Skip to main content
Beantwoord

vervangen zyxel T50

Goedemiddag,

Ook ik wil mijn Zyxel T50 modem graag omruilen voor een T56.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Teresa van Odido

@MariaKr Komt voor elkaar! Ik heb gelijk het nieuwe modem jouw kant opgestuurd inclusief de bijpassende wifiversterkers. Het kan zijn dat deze apart van elkaar verzonden worden. 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestig en een track & trace code wanneer de bestelling is verzonden. Het oude modem hoef je niet te retourneren, maar de wifipunten ontvangen we wel graag terug. Hier ontvang je ook een e-mail over met retourinstructies. 

Ik wens je alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! 

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22325 reacties
  • 17 juli 2025

Hallo ​@MariaKr 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator een nieuwe router kan opsturen. De T50 hoef je niet retour te sturen naar Odido.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • Antwoord
  • 18 juli 2025

@MariaKr Komt voor elkaar! Ik heb gelijk het nieuwe modem jouw kant opgestuurd inclusief de bijpassende wifiversterkers. Het kan zijn dat deze apart van elkaar verzonden worden. 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestig en een track & trace code wanneer de bestelling is verzonden. Het oude modem hoef je niet te retourneren, maar de wifipunten ontvangen we wel graag terug. Hier ontvang je ook een e-mail over met retourinstructies. 

Ik wens je alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen