Skip to main content
Beantwoord

TV resolutie slechts 576P

Toon eerste reactie

114 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 5 oktober 2019
Is er inmiddels al wat bekend? De stroom er af helpt bij mij vaker niet dan wel... Als er geen redelijke termijn is voor de update dan ga ik naar een andere TV aanbieder kijken.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 9 oktober 2019
Hey @firecaps30,

Ik heb goed nieuws te melden! 😁 Het laatste bericht is dat we de firmware update in november gaan uitrollen. Tot die tijd is een korte stroomonderbreking de redder in nood.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 11 oktober 2019
Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 11 november 2019

En, wanneer wordt de update uitgerold?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • Antwoord
  • 25 november 2019

Vond zelf dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015

Waarin zelfs naar dit topic wordt gelinkt...Bedankt voor het  informeren.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 8 januari 2020

Helaas heb ik nog steeds last van een lage resolutie, op dit moment slechts 480p! Zie bijgesloten afbeelding.

De update (en daarna de rollback begrijp ik uit het andere topic) hebben geen verschil gemaakt. Maar inmiddels zit ik alweer 3 maanden naar slecht beeldje kijken..

Komt er nog een update binnenkort?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 10 januari 2020

Hoi @firecaps30

Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 10 januari 2020
Sander schreef:

Hoi @firecaps30

Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt. 

Hoi Sander, dat is prima!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 10 januari 2020

Hoi @firecaps30,

Ik ga mijn best doen! Houd je e-mail inbox in de gaten!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 19 januari 2020

Afgelopen week de nieuwe Amino Aria 610x media boxen ontvangen. Tot nu toe HD beeld! Maar dat neemt natuurljk niet weg dat de Entone boxen nog dit probleem hebben.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 mei 2020

De resolutie is zelf ook handmatig aan te passen.. 

klik 2 keer linksonder op de “.” (Input) knop. Dit zorgt ervoor dat het toetsenbord verschijnt en weer verdwijnt. 

Druk daarna op de Menu knop, vervolgens krijg je het menu zoals boven te zien en dan kan je ook de resolutie veranderen.. 

suc6 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2020
firecaps30 schreef:

Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…

Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?

Zie bijgesloten foto.

Beste ,

ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 69 reacties
  • 19 augustus 2020
MS1994 schreef:
firecaps30 schreef:

Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…

Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?

Zie bijgesloten foto.

Beste ,

ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D

Heb je een linkje?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 augustus 2020
firecaps30 schreef:
MS1994 schreef:
firecaps30 schreef:

Zie bijgesloten foto.

Beste ,

Heb je een linkje?

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/beeld-kwaliteit-325240

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen