Skip to main content
Beantwoord

Mobiel nummer voor 2FA klopt niet

  • 16 februari 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds T mobile thuis is overgegaan naar Odido, kan ik niet meer inloggen. Ik krijg namelijk een 2FA code opgestuurd naar een 06 nummer dat niet van mij is en ook nooit geweest is. 

Ik kan mijn 06 nummer alleen aanpassen nadat ik ingelogd ben, maar inloggen kan dus niet. Hoe krijg ik dit aangepast?

Beste antwoord door vluggeopa

Marciano van Odido schreef:

Hoi vluggeopa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account bestaat met zowel je Thuis-abonnement als een inactief mobiel abonnement (die wel op jouw naam stond). Ik gok dat deze in de weg zat, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld en het account zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren, je abonnement te koppelen en 2FA correct in te stellen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo Marciano,

Vreemd dat er een 2FA is aangezet op een inactief nummer? In ieder geval is het nu gelukt, dus bedankt voor de hulp!

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi vluggeopa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account bestaat met zowel je Thuis-abonnement als een inactief mobiel abonnement (die wel op jouw naam stond). Ik gok dat deze in de weg zat, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld en het account zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren, je abonnement te koppelen en 2FA correct in te stellen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 februari 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi vluggeopa, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er op jouw e-mailadres een Mijn Odido-account bestaat met zowel je Thuis-abonnement als een inactief mobiel abonnement (die wel op jouw naam stond). Ik gok dat deze in de weg zat, dus ik heb de abonnementen losgekoppeld en het account zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om een nieuw account aan te maken via Mijn Odido registreren, je abonnement te koppelen en 2FA correct in te stellen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hallo Marciano,

Vreemd dat er een 2FA is aangezet op een inactief nummer? In ieder geval is het nu gelukt, dus bedankt voor de hulp!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, ik weet niet precies hoe of wat, maar ik gok dat 'ie toendertijd nog actief was? In ieder geval superfijn om te horen dat het nu is gelukt en uiteraard graag gedaan. Nog een hele fijne middag! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen