnementen denk je aan? In geval van unlimited zou "samen unlimited " een hele mooie oplossing zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9036 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2025

Alles aanvragen in 1 keer is natuurlijk mogelijk.  Maar het hangt af van de opzegtermijnen bij ziggo en Vodafone wanneer de activatie plaatst zal vinden. Begin anders met het vaste netwerk. Is er al een glasvezel in de woning? Anders kost dat extra tijd. Wat voor mobiele abonnementen denk je aan? In geval van unlimited zou "samen unlimited " een hele mooie oplossing zijn.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 januari 2025

Abonnement ziggo loopt 8 januari af, zo uit het hoofd.

We hebben in het verleden kpn glasvezel gehad en er zit dus een gasaansluiting incl. Glasbox.

Het liefste alles tegelijk omzetten, en inderdaad met de unlimited basis.

Volgens mij komt dat dan op €25+€20+€20+€20 toch bij 4 abonnementen?

In geval van alles in 1 keer, is het verstandig om dit telefonisch te doen?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9036 reacties
  • 1 januari 2025

Samen unlimited werkt inderdaad zo. Je zou ook langs een Odido winkel kunnen gaan. Dan krijg je persoonlijk advies. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen