Goedenmiddag iedereen.
Op dit moment lukt hij mij niet om een (mobiel) abonnement toe te voegen aan mijn Mijn Odido omgeving. Hierdoor kan ik zaken als verbruik etc niet inzien.
Wat er gebeurd is:
Afgelopen week heb ik een mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Ansich is dit goed gegaan; ik kreeg snel het sms-je, mijn e-sim werkte, data werkte, en ook zie ik dat klantvoordeel nu aanstaat op mijn account.
Echter, het “oude tijdelijke” nummer is hetgeen wat zichtbaar bleef in Mijn Odido. - ik zag dan dus ook geen verbruikte data. De grap is, op elke andere plek stond wel mijn nieuwe (meegenomen) nummer.
Mijn idee was dan ook, vervelend, maar vast op te lossen door even te ontkoppelen en opnieuw het nieuwe nummer te koppelen. Ik heb dan inderdaad ook het oude “foute” verwijderd en inderdaad verdween deze ook van mijn omgeving. Echter, sinds ik dat gedaan heb krijg ik nu al drie dagen de melding dat ik geen nieuw abonnement toevoegen kan.


Nu kan ik mij enigzins voorstellen dat ik wellicht toch iets te snel heb gehandeld in verband met het nummerbehoud en daardoor zelf per abuis iets gesloopt heb in de omgeving, echter zou iemand er toch even naar kunnen kijken voor mij - ofwel om te zien of jullie het nummer zoals in mijn profiel staat proberen toe te voegen, ofwel even kijken of iets anders mogelijk is?
Bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Lars Keizer