Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel kan niet activeren

Hoi support

Aangezien dat ik mobiel en tv+internet hebt dezelfde adres en toch kan ik geen klantvoordeel activeren ? hebt geprobeerd maar het werkt niet … zowel via app en mijn odido op website.

Beste antwoord door ultrafasttv

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@ultrafasttv, ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van Klantvoordeel, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie al wat er is misgaat. Ik zie dat je op 02-06-2025 je adres hebt gewijzigd. Echter, ben je alleen vergeten de toevoeging toe te voegen. Bij je Internet + TV abonnement staat nog als toevoeging de letter K bij en bij je mobiele abonnement niet, vandaar dat het ook niet wordt herkend en de Klantvoordeel ook niet geactiveerd kan worden. Geen zorgen, ik heb dit gelijk voor je rechtgetrokken. De adressen komen nu overeen met elkaar en ik zie ook meteen dat je Klantvoordeel is geactiveerd, superfijn toch? 

Zie je dit ook terug in je Mijn Odido account? Ik hoor het graag van je! 😁

@Pharwin van Odido Fijn heb t gezien inderdaad het is opgelost. 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22161 reacties
  • 2 juni 2025

Hallo ​@ultrafasttv 

Zijn beide abonnementen wel al actief? Indien ja welke foutmelding krijg je te zien?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 2 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@ultrafasttv 

Zijn beide abonnementen wel al actief? Indien ja welke foutmelding krijg je te zien?

Aangezien ik recentelijk ben verhuisd, moest ik vandaag een adres aanpassen voor mijn mobielnummer. Het is nu verbonden met mijn account Oido, maar klantvoordeel geeft aan dat er geen voordeel is. 

Beide abbonnementen is actief op mijn odido telefoonummer en zowel tv+internet

Zie screenshot 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@ultrafasttv, ik snap heel goed dat je gebruik wilt maken van Klantvoordeel, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie al wat er is misgaat. Ik zie dat je op 02-06-2025 je adres hebt gewijzigd. Echter, ben je alleen vergeten de toevoeging toe te voegen. Bij je Internet + TV abonnement staat nog als toevoeging de letter K bij en bij je mobiele abonnement niet, vandaar dat het ook niet wordt herkend en de Klantvoordeel ook niet geactiveerd kan worden. Geen zorgen, ik heb dit gelijk voor je rechtgetrokken. De adressen komen nu overeen met elkaar en ik zie ook meteen dat je Klantvoordeel is geactiveerd, superfijn toch? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

@Pharwin van Odido Fijn heb t gezien inderdaad het is opgelost. 🙂

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@ultrafasttv check, dank voor het doorgeven! Geniet van je Klantvoordeel. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen