Mijn TV box geeft op de een of andere manier geen beter beeld door dan 576P wanneer ik TV kijk, ongeacht de zender. Maar, bij het opstarten van de box (entone logo) zie ik dat de resolutie 720P is. Zie foto's. Ik heb al een andere HDMI kabel en poort geprobeerd, zonder succes.
Ik had dit topic al gezien: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-kwaliteit-geen-hd-met-deze-mediabox-298108 maar een reset heeft niet geholpen..
Graag jullie hulp.
Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…
Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?
Zie bijgesloten foto.
Beste ,
ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D
Heb je een linkje?
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/beeld-kwaliteit-325240
Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…
Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?
Zie bijgesloten foto.
Beste ,
ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D
Heb je een linkje?
Sinds 13 augustus ben ik over naar het nieuwe TV platform, en sindsdien zit ik weer regelmatig naar 576P te kijken. Maar dan dus op een Aria 610x die ik juist had gekregen ter vervanging van de Entone om dit probleem op te lossen…
Is dit een bug van het nieuwe TV platform die al bekend is, of moet dit nog onderzocht worden?
Zie bijgesloten foto.
Beste ,
ik heb helaas ook hetzelfde probleem… en hiervoor een apart topic geopend. Ik zou je ook willen adviseren om dat topic ook in de gaten te houden mocht daar de oplossing komen :D
De resolutie is zelf ook handmatig aan te passen..
klik 2 keer linksonder op de “.” (Input) knop. Dit zorgt ervoor dat het toetsenbord verschijnt en weer verdwijnt.
Druk daarna op de Menu knop, vervolgens krijg je het menu zoals boven te zien en dan kan je ook de resolutie veranderen..
suc6
Afgelopen week de nieuwe Amino Aria 610x media boxen ontvangen. Tot nu toe HD beeld! Maar dat neemt natuurljk niet weg dat de Entone boxen nog dit probleem hebben.
Hoi
Ik ga mijn best doen! Houd je e-mail inbox in de gaten!
Hoi
Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt.
Hoi Sander, dat is prima!
Hoi
Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt.
Helaas heb ik nog steeds last van een lage resolutie, op dit moment slechts 480p! Zie bijgesloten afbeelding.
De update (en daarna de rollback begrijp ik uit het andere topic) hebben geen verschil gemaakt. Maar inmiddels zit ik alweer 3 maanden naar slecht beeldje kijken..
Komt er nog een update binnenkort?
Vond zelf dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-upgrade-firmware-amulet-515-en-kamai-510-317015
Waarin zelfs naar dit topic wordt gelinkt...Bedankt voor het informeren.
En, wanneer wordt de update uitgerold?
Ik heb goed nieuws te melden! Het laatste bericht is dat we de firmware update in november gaan uitrollen. Tot die tijd is een korte stroomonderbreking de redder in nood.
De upgrade is niet doorgevoerd. De datum hiervoor is nog niet bekend. Voor nu is dus een korte stroomonderbreking een tijdelijke oplossing. Zodra de datum bekend is, meld ik het hier.
Klachten kun je bij de klantenservice kwijt: je zit hier dus op de juiste plaats! Ik begrijp je gevoel, ik kan dan ook met vreugde aangeven dat de oplossing gevonden is. Bij de volgende TV upgrade zal deze naar alle TV Boxen toegestuurd worden. Let op: deze upgrade is iets anders dan een update (deze richten zich meer op onderhoud). Bij een upgrade wordt de software ook daadwerkelijk aangepast. Ik kan niet zeggen wanneer deze upgrade plaats zal vinden. Hiervoor moet rekening gehouden worden met allerlei IT gerelateerde zaken. Wees gerust: zodra het bekend is, zullen we dit hier op de Community breed uitmeten!
Dank je wel voor je reactie. Kan je mij in verbinding stellen met jullie afdeling voor klachten? Vind dit persoonlijk te lang duren.
Ik kan je meegeven dat onze developers nog steeds bezig zijn met het vinden van de oplossing voor het genoemde probleem. Op dit moment kan ik je jammer genoeg niks nieuws melden. Zodra er een update volgt voor de TV Box met opnamefunctie, dan delen we dat maar al te graag hier op de Community.
We hebben de eerste dag van de start van ons abonnement dit probleem gemeld. Diverse keren hebben we de klantenservice gebeld. Dit probleem heeft zo weinig aandacht dat we het gevoel hebben dat er niks aan gedaan wordt.
Wanneer komt de software update van de mediabox met opname functie?
Een letterlijke datum zo fijn zijn aangezien "binnenkort" al bijna een jaar geleden is ( start van deze topic)
Graag jullie reactie hierop.
Groeten Sander.
Wat is er nog nodig om dit op te lossen? Moeten er nog klanten helpen met testen van een fix bijv.? Laat het maar weten!
Administratie is top geregeld bij jullie, gaat allemaal langs elkaar heen........
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.