Skip to main content

Sinds zaterdagavond geen internet

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemiddag,

Ik lees overal dat de storingen inmiddels zijn verholpen, maar bij mij brand nog steeds het rode lampje bij LOS. Dit is al het geval sinds zaterdagavond!

Gezien de langdurige storing wil ik graag weten of het mogelijk is om mijn contract kosteloos op te zeggen.

Ik hoor graag van jullie.

Alvast bedankt.

Uitgelichte reactie

18 juni 2025

ik zou eerst even bellen met odido, ze moeten wel een kans krijgen om het op te lossen. Heb je overigens beide Odido apparaten al uit en aan gezet?

8 reacties

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 445 reacties
  • 18 juni 2025

ik zou eerst even bellen met odido, ze moeten wel een kans krijgen om het op te lossen. Heb je overigens beide Odido apparaten al uit en aan gezet?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2025

Uiteraard, ik heb ze al 10x gebeld waarvan 1x daadwerkelijk gesproken. Toen gaven ze aan dat het dus de landelijke storing was, waarvan ze zeggen dat het nu is opgelost. De overige 9x zeker 45 minuten aan de lijn gewacht ;)

Ook alle apparaten al 20x opnieuw opgestart.

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 445 reacties
  • 18 juni 2025

dan heb je nu ‘gewoon’ last van een individuele storing, gewoon weer bellen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2025

Goh, dat hebben we nog niet geprobeerd.

Er is een reden dat ik hier post.

Bedankt voor de gouden tip ;)

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 445 reacties
  • 18 juni 2025

je zou ook kunnen melden wat je allemaal al gedaan hebt, wellicht helpt dat in de beantwoording. het meerendeel van ons heeft nl geen glazenbol.

veel succes verder

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2025

Beantwoording? Glazen bol?

Ik heb één vraag gesteld: Gezien de langdurige storing wil ik graag weten of het mogelijk is om mijn contract kosteloos op te zeggen.

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 445 reacties
  • 18 juni 2025

op deze community proberen klanten elkaar te helpen. ik vermoed dat jou vraag hier niet beantwoord gaat worden, mijn gok zou een ‘nee’ als antwoord zijn, maar ik ben slechts een andere klant.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9705 reacties
  • 18 juni 2025
LuukLeu schreef:

Beantwoording? Glazen bol?

Ik heb één vraag gesteld: Gezien de langdurige storing wil ik graag weten of het mogelijk is om mijn contract kosteloos op te zeggen.

Nee, je kan hooguit een vergoeding krijgen na 12 uur downtijd. Dat is eigenlijk niet de situatie geweest. Het waren twee kortere verstoringen. Maar goed wellicht dat je een vergoeding kunt krijgen, dat is dan je maandbedrag/30. Na 30 dagen aaneengesloten verstoring kun je kosteloos opzeggen. Dat is eigenlijk alleen bij een individuele glasvezel onderbreking die niet op tijd door de netbeheerder gerepareerd kan worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen