Skip to main content

ZyXEL VMG8825-T50 omruilen voor een nieuwer model met WiFi6 en WPA3

• 30 december 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

LS,

De apparaten in mijn netwerk kunnen gebruik maken van WiFi 6 & WPA3 beveiliging maar de destijds door T-Mobile geleverde ZYXEL VMG8825-T50 ondersteund deze functionaliteiten niet.

Om toch gebruik te kunnen maken van deze functionaliteiten zou ik graag de ZYXEL VMG8825-T50 willen omruilen voor een apparaat dat wel deze functionaliteiten ondersteund.

Met het oog op de ontwikkelingen en indien mogelijk graag gelijk een apparaat met ondersteuning voor WiFi 7 (802.11be).

Het gaat om een glasvezel aansluiting.

Heel fijn als dit kan en vast beste wensen voor 2025

Met vriendelijke groeten,

Uitgelichte reactie

2 januari 2025

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@A.P. 

Ik kan mij voorstellen dat je ook graag gebruik maakt van de nieuwste technologieën. Ik ga er meteen voor zorgen dat het modem wordt omgeruild! 

Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt. Ook heb ik het wifipunt omgewisseld naar het modem wat bij het nieuwe modem hoort. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over een track en trace code. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recycle punt bij jou in de buurt. Het wifipunt willen we wel graag terug. Instructies om deze te retourneren en een QR-code krijg je ook per e-mail toegezonden. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Beste Teresa,

Nog de beste wensen voor 2025 en dank voor het ingang zetten van het omruilen, dat is goed nieuws!

Het destijds geleverde WiFi-punt ligt klaar in de originele doos en zal de komende dagen opgestuurd worden, de modem behoud ik tot de vervanger geleverd is.

De mail met instructies en QR code heb ik nog niet ontvangen maar die zal wel komen, heb ik vragen dan neem ik weer contact op, dank.

A.P.

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 31 december 2024

Ik kan mij voorstellen dat je ook graag gebruik maakt van de nieuwste technologieën. Ik ga er meteen voor zorgen dat het modem wordt omgeruild! 

Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt. Ook heb ik het wifipunt omgewisseld naar het modem wat bij het nieuwe modem hoort. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over een track en trace code. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen, maar mag je afgeven bij een recycle punt bij jou in de buurt. Het wifipunt willen we wel graag terug. Instructies om deze te retourneren en een QR-code krijg je ook per e-mail toegezonden. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

Beste Teresa,

Nog de beste wensen voor 2025 en dank voor het ingang zetten van het omruilen, dat is goed nieuws!

Het destijds geleverde WiFi-punt ligt klaar in de originele doos en zal de komende dagen opgestuurd worden, de modem behoud ik tot de vervanger geleverd is.

De mail met instructies en QR code heb ik nog niet ontvangen maar die zal wel komen, heb ik vragen dan neem ik weer contact op, dank.

A.P.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen