Skip to main content
Beantwoord

tv app op samsung werkt niet

Sinds een paar dagen geeft de tv app steeds aan er is iets mis gegaan probeer opnieuw.

App al verwijderd.

Modem opnieuw opgestart.

Tv van de stroom opgehaald.

Klantenservice zegt dat ze niets kunnen doen en er geen update is geweest.

Ik kan het geen service noemen boor mij een reden om weer overcte stappen

Beste antwoord door Grammetje84

Gister een update gehad waarbij het versienummer hetzelfde is gebleven? Gek, maar ben gelukkig van het probleem af, bedankt. Wat is de compensatie?

Bekijk origineel

50 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14045 reacties
  • 9 april 2025

Hey ​@Remi1980, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Zou je mij het typenummer van je tv willen doorsturen en het bouwjaar? Dan weet ik namelijk welke appversie je zou moeten hebben en/of hier problemen mee zijn. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 9 april 2025

Bouwjaar 2022. Hieronder het modelnummer

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 10 april 2025

@Tommie van Odido bouwjaar 2022

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Dit probleem heb ik dus ook na 2.0.5184 update op mijn Samsung QN85AA 65 TV (QE65QN85AATXXH). Terug ingedrukt houden om de app te sluiten werkt wel, hierna opstarten en moet ik klantnr ingeven!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 10 april 2025

@Tommie van Odido kun je ajb reageren?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 april 2025

Ik heb precies hetzelfde. Ook Samsung tv!

(The frame 55 OLF93HCX100195L)

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1635 reacties
  • 11 april 2025

Hi ​@Remi1980, ​@Grammetje84 en ​@carine_, op dit moment zijn er inderdaad problemen bekend met de Odido TV App. Dit is bij ons in onderzoek en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Een tijdelijke workaround is om de tv voor 20 seconden van de stroom te houden en hem vervolgens weer aan te sluiten, zo krijg je tijdelijk geen foutmeldingen te zien. Ondertussen werken we hard aan een definitieve oplossing hiervoor! 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2025

Gister een update gehad waarbij het versienummer hetzelfde is gebleven? Gek, maar ben gelukkig van het probleem af, bedankt. Wat is de compensatie?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 23 april 2025

@Nora van Odido wij hebben de nieuwe modem ontvangen. Het leek goed te gaan maar het probleem is er weer

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 30 april 2025

@Tommie van Odido ​@Nora van Odido modem is vervangen maar de tv app is nog steeds bagger. Kunnen jullie contsct per telefoon met mij opnemen. Ik ben het echt zat

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14045 reacties
  • 1 mei 2025

Welke versie van de app staat nu op jouw tv ​@Remi1980? De problemen zijn bekend zoals Nora al aangaf en we werken aan een oplossing! Mijn excuses voor het ongemak. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 1 mei 2025

@Tommie van Odido hoe zou ik dat kunnen zien? Ik heb er nu al weken last van. Laat ze opschieten of kom met een andere oplossing

WilliamRem
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 1 mei 2025

@Tommie van Odido ​@Nora van Odido 

Ik ervaar het zelfde probleem.

Na onze vakantie had ik het probleem, wat heb ik geprobeerd om het op te lossen.

Helaas zonder resultaat.

Odido app verwijderd

TV naar fabrieks setting gereset 

Odido app opnieuw geïnstalleerd 

Modelcode QE55Q74TALXXN

serienummer 0F0T3HWR100689N

Softwareversie T-NKMDEUC-2601.1, B6052220/B60101, BT-S

Hopelijk ik antwoord 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14045 reacties
  • 2 mei 2025

Hey ​@Remi1980 & ​@WilliamRem, de versie van de app kunnen jullie zien in de app bij Instellingen → Over → Versie: ….

Graag ontvang ik die nog van jullie beiden!  

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 2 mei 2025

@Tommie van Odido 2.0.5184

WilliamRem
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 2 mei 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Remi1980 & ​@WilliamRem, de versie van de app kunnen jullie zien in de app bij Instellingen → Over → Versie: ….

volgens mij heb je dit nodig

ik ben benieuwd

Tommie van Odido schreef:

Graag ontvang ik die nog van jullie beiden!  

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 mei 2025

Hier exact hetzelfde. Zolang de tv aanblijft gaat het goed. Na opnieuw opstarten van TV blijft de app hangen in de melding “geen verbinding probeer opnieuw”. Kan wel Netflixen, HBO’ en etc.

Kan de app wel afsluiten en moet deze dan verwijderen. Tv opnieuw opstarten en dan het klantnummer weer invoeren (kan het nummer nu dromen), daarna werkt het weer

Net lid van het Odido clubje, maar niet heel enthousiast.

tv: QE65Q80TATXXH

softwareversie: 2601.1

App versie: 2.0.5184

WilliamRem
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 4 mei 2025

@Igerrard laten we hopen dat ​@Tommie van Odido of ​@Nora van Odido het oplossen want het is erg vervelend. Waar ik ook op hoop dat ze tijdelijke een tussen oplossing komen bijvoorbeeld met een kastje.

• is een King Poster
  • 67 reacties
  • 5 mei 2025

Ik heb het probleem ook al weken, het is alleen maar erger geworden. Eerst was het voldoende om even naar bv Netflix te gaan en daarna weer terug naar Odido app en pin invoeren, maar nu werkt dat ook al niet meer. Geforceerd afsluiten en dan opnieuw klantnummer opgeven, dan weer foutmelding “probeer het later nog eens” uiteindelijk lukt het mij, maar mijn vrouw lukt het niet en die kan dus geen tv kijken als ik niet thuis ben. 

We zijn het helemaal zat en willen niet alleen een werkende app, maar ook compensatie. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 mei 2025

Telkens melding er gaat iets mis. probeer het opnieuw op de tv app. 

• is een King Poster
  • 67 reacties
  • 6 mei 2025

Ik heb het punt bereikt dat ik mijn rechtsbijstandverzekering ga inschakelen om het contract te laten ontbinden.
De Samsung TV app is echt onwerkbaar. En waarom??? Het heeft gewoon goed gewerkt.

Draai de update gewoon terug tot er een werkende versie beschikbaar is.
Helaas doet Odido het af alsof het incidenten zijn. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 7 mei 2025

@Tommie van Odido inmiddels weer 4 dagen verder. Kom nu eens met een oplossing. Wat ​@WilliamRem aandraagt lijkt mij een prima (tussen) oplossing. Dit is echt niet te doen en belachelijk

WilliamRem
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 7 mei 2025

@Tommie van Odido ​@Nora van Odido 

Wanneer krijgen we een terugkoppeling?

Mijn tussen oplossing lijkt mij een mooie compensatie.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14045 reacties
  • 8 mei 2025

Hey allemaal, dit is bij ons bekend en er loopt een grootschalig ticket bij onze technische dienst. Zij zijn met man en macht aan het werken met het Tv-team en de leverancier van Samsung om dit spoedig voor jullie op te lossen! Mijn excuses voor het ongemak.

WilliamRem
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 8 mei 2025

@Tommie van Odido 

Kan je mij dan niet tegemoet komen met een tijdelijke oplossing zoals het aanbieden van een tv-kastje. Nu is het echt waardeloos en we weten niet hoe lang het gaat duren

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen