Skip to main content
Beantwoord

Huawei modem omruilen

Graag zou ik mijn oude Huawei modem omruilen voor een nieuwer exemplaar.
Bij mijn verhuizing gaf de monteur al aan dat dit mogelijk en gewenst is betreft de datering van het Huawei modem.

Nu lees ik ook dat de functionaliteit voor gemengd internet en IPTV mogelijk is, dit scheelt weer een extra kastje in de meterkast voor ons.

Graag verneem ik van jullie.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Bjeun ,

De moderators pakken dit vanzelf op. Ze behandelen dit op volgorde van binnenkomst.
Om het hen  makkelijker te maken kan je, als je dat nog niet hebt, je klantnummer invullen in je profiel.

Alleen jijzelf en de moderators kunnen dit zien.😉

Bekijk origineel

2 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1336 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2023

Hallo @Bjeun ,

De moderators pakken dit vanzelf op. Ze behandelen dit op volgorde van binnenkomst.
Om het hen  makkelijker te maken kan je, als je dat nog niet hebt, je klantnummer invullen in je profiel.

Alleen jijzelf en de moderators kunnen dit zien.😉

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @Bjeun, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het Huawei modem wordt omgeruild. Zo heb je straks een nog beter draadloos netwerk thuis! 😄 Binnen maximaal vier werkdagen ontvang je het Zyxel T50 modem en kun je de Huawei naar een milieustraat brengen. 

Veel plezier toegewenst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen