Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel Odido mob + internet combineren met Ben

Eepy
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoe kan ik optimaal gebruik maken van het klant voordeel. Wij hebben namelijk 1 mob van Odido, 1 internet Odido, 2x Ben mob. Als ik ze wil toevoegen in mijn Odido gaat dit niet en zegt het systeem nr’s niet bekend op je adres. Dit terwijl de 2 ben abo toch echt op het zelfde adres staan. 
net zoals ik geen internet abo in kan zien in mijn Odido ivm een e-mail wat ooit verkeerd is geregistreerd. Begint behoorlijk frustrerend te worden. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Eepy 

De Ben abonnementen moet je aanmelden voor klantvoordeel in de Ben app, ze verschijnen dan vanzelf in de Odido app onder klantvoordeel.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22155 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2025

Hallo ​@Eepy 

De Ben abonnementen moet je aanmelden voor klantvoordeel in de Ben app, ze verschijnen dan vanzelf in de Odido app onder klantvoordeel.

Eepy
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 juli 2025

Beste. 

mik weer niet waar het aanligt maar ze verschijnen niet in de mijn Odido app, zelfs mijn internet abbo kan ik niet inzien of aanpassen. Dit issue loopt al langer trouwens. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22155 reacties
  • 24 juli 2025

@Eepy 

Van anderen waarbij het Ben klantvoordeel niet werkte las ik dat de Ben klantenservice dit had opgelost. Misschien kan je hun ook eens bellen?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen