Goedemiddag,
Laatst een sim only abonnement afgesloten in de winkel, bij het afsluiten zei de verkoper dat er ook apple one bij zat, ik heb direct aangegeven dat ik dit niet wilde alleen een telefoon abonnement.
De verkoper zie dat dit er standaard in zat voor 3 maanden en daarna gewoon zou stoppen.
Nu de rekening ontvangen en gewoon 19,95 afgeschreven voor een dienst die ik niet wilde en al hellemaal niet heb gebruikt !!!
Telefonisch contact gezocht en kreeg het antwoord ik kan het wel voor u uitzetten!!! maar de kosten van deze maand zijn voor u, ik kan niets voor u doen ga maar bij Apple proberen.
Sorry hoor maar dit is een slinkse diefstal van Odido en Apple mensen op kosten jagen met een leugen en dan doen of je neus bloed.
Bij deze eis ik gewoon de onterecht afgeschreven 19,95 terug, ik heb hier niet om gevraagd , aangegeven dat ik het niet wilde en toch stond het dus op mijn factuur.
Jarenlang ben ik klant geweest bij KPN nooit een probleem gehad en altijd goed geholpen, nu op aanraden van een kennis overgestapt omdat dat veel geld scheelde naar Odido. Ja op de eerste facturen wel daarna wordt je gewoon opgelicht door Odido. Lekker flitsende jonge verkopers in de winkel die er volgens mij op verkoop basis worden betaalt.
Graag een snelle reactie van jullie zijde en dan laten zien dat jullie een goed en betrouwbaar bedrijf zijn door deze klacht op te lossen en zo te lezen ben ik niet de enige.