Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 modem vervangen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond, ik ben al geruime tijd tevreden klant bij eerst T-mobile en nu Odido. De laatste tijd is de wifi steeds slechter: wegvallende verbinding, slechte verbinding en dergelijke. Daarnaast kan hij maximaal WPA2 aan terwijl mijn laptop inmiddels minimaal WPA3 adviseert. Vrienden van me zijn ook klant bij jullie en gaven de tip om te vragen of mijn verouderde T50 modem wellicht vervangen kan worden. Ook op dit forum heb ik gelezen dat dit de situatie flink kan verbeteren. Vandaar de vraag of mijn T50 modem wellicht door een modern exemplaar vervangen kan worden?
 

Met vriendelijke groet,
Roel

Beste antwoord door roel_k

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@roel_k 

Ik snap dat je onderhand toe bent aan een nieuw modem. Je bent op het juiste adres, ik regel dit graag gelijk voor je! 

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Zoals ​@Waqqas aangeeft hoef je het oude modem niet meer te retourneren. Je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!

 

Bedankt ​@Teresa van Odido !

Bekijk origineel

17 reacties

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 april 2025

@Cheyenne van Odido , kun jij me misschien helpen hiermee?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21205 reacties
  • 17 april 2025

Hallo ​@roel_k 

Zorg ervoor dat alle privévelden in je community profiel zijn ingevuld, dan kan een moderator je direct een nieuwe sturen.

De T50 hoef je niet retour te sturen 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4299 reacties
  • 17 april 2025

Welkom op onze community! ​@roel_k 

Ik snap dat je onderhand toe bent aan een nieuw modem. Je bent op het juiste adres, ik regel dit graag gelijk voor je! 

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Zoals ​@Waqqas aangeeft hoef je het oude modem niet meer te retourneren. Je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@roel_k 

Ik snap dat je onderhand toe bent aan een nieuw modem. Je bent op het juiste adres, ik regel dit graag gelijk voor je! 

Ik heb gelijk een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Zoals ​@Waqqas aangeeft hoef je het oude modem niet meer te retourneren. Je mag deze afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat!

 

Bedankt ​@Teresa van Odido !


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 april 2025

Goedenavond, 

Ik heb ook een t50 die nodig aan vervanging toe.

mijn vader heeft de nieuwste en er is duidelijk verschil tussen de snelheid bij hem en bij ons

hoor graag


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 30 april 2025

Hoi ​@Aroeleven, dank voor het aanvullen van je gegevens. Hierdoor heb ik je direct een nieuw exemplaar opgestuurd, de T-56! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra het nieuwe modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem!  


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 mei 2025

Goedemorgen,

Ik heb ook een T-50-modem die aan vervangen is.

Ik heb de laatste tijd veel last van trage wifi. Mijn buren hebben een nieuwer modem en veel minder problemen met de wifi-snelheid.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14142 reacties
  • 16 mei 2025

Hoi ​@merko, welkom op onze community!

Bedankt voor je bericht en goed dat je dit aankaart. Ik help je hier natuurlijk graag bij! Om dit voor je te kunnen regelen, heb ik nog een kleine aanvulling nodig in je profiel. Zou je daar de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Dan kan ik direct het modem voor je omruilen. Laat maar weten zodra je dit hebt aangevuld, dan ga ik er meteen voor je achteraan!

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 mei 2025

Ik heb mijn IBAN toegevoegd!

Nog een opmerking die ik vergat te vermelden: ik heb ook twee wifi-punten, dus als het mogelijk is, wil ik die graag vervangen door een nieuwer type.

 

Bedankt,

Merko


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2276 reacties
  • 17 mei 2025

Hoi ​@merko, super! Ik heb in je eigen topic gereageerd en je apparatuur vervangen. Geniet ervan! 😊


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 mei 2025

Goedemorgen @merko  ​@Tommie van Odido en collagae, 

Ons internet is erg wisselvallig, valt regelmatig weg. Maar na het lezen van deze en andere topics, begrijp ik dat de modem waarschijnlijk vervangen moet worden.

Graag zou ik dan ook  een nieuwe modem willen aanvragen. Alvast bedankt voor de moeite! 

Vriendelijke groet, 

Shirley 

 

*Sorry als ik verkeerde personen heb getagt, ik krijg de “@” niet meer weg… 😁 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 mei 2025

Hoi,

 

Ik heb ook een oudere modem en zou graag de nieuwste willen hebben. Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de verbinding niet goed meer is. 

Is het aan te raden om dan ook meteen 2 wifi punten te bestellen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4299 reacties
  • 23 mei 2025

@SjurLee Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, kan iedereen gebeuren. Ik help je natuurlijk graag aan een nieuw modem. Komt er gelijk aan! 

Je ontvangt hierover nog een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. Laat je mij weten of de verbinding is verbetert met het nieuwe modem? Ik sta klaar om verder te helpen waar nodig! 

@Denny1983 Ook jou help ik natuurlijk graag aan een nieuw modem! Je kunt hier inderdaad wifipunten bijbestellen. Ik adviseer om er eerst 1 bij te bestellen, dit is vaak al genoeg. Je kunt dit vervolgens een maand kosteloos uitproberen, wel zo fijn toch? 

Laat je mij weten of je dit wilt? Ik bestel dan meteen het nieuwe modem en bijbehorende wifipunt voor je!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 mei 2025

Hoi,

 

Perfect doe er maar 1 bij dan als je wilt 

 

Fijne dag nog!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 mei 2025

Dank je wel ​@Teresa van Odido voor je lieve reactie en je snelle handelen. Ik zal zeker even terugkoppelen als het allemaal weer werkt!

Hele fijne dag voor jou🙏🏼


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4299 reacties
  • 23 mei 2025

@Denny1983 Super! Ik heb de boel gelijk voor je in orde gemaakt. De nieuwe apparatuur is onderweg naar jou! 

Houd er rekening mee dat het modem en het wifipunt misschien apart worden verzonden. Je ontvangt in ieder geval een bevestigingse-mail en een track & trace code om je bestelling te volgen. Ik wens je er alvast veel plezier mee! 😀

 

​Natuurlijk met alle liefde ​@SjurLee! ❤ Je weet mij te vinden als ik nog ergens bij kan helpen. Ik wens jou ook een hele fijne dag! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 mei 2025

Beste Teresa, ik wil ook graag mijn oude T50 laten vervangen als dat kan. Alvast bedankt!
 

Fijn weekend nog!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen