Skip to main content
Beantwoord

Odido abonnement koppelen Mijn Odido lukt niet


Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app, maar het lukt niet. Hij geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw."

Ik heb net het contract voor mijn abonnement overgenomen van mijn moeder maar bij haar staat hij niet meer onder gekoppelde abonnementen en hij is ook niet al gekoppeld aan mijn account. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen Anouk, van harte welkom op de Community! Na een contractovername zal er inderdaad altijd een oud account gekoppeld staan. Deze kan je niet zelf verwijderen, maar dit ga ik voor je doen. Op je e-mailadres kan ik je abonnement niet vinden. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dit kan onder Klantnummer. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Bekijk origineel

12 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Anouk, van harte welkom op de Community! Na een contractovername zal er inderdaad altijd een oud account gekoppeld staan. Deze kan je niet zelf verwijderen, maar dit ga ik voor je doen. Op je e-mailadres kan ik je abonnement niet vinden. Zet je je 06-nummer in je profiel? Dit kan onder Klantnummer. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 maart 2024

Hoi, bedankt voor je reactie! 

Ik heb mijn 06-nummer in mn profiel gezet. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Anouk, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van je 06-nummer! Ik heb het oude account net verwijderd. Geef het systeem een 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Voor nu alvast een heel fijn weekend! 🌞😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 maart 2024

Hoi, ik kan in de app dus dat is gelukt! Dankjewel. Ik heb nu alleen nog een ander probleem... mijn contract is niet het contract waar ik voor heb getekend. Hieronder staat de mail waarop ik akkoord heb gegeven, dus mijn contract zal 10 GB en 120 min/SMS zijn voor €15.00. Maar ik heb nu 2 GB voor €14.00, zoals je ziet in de onderste foto. Zal je me hier ook mee kunnen helpen? 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Anouk, fijn dat het is gelukt met je Mijn Odido-account! Wat apart dat je deze bundel en dit bedrag zag staan. Ik heb je tweede screenshot verwijderd, omdat je 06-nummer hierop zichtbaar was! Ik heb direct meegekeken en in Mijn Odido zie ik wel de juiste bundel staan: 10GB + 120 bel/SMS voor € 15 (incl. Klantvoordeel)

Zie je dit inmiddels ook staan? Wellicht dat het systeem een visueel foutje/bug liet zien. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 maart 2024

Hallo 

Ik heb ook het probleem dat ik niet ik niet kan registeren op mijn odido met mijn nieuwe mobiel 

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Aub help alvast bedankt 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Kajomidy, ik zie dat dit e-mailadres aan je 06-nummer (met 66 op het eind) gekoppeld staat c***@chello.nl. Klopt het dat je met dit e-mailadres inlogt op Mijn Odido? Als ik met dit e-mailadres inlog kan ik wel gewoon je gegevens inzien. Of wil je een ander e-mailadres gebruiken? Bijvoorbeeld hetzelfde e-mailadres als dat je hier op de Community gebruikt? Dan moet je huidige account inderdaad eerst verwijderd worden. Laat het me maar weten! Stuur me in dat geval even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 maart 2024

Ach ja lekker slim van mij .....het is in orde nu heb ik het juiste mailadres gebruikt 

Bedankt en een fijne dag nog 

Mvg karin 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geen probleem, @Kajomidy en jij ook een hele fijne dag! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 augustus 2024

Hallo 

 

Ik heb ook het probleem dat ik niet met mijn bestaande nummer kan registeren in mijn Odido. Alvast bedankt! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 augustus 2024

Hier ook dezelfde melding. Maar heb geen nr oid overgenomen van iemand. Gaat over me eigen bestaande nr. Voor het ODIDO was viel ik onder Tele2


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4226 reacties
  • 3 augustus 2024

@Kevin099 Ik help je graag verder! Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik meteen met je mee! 

@Priszy_1984 Ik heb op jouw bericht gereageerd in dit topic: Bestaand (mobiel) abonnement koppelen lukt niet | Odido community. Stuur je mij een privébericht? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen