Hi @M.ruesink, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik ben erg blij om te lezen dat jullie internet super snel is. Ik help dan ook graag om ervoor te zorgen dat de tv ook weer tip top gaat werken, want jij hoort hier geen problemen mee te ervaren. Super dat jij al verschillende stappen zelf hebt ondernomen. Om zeker te weten of ik de situatie helemaal helder heb, wil ik nog het volgende aan je vragen:
- Wanneer jij de switch ertussen uit haalt, ervaar jij dan ook deze problemen?
- Loopt een aflevering bij live tv kijken vast of ervaar jij dit euvel bijvoorbeeld bij Terug Kijken?
Zou je eens de HDMI-kabel en de internetkabel bij langs willen lopen en deze nog eens stevig aandrukken? Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan wil ik je vragen om een ander LAN-poort op het modem te testen. Het handige van het Zyxel modem is dat alle poorten geschikt zijn voor tv. Kun je hiermee uit de voeten? Ik hoor het heel graag van je, zodat ik je verder kan helpen! 😁