Skip to main content
Sticky

Odido TV - Bèta: nieuwe vormgeving Odido TV voor Apple TV

Odido TV - Bèta: nieuwe vormgeving Odido TV voor Apple TV
Toon eerste reactie

130 reacties

• is een King Poster
  • 57 reacties
  • 11 maart 2025

zojuist moest ik zowaar weer eens inloggen. Is er een nieuwe versie wellicht?

NuFaN
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 12 maart 2025

@JakoVerstraate dat is helaas zover ik kan zien nog niet, deze bèta is ook nog maar 18 dagen geldig! Ben overigens wel benieuw naar de beta update, hopelijk hebben ze hier de punten die wij hier gedeeld hebben al omgezet naar realiteit 🥳

• is een King Poster
  • 39 reacties
  • 12 maart 2025

@Tommie van Odido over 18 dagen loopt de beta af, komt er eerdaag een nieuwe release?

• is een King Poster
  • 57 reacties
  • 12 maart 2025

Afgezien van een paar eerder genoemde eigenaardigheden (eerst de middelste knop voordat je met rechts vooruit kan spoelen en 1 regel ondertitel ipv 2) bevalt de beta me prima.

Zoals ik al eerder zei mag Odido deze versie gewoon uitbrengen zodra ze die twee dingen oplossen.

Maar het zal mijn tijd wel duren: vanaf volgende maand kan ik via mijn vriendin meeliften met NLZiet dus ga ik deze odido TV minder gebruiken, in juli stap ik over naar Klik & Klaar dus kan ik deze App helemaal niet meer gebruiken...

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 17 maart 2025

Hi, 

Ik zou graag willen weten wanneer men verwacht de nieuwe versie van de Odido app uit te gaan brengen?

Even iets tussendoor, ik zag op jullie site als je een internet + tv abonnement besteld je je klikt op meer info controleer of je smart-tv of mediaplager geschikt is, het op de info pagina onderaan dan lijkt of het alleen met Android kan. Deze info lijkt me niet juist, en moet naar mijn mening aangepast worden. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen